۱۳۹۱/۰۹/۰۱

دانلود نسخه جدید نرم افزار فیلترشکن UltraSurf برای عبور از فیلتر سایتها در ایران

UltraSurf 12.07

نرم افزار آلتراسورف  محصولی از گروه اینترنتی UltraReach می باشد. با استفاده از این نرم افزار در کشورهای دارای فیلترینگ اینترنت می توان از سد سانسور عبور کرد.

خصوصیات این نرم افزار:
حفاظت از حریم شخصی کاربران اینترنت و گشت و گذار ناشناس در اینترنت - مخفی ماندن آدرس آی پی و مکان ، پاک کردن تاریخچه ، کوکی ها و . . . گشت و گذار با امنیت بسیار بالا در وب.
برای دانلود فیلترشکن Ultrasurf روی عکس زیر کلیک کنید.











۶ نظر:

  1. آیا این امن هست یا نه?
    از کجا تشخیص بدم?

    پاسخحذف
  2. درود دوست عزیز. در مورد برنامه آلتراسورف باید گفت که یکی از نرم افزارهای مطمئن و امن برای عبور از فیلترینگ است. از جایی نمی توان امنیت ان را اثبات کرد مگر اینکه به سایت مرجع مراجعه و توضیحات خود تولید کننده را خواند. ولی ایم گروه از مطمئن ترین گروه های های تولید کننده فیلترشکن هستند و این گروه یک نسخه ویژه هم برای وبسایت خبری رادیو فردا تولید کرده است.

    پاسخحذف
  3. توسط حکومت قابل ردیابی نیست?
    چون من نگرانم که کنترل نشم

    پاسخحذف
  4. خیر هرگز قابل ردیابی نیست. البته هیچ وقت نمی توان که یک برنامه صددرصد مطمئن است. اما فعلا در حال حاضر این برنامه امن است و مطمئن. در کنار این برنامه برنامه هایی مانند فری گیت و سایفون و تور و هات اسپات شیلد هم کاملا امن هستند.

    پاسخحذف
  5. دوست عزیز من قبلااین سئوال از شما مسئوا محترم و عزیز وبلاگ پرسیدم اما متاسفانه جواب ندادید درباره وب فریر که چقدر امنیت داره آیا شرکت معتبر و امنی این مرورگر ارائه می کنه از کجا باید مطمئن شم که توسط جمهوری اسلامی کنترل نمی شه

    پاسخحذف
  6. درود دوست عزیز. این مرورگر امن است و اطلاعات را رمزنگاری می کند اما نمی توان اطمینان داد که نتوان آن را کنترل کرد. به عنوان مثال اطلاعاتی که از طریق این مرورگر ردوبدل می شود به صورت امن عبور می کنند اما این یک قسمت از امنیت مرورگر است. قسمت دیگر امنیت این است که نتوان کنترل کرد که کاربر از طریق این مرورگر به چه صفحاتی مراجعه می کند. به عنوان مثال شاید بتوان کنترل کرد که کاربر به کدام سایت می رود اما نمی توان فهمید که چه اطلاعاتی ردوبدل می شود. که دومی را قطعا این وب فریر دارد اما در مورد اولی نمی توان اطمینان داد چون هنوز جایی ان را تایید نکرده است. به همین دلیل اگر فعالیت خاصی در اینترنت دارید مثلا فعالیت سیاسی یا اجتماعی که از طرف حکومت می تواند برای شما مشکل ایجاد شود توصیه می شود که از آلتراسورف یا فری گیت یا سایفون یا تور یا Hraicp VPN استفاده کنید. وب فریر برای مصارف دیگر مانند رفتن به فیسبوک یا یوتوب یا حتی فقط خواندن اخبار مناسب است.

    پاسخحذف