۱۳۹۱/۱۰/۰۷

معرفی و دانلود وی پی ان رایگان USAIP



شرکت اینترنتی USAIP که در زمینه فروش وی پی ان فعالیت دارد در کنار نسخه تجاری خود یک نسخه رایگان وی پی ان هم ارائه می دهد که از آن می توان برای اتصال امن به اینترنت و عبور از فیلترینگ استفاده کرد. نسخه رایگان این وی پی ان قابل اتصال به 11 سرور که در چند کشور پراکنده است می باشد  که به دلخواه کاربر قابل تغییر است. هر کدام از این سرورها  به شکل 3 پروتکل L2TP ,PPTP و SSTP قابل اتصال می باشد. از طریق لینکهای دانلود زیر می توانید یک کانکشن آماده که همه سرورها در آن است را دانلود و استفاده کنید ولی اگر قصد دارید خودتان یک کانکشن دستی بسازید باید در قسمت سرور یکی از آدرسهای زیر را وارد کنید:
China: vpn6.usaip.eu
Estonia: vpn16.usaip.eu
Germany: vpn5.usaip.eu
Hungary: vpn2.usaip.eu
Netherlands: vpn8.usaip.eu
Pakistan: vpn13.usaip.eu
UK 1: vpn3.usaip.eu
UK 2: vpn9.usaip.eu
Ukraine: vpn15.usaip.eu
USA Missouri: vpn11.usaip.eu


وقتی کانکشن را دانلود و از حالت زیپ خارج کردید منوی بالای کانکشن را باز و یکی از سرورها را انتخاب کنید و سپس دکمه Connect را بزنید.
برای اتصال به سرور نیاز به یوزرنیم و پسورد دارید که می توانید از مشخصات زیر استفاده کنید:
USERNAME: demo
PASSWORD: demo


برای دانلود کانکشن آمده این وی پی ان روی عکس زیر کلیک کنید



لینک دانلود کمکی شماره یک

لینک دانلود کمکی شماره دو

لینک دانلود کمکی شماره سه




۹۷ نظر:

  1. سلام چرا تازگی ها hotspotshield قطع میشه؟لطفا نرم افزارهای قابل نصب مثل hotspotshield و spotflux رو بزاریدودرضمن تاکید میکنم نرم افزارهایی مثل ultera surf و psiphon3رو اصلا اصلا نزارید که به درد نمیخورند و بعد از فعال شدن کمتر از 5 دقیقه قطع میشن.نظرتون راجعه به vpntool چیه؟

    پاسخحذف
  2. بهترین فیلتر شکن برای دانلود با سرعت بالا و بدون قطع شدن چیه؟اگه چیز جدیدی هست لطفا اطلاع بدید؟

    پاسخحذف
  3. فیلترشکن خوب برای سایتهای sexy چیه؟

    پاسخحذف
  4. بسیار عالی
    درود بر شما

    پاسخحذف
  5. مرورگر هنگ میکنه و به زور ip و پورت رو عوض میکنه

    پاسخحذف
  6. only freegate

    پاسخحذف
  7. جناب ایران پراکسی .لطفا یک VPN رایگان ، بدون محدودیت سرعت ، و بدون افت سرعت معرفی کنید. از هر نظر عالی باشد . ممنون

    پاسخحذف
  8. من حدود 8 ماهه که از سایفون استفاده میکنم و مشکلی هم نداره. سایفون، 3 گزینه متفاوت داره که هر کدوم با یک نوع ویندوز سازگارتره شما یکی یکی امتحان کنید و اونی که اصلا قطع نمیشه را فعال کنید. اگه مشکل هنگ کردن دارید ویندوز شما مشکل داره یکبار بدقت نصب کنید و از اون بک اپ بگیرید و اقلا هر 3 ما یکبار ری استور کنید هر گز از ویندوز معیوب بک اپ نگیرید و کامپیوتر خود را برای خلاصی از مشکلی که بوجود می اید به چند روز قبل برنگردانید. بهترین را بک اپ گرفتن و اجرای ان در صورت نیاز است.

    پاسخحذف
  9. وی پی ان هایی که معرفی می شوند اغلب تجاری هستند و به هیچ وجه به نیت عبور از فیلترینگ در ایران منتشر نمی شوند بلکه عمومی هستند. تنها وی پی ان رایگان که برای ایران و مبارزه با سانسور در ایران منتشر شده است Hraicp Free VPN می باشد که از طریق لینک زیر می توانید دانلود کنید:
    http://hpip.blogspot.dk/2011/08/blog-post.html

    تنها این وی پی ان هست که رایگان و بدون محدودیت می باشد و البته بسیاری مواقع سرعت خوبی هم دارد.

    پاسخحذف
  10. جناب ایران پراکسی یک سوال دارم از شما لطفا جواب بدید . آیا میشود نسخه پولی و بدون تبلیغ از برنامه HOTSPOT SHIELD ELITE را کرک کرد و به صورت رایگان استفاده کرد . اگر جواب سوال من رو بدهید کمک بزرگی کردید . با تشکر از شما و سایتتان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. برو فیسبوک بنویس mobnet team

      حذف
  11. جناب ایران پراکسی لطفا روشهای استفاده رایگان از نسخه پولی HOTSPOT SHIELD ELITE را بگویید . با این کار کمک بزرگی میکنید

    پاسخحذف
  12. لطفا جواب بدهید

    پاسخحذف
  13. salam aslan sorat nadare
    dastetooon dard nakone vali aslan bedar nemikhore

    پاسخحذف
  14. جناب ایران پراکسی منظر جوابتون هستم . آیا میشود هات اسپات شیلد ورژن بدون تبلیغ و پولی را رایگان استفاده کرد به صورت کرک و...

    پاسخحذف
  15. سلام vpn روی ایرانسل دیگه جواب نمیده الان 3روز میشه کلا قطع میشه راه حلی نیست. ممنون

    پاسخحذف
  16. قطعی زیاد داره

    پاسخحذف
  17. قطعی زیاد داره

    پاسخحذف
  18. این vpn همانطور که در سایتش نوشته،نسخه رایگان هر 7 دقیقه قطع میشود لطفا این را هم ذکر کنید.

    پاسخحذف
  19. تورو خدا یه فیلترشکن توپ معرفی کنید که قطع نشه

    پاسخحذف
  20. اصلا ایرانسل با vpn دیگه کار نمیکنه فقظ با پروکسی الان هم با فری گیت اومدم سرعت پایینه چی بگم.

    پاسخحذف
  21. آیا نسخه کرک شده
    HOTSPOT SHIELD ELITE
    هست?
    یا امکان کرک کردنش هست??

    پاسخحذف
  22. مردمو اسکل کردیا....این وی پی ان قدیمیه و هر 7 دقیقه قطع میشه ....خیلی مسخرس

    پاسخحذف
  23. آیا نسخه کرک شدهHOTSPOT SHIELD ELITEهست?

    پاسخحذف
  24. جناب ایران پراکسی چرا به سوال من و دوستان در مورد هات اسپات شیلد جواب نمیدید ؟

    پاسخحذف
  25. دوست بالا راست میگه چرا؟

    پاسخحذف
  26. اگه میشه جواب. بدید
    لطفا

    پاسخحذف
  27. بابا مسلمون هفت ماهه که بدنیا نیومدید یه کم صبر داشته باشید پیغام پشت پیغام که مدیر محترم جواب ما رو بده کارمون لنگه!!!!!بلکه بنده خدا ایران پراکسی مریضه یا کاری پیش اومده یا رفته مسافرت.انگار میخوان چی کار کنند؟؟ همه ادعا میکنند که برای مقاله و نرمافزار و مطالعه سایتهای سیاسی و..میخوان.درحالی که اکثرا برای سایتهای پورنو میخواید دیگه!!!!!پس زیاد عجله نکنید.ضمنا تا جایی که من میدونم خیر هات اسپات شیلد نسخه اصلی کرک نداره.پس با همین رایگان بسازید که طبق آمار از بهترین هاست.

    پاسخحذف
  28. دشمن بالا زر(حرف مفت)میزنه!

    پاسخحذف
  29. هات اسپات شیلد نسخه رایگان بدرد نمی خوره . ترافیک رو قورت میده چون حجم تبلیغاتش زیاده . تا وقتی SPOTFLUX هست چرا باید از هات اسپات شیلد استفاده کرد ؟ (برای اجرای SPOTflux به JRE نیاز هست که ایران از طرف اوراکل تحریم است اما میتوانید آن را در سایت های ایرانی دانلود کنید)
    از جناب ایران پراکسی سوالی داشتم : من از وی پی ان هایsecuritykiss و Tsunagarumon استفاده کردم اما سرعتش کم است ( نسبت به زمانی که از فیلتر شکن استفاده نمیکنم ) و مانند فیلتر شکن های دیگر است کم سرعت است . علت این کم شدن سرعت چیست (چون در سایت نوفیلتر نوشته بود سرعت VPN کم نمیشود و موجب افت سرعت نمیشود) پس چرا سرعت ان کم است ؟ در ضمن سرعت همه فیلتر شکن ها نزدیک به یک سوم حالت عادی است . آیا به ارائه کننده اینترنت (از شاتل استفاده میکنم) ربطی دارد ؟ لطفا راهنمایی کنید

    پاسخحذف
  30. علت کم شدن سرعت vpnصد در صد کارispاست حدود یک سال هست که سرعت vpnرا پایین آوردن وhttpsرا هم بعضی وقت ها از کار می ندازند اگر میخواید از vpnاستفاده کنید بهتره از پورتsstpاستفاده کنید که امنیت بالایی نیز دارد اگر ایران پروکسی رایگانش را معرفی کنند لطف بزرگی در حق ما فیلتر شده ها کرده اند.


    به امید آزادی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جناب امیرانتی فیلترمیشه بفرماییدپورت ssptچیه وچطوربایدازش استفاده کرد؟

      حذف
  31. تبدیل وبلاگ به فیلتر شکن http://www.no-filter.com/forum/showthread.php?3979-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%86-%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%AA%D8%B1%D8%B4%DA%A9%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF-%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C

    پاسخحذف
  32. این پورت مانند httpsیاsocksاست برای vpnسه نوع پورت وجود دارد pptpوl2tpکه سرعتشان توسط ispهای مختلف کم شده
    و حتی رو بعضی از ispها کلا نمیشه به این پورت وصل شد یعنی مسدود شدند و فقط. پورت sstp هست که احتمالا روی نود درصد ispها جواب بدهد و سرعت را کم نکند ولی برنامه اولترسورف هم روی ispکه من از اون اشتراک گرفتم. سرعت را کاهش نمیده. سرعت من128کیلوبایت هست وقتی از اولترسورف استفاده میکنم سرعت من از100کیلوبایت بیشتر هست و راحت فیلم نگاه میکنم در ضمن امنیت بالایی دارد

    پاسخحذف
  33. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  34. نگفتم دندون رو جیگر بذارید پیداش میشه.گفتم رفته مسافرت.حالا هی بگید دشمن

    پاسخحذف
  35. سلام دوستان
    من با pptp وصل میشم اما دیتا ندارم! یعنی بدون هیچ مشکلی وصل میشه هیچ ارور خاصی نمیده ! اما نت کلن ندارم
    مشکل از مرور گره از ویندوزه از isp از چی می تونه باشه ؟
    اما تصور میکردم مشکل از ویندوز که با سیستم دیگه هم امتحان کردم اون هم وصل میشد بدون هیچ اروری اما باز اینترنت قطع بود
    پروتکل های دیگه کند هستند ولی وصل میشه و مشکلی نیست

    تنها احتمال من اینه که مشکل از isp ! کسی با این مشکل تا به حال روبرو شده ؟
    ایران پراکسی و دوستان اگر در این زمینه اطلاعاتی دارید و می تونید راهنمایی کنید ممنون میشم

    پاسخحذف
  36. جناب امیر آنتی فیلتر سرعت اولترا سورف برای من پایین است علت چیست ؟شما از چه شرکتی اینترنت میگیرید ؟ (من از شاتل استفاده میکنم) ایا سرعت فیلتر شکن ها به ارائه دهنده اینترنت ربطی دارد ؟ من از فیلتر شکن SPOTFLUX استفاده میکنم که سرعتش نسبت به فیلتر شکن های دیگر بیشتر است اما سرعت اینترنت را نصف میکند . فیلتز شکن های دیگر (اولترا سورف ، فری گیت و ... )هم کند هستند و سرعت را یک چهارم میکنند ، TOR هم گوگل رو در بیست ثانیه بالا می آورد .(اما سرعتم بدون فیلتر شکن 100 تا 120 است) مشکل کجا است ؟ لطفا راهنمایی کنید .

    پاسخحذف
  37. جناب امیر آنتی فیلتر سرعت اولترا سورف برای من پایین است علت چیست ؟شما از چه شرکتی اینترنت میگیرید ؟ (من از شاتل استفاده میکنم) ایا سرعت فیلتر شکن ها به ارائه دهنده اینترنت ربطی دارد ؟ من از فیلتر شکن SPOTFLUX استفاده میکنم که سرعتش نسبت به فیلتر شکن های دیگر بیشتر است اما سرعت اینترنت را نصف میکند . فیلتز شکن های دیگر (اولترا سورف ، فری گیت و ... )هم کند هستند و سرعت را یک چهارم میکنند ، TOR هم گوگل رو در بیست ثانیه بالا می آورد .(اما سرعتم بدون فیلتر شکن 100 تا 120 است) مشکل کجا است ؟ لطفا راهنمایی کنید .

    پاسخحذف
  38. جناب امیر آنتی فیلتر ISP چیست؟

    پاسخحذف
  39. چطور میشود فایرفاکس بسته TOR را به جدید ترین نسخه فایر فاکس آپدیت کرد ؟ مثلا فایر فاکس بسته های تور 10 است و ما بخواهیم آن را به نسخه 17 آپدیت کنیم

    پاسخحذف
  40. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  41. من از داتک گرفتم سرعت با اولتراسورف عالی هست البته فری گیت
    نیز سرعت خوبی دارد بیشتر از 20کیلوبایت کم نمیکنه سرعت تور خیلی خیلی پایین است
    ولی امنیت خوبی دارد که بسیار مهم هست این یکی از مزیت های تور است ولی اولتراسورف
    هم سرعت بالا و هم امنیت خوبی دارد در ضمن بعد از وصل شدن به فیلترشکن. میتوانی امنیت آن را از سایتwww.ip.cc نگاه کنی و همچنین تست ناشناسی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با تشکر از جناب امیر آنتی فیلتر . شرکت شما در نظر ها کمک زیادی به کیفیت سایت میکند . یک سوال داشتم شما چگونه سرعت اینترنت را اندازه میگیرید ؟

      حذف
  42. تفاوت TOR Obfsproxy با TOR Browser چیست ؟ کدام سریع تر است ؟ آیا روشی برای افزایش سرعت TOR هست ؟‎

    پاسخحذف
  43. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  44. VPN رایگان البته از
    server:ukipvpn.com
    username:ukipvpn.com
    password:freevpn

    پاسخحذف
  45. چرا بعضی از نظرات امیر آنتی فیلتر حذف شده ؟

    پاسخحذف
  46. با سلام این سایت هم وی پی ان رایگان میدهد اسم سایتش هم این است:

    http://en.globalvpn.net/

    پاسخحذف
  47. لطفا مانند دوستمون سایت هایی را که VPN رایگان میدهند معرفی کنید .

    پاسخحذف
  48. این سایت هم در نوع خودش جالب است و آیپی آلمانی به شما می دهد. اول باید نرم افزارش را دانلود کنید و بعد از آن
    ثبت نام نمایید. این هم سایتش:

    https://www.shellfire.de/vpn/?&utm_nooverride=1

    پاسخحذف
  49. ممنون دوست عزیز .

    پاسخحذف
  50. ممنون دوست عزیز .

    پاسخحذف
  51. SPOTFLUXبهترین فیلتر شکن دنیا ‏

    پاسخحذف
  52. SPOTFLUXبهترین فیلتر شکن دنیا ‏

    پاسخحذف
  53. خیلی چرت بود فری گت و سیمرغ خیلی خیلی بهترند.

    پاسخحذف
  54. نرم‌افزار سیمرغ همان نرم افزارpuffهست
    من شنیدم که امنیت کمی پایین هست

    پاسخحذف
  55. بله سیمرغ دستکاری شده.یک تروجان خطرناک بوت نت که جاسوسی هستش داره اواست خطرش راشدیدشناسایی کرده.

    پاسخحذف
  56. بله سیمرغ دستکاری شده.یک تروجان خطرناک بوت نت که جاسوسی هستش داره اواست خطرش راشدیدشناسایی کرده.

    پاسخحذف
  57. دوستان میخوام بدونم برنامه
    security kiss
    چه قدر امنیت دراد
    اگه میدانید جواب بدید

    پاسخحذف
  58. امنیت صددرصد در فضای سایبر وجود ندارد.اگر مقصودت امنیت نسبی است بله خوب است.ضمنا دوستان هم در نظر داشته باشند وی پی ان ها و فیلترشکنها تا حدی میتوانند مخفی سازی کنند در مورد کارهای بسیار حساس و سیاسی هیچ کدام امن نیستند

    پاسخحذف
  59. چرااپدیت نمیشه؟

    پاسخحذف
  60. اون بالاتر توضیح داده که به دلیل مسافرت چند روز آپدیت نمیشه

    پاسخحذف
  61. سلام
    چگونه هویت خود را در اینترنت مخفی کنم
    نه vpn میتواند هویت من را پنهان کند و نه your freedom
    نشون به اون نشون که من اول با vpn وصل شدم و بعد با yourfreedom هم کانکت شدم و مرورگر خودم را روی حالت پروکسی قرار دادم و کش مرورگر خودم را کاملاً پاک کردم و وارد سایت maps.google شدم و تیک کوچکی که مربوط به my location است را زدم و google توانست محل منزل اینجانب را نشان دهد و من فهمیدم امنیت بطور کلی بی معناست!
    لطفا راهنمایی بفرمایید

    پاسخحذف
  62. پاتریوتدی ۱۷, ۱۳۹۱

    دوستان اینکه می گویند اختفای هویت بله در فضای وب امنیت صددرصد نداریم و فقط برخی نرم افزارها کار ردگیری را سخت میکنند نه غیر ممکن.تمام کانال اینترنت ایران تقریبا تحت نظارت دولت است واصل رصد بر لونرفتن رصد و جمع آوری مدرک برای روز مبادا(یا همان بازداشت است) کسانی که با این فیلترشکنها کارهای معمولی مثل فیس بوک را انجامر میدهند زیاد نگران نباشند ولی کسانی که کارهای امنیتی و سیاسی را انجام میدهند باید خودشان موارد امنیتی را رعایت کنند.احتیاط شرط عقل است و رژیم سرکوبگر نقاط قوت و ضعف خود را هرگز لو نخواهد داد اگر مردم یقین کنند که فعالیتهای آنها دائما مونیتور میشود دیگر برای انجام برخی کارها سراغ اینترنت نمیروند واین مخالف اصل جاسوسی است مردم باید همیشه در ابهام باقی باشند.بازهم تاکید دارم به هر وی پی ان یا فیلترشکنی اطمینان نکنید. سرور این وی پی ان ها حتما باید در خارج باشد.ضمنا زیاد هم به شعار آزادی بیان غربی ها اطمینان نکنید امروزه دنیا دنیای منافع است بعید نیست گوگل یا هر سایت امن دیگر در ازای رشوه بادولت ایران کنار بیاید و اینگونه است که کار اپوزیسیون تمام میشود.دقت کنید که اکثر نرم افزارهای رصد توسط همین غربی ها به ایران فروخته میشود.این ها را نگفتم که نگران شوید مقصودم از این مقاله تاکید بر حفظ احتیاط است.سوالی بود در خدمتم

    پاسخحذف
  63. بله همینطور که دوست عزیز میگوید
    هیچ وقت نمیتوان به صورت کامل در اینترنت مخفی ماند و با کوچکترین اشتباه ممکن است به دام بیفتید پس به همه پراکسی یا vpnاعتماد نکنید به خصوص اگر فعالیتی دارید که از نظر حکومت نا خوشایند باشد
    به نظر من بهترین راه اینترنت ماهواره ای باشد
    اگر دوستان مایل هستند نظرات خود را در این زمینه بنویسند

    پاسخحذف
  64. در مورد دوستی که گفته گوگل مپ موقعیت من را نشان میدهد من شخصا از برنامه
    Expat Shield
    استفاده کردم که انگلستان را نشان میدهد و امن هست ولی کمی سرعت را کاهش میدهد که این بسیار نا چیز است

    پاسخحذف
  65. برنامه TOR بهترین ابزار برای مخفی ماندن در اینترنت است .

    پاسخحذف
  66. دوست عزیز amirantifilter اگر مایل هستید که به عنوان نویسنده این وبلاگ همکاری کنید لطفا با ایمیل زیر تماس بگیرید تا بتوانم با شما تماس بگیرم

    iranfreesurf@gmail.com

    مرسی

    پاسخحذف
  67. عمو چرا بروز نمیشی یه هفته الان منتظر مطلب جدیدم

    پاسخحذف
  68. ممنون میشم اگه یکم سریع تر مطالب رو اپدیت کنید.موفق باشید.به امید فیلترشکنهای جدید و پرسرعت و قدرتمندو...

    پاسخحذف
  69. یکی دو روزه hotspot shield قطع شده.برای شماها چطور؟

    پاسخحذف
  70. هات اسپات مشکلی نداره،هم ویندوز هم اندروید.

    پاسخحذف
  71. هات اسپات مشکلی نداره،هم ویندوز هم اندروید.

    پاسخحذف
  72. اول : سپاس از زحماتی که میکشید .
    دوم : من تمام نرم افزارهای معرفی شده را دانلود میکنم و از اینکه وبلاگ را بروز میکنید ، ممنونتان هستم .
    سوم : متاسفانه این وی پی ان ، با ایرانسل کار نمیکند . یورفری هم سرعت بالائی نیاز دارد که عملا استفاده از ان برای این حقیر ممکن نیست . تنها برنامه هایی که برای من مفید بوده ، تونل بیر و اسپات بوده که جدیدا اسپات پیام محدودیت دسترسی میدهد و خاکستری رنگ میشود و تنها از تونل بیر استفاده میکنم که این برنامه نیز جدیدا در هنگام استفاده قطع و وصل میشود ... امیدوارم نرم افزارهای بهتر و بیشتری با در نظر گرفتن سرعت محدود اینترنت در ایران ، پیدا کنید و برایمان در اینجا قرار دهید .
    قدردان زحماتتان هستم . شاد باشید

    پاسخحذف
  73. بهترین نرم افزار ها برای ویندوز:
    تور نسخه گیچ کننده،سایفون3،پوف،اولتراسورف،اولترا وی پی ان،فری گیت.
    بهترین های اندروید:
    اوربات،سایفون3،یو سی بروزر،پوفین،اس اس اچ تونل که برای گرفتن اس اس اچ رایگان میتونید به سایت cjb.net برین،پروکسی دروید که همون نسخه اندروید پروکسی فایر هست.

    پاسخحذف
  74. من چند روزه میخوام hotspot shield رو باز کنم ولی نمیتونم همش مینویسهhotspotshield has detected an internal errorکسی میدونه چرا؟

    پاسخحذف
  75. هات اسپات هیچ مشکلی نداره،من همین الان با hotspot shield نسخه 2.78 اومدم،شاید مشکل از isp باشه،البته من نسخه گیچ کننده تور رو هم پیشنهاد میکنم.
    به امید روزی که هیچ کس نیازی به استفاده از فیلترشکن نداشته باشه.

    پاسخحذف
  76. توصیه امنیتی بزرگ:
    هر چند من اطلاعات دقیقی ندارم اما از چیزهایی که در سایت های مختلف داخلی و خارجی دیدم،توصیه شده افرادی که فعالیت سیاسی دارند و از فیلترشکن بعنوان مخفی کننده استفاده میکنند،وقتی با فیلترشکن به یک سایت دولتی و حکومتی رفتید و پیغام گذاشتید یا توهین کردید،چنانچه دفعه بعد فقط برای سرکشی به اون سایت برید و از فیلترشکن استفاده نکنید حتی اگر اونروز نمیخواهید پیغام بگذارید یقین داشته باشید براحتی قابل رهگیری هستید چون اون سایت کوکی های شما را نگه داری میکنه و به محض ورود قابل شناسایی هستید،البته به نظر من کوکی های مرورگرتون همیشه پاک کنید.

    پاسخحذف
  77. dostane aziz noskheye jadid hotspot 2.81 montasher shod.az site an download konid.

    پاسخحذف
  78. ispچیه؟

    پاسخحذف
  79. isp،همون شرکت ارایه دهنده اینترنت هست.

    پاسخحذف
  80. isp،همون شرکت ارایه دهنده اینترنت هست.

    پاسخحذف
  81. از جوابت ممنونم SENATOR . ببخشید فرق تو با نسخه گیج کننده تور چیست ؟ کدام پر سرعت تر است ؟ ‏

    پاسخحذف
  82. از جوابت ممنونم SENATOR . ببخشید فرق تور با نسخه گیج کننده تور چیست ؟ کدام پر سرعت تر است ؟ ‏

    پاسخحذف
  83. ای گند بزنند به این رژیم الدنگ که ملت رو مجبور میکنند با هزار و یک مشکل به اینترنت آزاد دسترسی داشته باشند!
    راستی از زحمات بی دریغ این سایت کمال تشکر را دارم و خواهشی دارم.
    اگر برایتان مقدور است افزونه هایی از فایرفاکس را معرفی کنید که به نوعی فیلترشکن باشند، ناگفته نماند بعضی از اونها را خودم امتحان کردم ولی کار نمیکنند یا توسط ارتش سایبری جمهوری اسهالی فیلتر شده اند.
    اگر معرفی کنید ممنونتان میشوم و دعاگوتان هستم، هنچنان طرز استفاده از آنها را هم توضیح بدید البته در یک پست جدید، نه در این نظرگاه!
    سفر بی خطر.

    پاسخحذف
  84. نسخه گیچ کننده تور در واقع پروژه جدید تور هست که پروتکل ssl را هم در زمانی که حکومت هایی مثل ایران میبندند باز میکنه یعنی همون زمانی که امکان دیدن ایمیل ها ممکن نبود،به نظر من نسخه گیچ کننده سریع تر عمل میکنه.

    پاسخحذف
  85. توصیه امنیتی بسیار مهم:
    هر چند من اطلاعات دقیقی ندارم ولی طبق چیزی که خودم از سایتهای خارجی دیدم متوجه شدم،افرادی که با فیلترشکن به عنوان مخفی کننده آدرس استفاده میکنند و با اون وارد سایت های دولتی و حکومتی میشند و پیغام میگذارند یا توهین میکنند،چنانچه دفعه بعد فقط برای دیدن اون سایت بدون فیلترشکن وارد بشند حتما رهگیری میشند چون اون سایت کوکی های مرورگر شما رو ثبت کرده،البته من اطلاعات دقیقی ندارم امیدوارم ایران پراکسی در این مورد نظر بده.

    پاسخحذف
  86. ایران پراکسی عزیز،متاسفانه آنتی ویروس آویرا با Hraicp Free VPN مشکل داره،لطفا اگر راه حلی برای این مشکل دارین راهنمایی کنین.

    پاسخحذف
  87. ایران پاکسی عزیز،به نظرتون نسخه موبایلی freegate چطور هست آخه هم نسخه فکر کنم جاوا داشته باشه هم نسخه اندروید،البته من که نتونستم با اندرویدش کار کنم فکر کنم فقط صفحه اصلی freegate را باز میکنه چون از خود سایت freegate گرفتم.
    لینک دانلود نسخه های مختلف freegate:
    http://dongtaiwang.com/loc/download.php

    پاسخحذف
  88. با تشکر از SENATOR . در جواب دوست عزیر:شما میتونید به جای HRAICP FREE VPN از SUMRANDO استفاده کنی سرعتش بیشتر است . اما باید ‎.NET FRAMEWORK رو نصب کنی

    پاسخحذف
  89. با تشکر از SENATOR . در جواب دوست عزیر:شما میتونید به جای HRAICP FREE VPN از SUMRANDO استفاده کنی سرعتش بیشتر است . اما باید ‎.NET FRAMEWORK رو نصب کنی

    پاسخحذف
  90. سلام دوستان میتونید از این سایت وی پی ان رایگان دریافت کنید:
    http://iran-speed.com/acc.aspx

    پاسخحذف
  91. سلام برنامه اى نداريد كه هندلر باشه و براى كامپيوتر استفاده بشه؟

    پاسخحذف
  92. دوستان میشه یه فرقی بین رایگان و پولی هست

    این لینک رو باز کنید :

    http://8pic.ir/images/raquqb50y227uqossth2.swf

    5ساعت تست میدم اگه راضی نبودید از همین رایگان استفده کنید

    socks_vpn2003@yahoo.com
    پشتیبانی انلاین 24 ساعاته

    پاسخحذف
  93. دوستان عزیز psiphon یک برنامه جاسوسیه کاملا آماتور هست.به محض کانکت شدن میتونید ببینید که سرعت ارصال اطلاعاتتون به حد اکثر میرسه .در حالیکه شما هیچ کاری انجام نمیدید.

    پاسخحذف