۱۳۹۱/۰۱/۰۹

دانلود نسخه جدید نرم افزار فیلترشکن Hotspot Shield برای عبور از فیلترینگ سایتها در ایران

Hotspot Shield 2.52

Hotspot Shield یک شبکه خصوصی مجازی(VPN) بین کامپیوتر شما و گذرگاه اینترنتی Anchor Free بوجود می آورد.
Hotspot Shield یک برنامه رایگان و تجاری است که به شما اجازه می‌دهد از طریق سرورهای میانی Hotspot Shield که توسط همان شرکت کنترل می‌شود به اینترنت دسترسی پیدا کنید. این مساله باعث رد کردن فیلتر توسط شما می‌شود. در عین حال در صورت استفاده از این سرویس، ارتباطات بین شما و سرور Hotspot Shield امن باقی خواهد ماند و هویت شما نیز در سرورهای درون اینترنت افشا نخواهد شد.

Hotspot Shield توسط AnchorFree نوشته شده و مالکیت آن نیز با همانجا است.
AnchorFree در اوایل ۲۰۰۵ توسط یکی از فعالان سیلیکون ولی بنیان گذاشته شد. او معتقد بود که افراد باید روی اینترنت کنترل اطلاعات خود را در دست داشته باشند و با این برنامه تلاش کرده حوزه خصوصی آدم‌ها در اینترنت را حفظ کند.
سرورهای این موسسه در اطراف دنیا پراکنده‌اند و به کاربرانی از ۱۷۵ کشور دنیا، سرویس می‌دهند.
برای دانلود برنامه Hotspot Shield روی عکس زیر کلیک کنید.


۲ نظر:

  1. این نرم افزار از لحاظ امنیتی بسیار قویست چرا که ارتباطات را کدگذاری میکند برای استفاده از وافای در اماکن عمومی مانند هتلها و .. با استفاده از این نرم افزار امنیت داده ها را بالا می برید . سروش

    پاسخحذف
  2. ba sepas...! lotfan dar morede obor az filterin ba mobile ba sistemhaye sadeh ama hemegir manande java niz rahakar va rahnamaee befarmaeed....az hala internet mutaleqh be mobile shode..dar dastrese hame dar hameja.....! sepas!

    پاسخحذف