۱۳۹۰/۱۱/۲۶

معرفی وی پی ان رایگان برای عبور از فیلترینگ سایتها در ایران

SecurityKISS 0.2.2

SecurityKISS نام این وی پی ان و نام شرکتی است که در زمینه ارائه VPN , پیشرو می باشد. با اجرای این وی پی ان یک تونل امن بین کامپیوتر شما و سرورهای این شرکت برقرار می شود که می توانید گمنام و بدون سانسور و محدودیت از اینترنت آزاد استفاده کنید. از دیگر قابلیتهای آن حفاظت از حریم خصوصی کاربران در حین استفاده از وی پی ان می باشد. این وی پی ان دارای محدودیت 300 مگابایت در یک روز است, بدین معنا که به اندازه 300 مگابایت در یک روز می توانید در اینترنت گشت و گذار کنید. در حین استفاده از برنامه مقدار مصرف شده و مقدار باقیمانده برای شما نمایش داده می شود. برای دانلود این وی پی ان یک ایمیل خالی بفرستید به آدرس: download@securitykiss.com , بعد از چند لحظه لینک دانلود برای شما ارسال می شود. همچنین می توانید با کلیک بر روی عکس زیر این برنامه را مستقیم دریافت کنید.




۹ نظر:

  1. با سلام و ادب و احترام
    دوستان گرامی قبل از هر چیز از زحمات فراوانی که میکشید از صمیم قلب تشکر میکنم . واقعا سرعت کار شما بالاست . معلوم است که در کارتان تعهد لازمه را دارید. واقعا ممنون.
    در مورد فیلتر شکنSecurityKISS 0.2.2 من این فیلتر شکن را نصب کردم اما هر کاری میکنم پیام میدهد که " اتصال به شکست انجامید" سرور ها را تغییر دادم وخلاصه هر کاری کردم نشد . لطفا راهنمایی نمایید چه کنم؟؟؟ منتظر راهنمایی ما هستم . مرسی . رضا از مرکز ایران

    پاسخحذف
  2. سلام دوست و همکار عزیز
    آنطور که در مستندات این برنامه نوشته شده است، هیچ دو نسخه ای از این برنامه شبیه به هم نیست و نمی توان فایل آن را به اشتراک گذاشت.
    فقط باید فایل را از سایت اصلی دانلود کرد یا بهترین راه ارسال یک ایمیل خالی به آدرس زیر است:
    download@securitykiss.com

    لطفا آدرس لینکهای کمکی را از این پست حذف کنید
    سبز باشید

    پاسخحذف
  3. با درود, یکی از مشکلاتی که همیشه برای دانلود برنامه ها وجود دارد ایراد در لینکهای دانلود معرفی شده در وبلاگ است. به همین دلیل مجبورم همیشه یک فایل برنامه را در چند سایت اپلود قرار بدم و لینک را معرفی کنم. من چند ساعت این پست را از روی وبلاگ برداشتم تا لینکها را چک کنم. تا روز گذشته وقتی این برنامه رااز سایتهای اشتراک فایل دانلود میکردم, پس از نصب و هنگام اجرای برنامه پیغامی مبنی بر اینکه این برنامه از سایت اصلی دانلود نشده است ظاهر می شد. اما امروز این پیغام دیگر ظاهر نشد. در صورتی که تمام آن لینک ها همگی دارای نسخه اصلی برنامه بودند و لااقل از طرف من که لینک گذار بودم کاملا تست شده و مطمئن بودند. به هر حال امروز لینکهای دانلود کمکی را برداشتم تا مراجعین وبلاگ با خیال راحت برنامه را دانلود کنند. مرسی و تشکر از توجه همه شما عزیزان و تشکر از مدیریت تولبار جنبش سبز که من را در جریان این مشکل گذاشتند.

    پاسخحذف
  4. متاسفانه سرعت این برنامه پایین است و اینکه ایا واقعا این برنامه ها امنیت دارند من از ایران پروکسی تقاضا میکنم که حتما برنامه ایی که شناسنامه مهولی دارد در سایت قرار ندهند مطمنا اکثر ماربرانی که دنبال امنیت هستند حتما رفتاری خاص دارند و شناسایی اها حداقل به زندان و انفردای و .. منجر مشود .البته به دوستان توصیه میکنم از هر برنامه یی برای کار مشخصی استفاده کنید اگر می خواهید مطلبی در وبلاگتان بگذارید از تر استفاده کنید اما اگر می خواهید فقط گشت گذار و تحقیق کنید از دیگر برنامه ها استفاده کنید البته فقط گشت بدون کامنت گذاشتن و باز کردن حسابها در گوگل و ..

    پاسخحذف
  5. سلام.این وی پی ان بر روی قبض تلفن پول می اندازد؟

    پاسخحذف
  6. سلام.این وی پی ان بر روی قبض تلفن پول می اندازد؟

    پاسخحذف
  7. سلام.این وی پی ان بر روی قبض تلفن پول می اندازد؟

    پاسخحذف
  8. درود. خیر. وی پی ان اصلا ارتباطی با هزینه تلفن ندارد. فقط نیاز دارید به اینترنت وصل شوید. وی پی ان از طریق اینترنت برای شما تونلی باز می کند تا بتوانید سایتهای فیلترشده را باز کنید.

    پاسخحذف