۱۳۹۱/۰۹/۰۲

دانلود فیلترشکن Hotspot Shield برای عبور از فیلترینگ

Hotspot Shield 2.78

Hotspot Shield یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) بین کامپیوتر شما و گذرگاه اینترنتی Anchor Free بوجود می آورد.
Hotspot Shield یک برنامه رایگان و تجاری است که به شما اجازه می‌دهد از طریق سرورهای میانی Hotspot Shield که توسط همان شرکت کنترل می‌شود به اینترنت دسترسی پیدا کنید. این مساله باعث رد کردن فیلتر توسط شما می‌شود. در عین حال در صورت استفاده از این سرویس، ارتباطات بین شما و سرور Hotspot Shield امن باقی خواهد ماند و هویت شما نیز در سرورهای درون اینترنت افشا نخواهد شد.

برای دانلود برنامه Hotspot Shield روی عکس زیر کلیک کنید.




لینک دانلود کمکی شماره یک

لینک دانلود کمکی شماره دو

لینک دانلود کمکی شماره سه


هات اسپات شیلد مخصوص آندروید: برای دریافت فیلترشکن هات اسپات شیلد قابل نصب در آندروید به روش زیر عمل کنید:
یک ایمیل خالی به این آدرس بفرستید: android@afshield.com

توجه کنید که حتما در قسمت عنوان یا Subject ایمیل این کلمه را بنویسید: android
بعد از چند لحظه ایمیلی دریافت می کنید که حاوی فیلترشکن هات اسپات شیلد قابل نصب در آندروید می باشد.


برای دریافت نسخه قابل نصب در iPhone اینجا را کلیک کنید.
برای دانلود نسخه قابل نصب در Mac اینجا را کلیک کنید.

۱۳ نظر:

  1. هنوز فعال استHraicp Free VPNآیا

    پاسخحذف
  2. بله همچنان فعال است و خوب هم کار می کند. در همین وبلاگ لینک دانلود آن به همراه تعدادی یوزرنیم و پسورد مخصوص این وی پی ان موجود است.

    پاسخحذف
  3. اگر امکانش هست نرم افزارهای جدیدی معرفی کنید ممنونم از زحمات شما

    پاسخحذف
  4. درود بر شما. فعلا به غیر از اینها نرم افزار دیگری وجود ندارد یا اگر هست قابل استفاده نیست یا به این دلیل که پولی هستند یا اینها از سطح امنیت انها اطلاعی در دست نیست. شما اگر برنامه مناسبی را میشناسید نامش را بگید تا در وبلاگ معرفی کنیم.

    پاسخحذف
  5. اگر امکانش هست در مورد این نرم افزار اطلاعاتی بگذاریدLoki VPN Client

    پاسخحذف
  6. این هم فکر کنم خوب باشه CyberGhost
    معرفی کنید

    پاسخحذف
  7. دوست عزیز سرور این نرم افزار در حال حاضر قطع است و ارتباط با آن مقدور نیست اما توضیحی در مورد آن:
    این نرم افزار یک ارتباط از نوع ssl بر مبنای وی پی ان ایجاد می کند که می تواند از اطلاعات شخصی کاربر و فعالیتهایی که انجام می دهد از قبیل: پسوردها , محتوای ایمیل , آی پی , سایتهایی که بازدید میکند و فایلهایی که دانلود یا آپلود می شود محافظت کند و آنها را در فضای نت مخفی نگاه دارد. این برنامه همچنین ترافیک و گذرگاه های اینترنتی را برای کاربر امن نگاه می دارد و همه اطلاعات را از طریق یک تونل امن عبور می دهد. در کل وی پی ان مطمئنی است ولی فعلا سرورش از کار افتاده است.

    پاسخحذف
  8. سلام، من وقتی این نرم افزارو اجرا میکنم بعد چند دقیقه سیستم ریست میشه، کسی دلیلشو میدونه؟

    پاسخحذف
  9. من وقتی این نرم افزارو باز میکنم هر سایتی رو که میخوام بیارم می رفت به سایت نرم افزار نمی دونم چی کار کنم

    پاسخحذف
  10. من وقتی با هات اسپات وصل میشم دردیدن عکسها در فیسبوک مشکل دارم وانها را نشان نمی دهد ولی با وی پی ان مشکل ندارم.این مشکل را چند تا دیگه از دوستام هم دارند.باید چیکار کنم تا درست بشه؟

    پاسخحذف
  11. من با expatshieldوصل میشم ولی با hotspotshield وصل نمیشم و همش منویسهhotspot has detected an internal error

    پاسخحذف
  12. دمت گرم
    خیلی میخوامت

    پاسخحذف