۱۳۹۵/۱۲/۱۱

فیلترشکن Advanced Onion Router

نسخه 0.3.1.0
قابل استفاده در ویندوز

این فیلترشکن که از نرم افزار Tor Vidalia بهره گرفته و می تواند جایگزینی برای استفاده از آن هم باشد، امکان گذر از فیلترینگ و دسترسی به سایتهای فیلتر شده را فراهم می کند. این نرم افزار همچنین از پروتکلهای HTTPS و SOCKS4/SOCKS5 پشتیبانی کرده و قادر است ترافیک کاربر را برای امنیت بیشتر رمزگذاری کند.
این فیلترشکن پرتابل است و نیاز به نصب ندارد. راهنمای استفاده از برنامه داخل فایل دریافتی می باشد. در حین استفاده از این برنامه باید تنظیمات پراکسی در مرورگر را به شکل زیر تغییر دهید:

Proxy: 127.0.0.1
Port: 9050


لینک دانلود یک

لینک دانلود دو

 
.........................
انجمن فیلترشکن در فیسبوک
https://www.fb.com/groups/proxy.mpf

کانال تلگرام فیلترشکن آزادنت
https://telegram.me/AzadNet


۳ نظر:

  1. با سلام بر ادمین عزیز. بسیار خوب. در ضمن خواهشی که از شما دارم اگر حال و حو صله ای داری فیلتر شکن های گذشته را یک بیک مورد امتحان قرار بده و انها را چک کن. شاید بعضی از انها بصورت قدرتمندی ظاهر شده باشند. تا مورد استفاده دوستان قرار گیرند. پاینده و پیروز باشی.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ممنون از لطفت عزیز حتما شروع میکنم قدیمی ها رو بررسی میکنم

      حذف
  2. در مورد این فیلترشکن باید خدمتتون عرض کنم دقیقا برعکس سایفون عمل میکنه یعنی وصل میشه ولی سرعت نداره اما سایفون وصل نمیشه(قطع و وصل میشه) درعوض سرعت بسیار بالایی داره و طبق تجربه ای که من تا اینجا کسب کردم فیلترشکن ها برای سیستم اندروید بسیار عالیه یعنی از هر ده تا فیلتر شکن حداقل نه تاش کار میکنن ولی سیستم بدبخت ویندوز خرش از همون کره گی دم نداشت نه چهارتا فیلترشکن درست و حسابی داره و نه همون چهارتا فیلترشکن درست کار میکنن به عنوان نمونه به سایفون اشاره میکنم که از هر صدتا سکته ای که توی کشور اتفاق میفته حداقل ده تاش مربوط به این فیلترشکن میباشد چون فقط تولید شده برای سکته دادن جوانها(آخرین باری که از سایفون استفاده کردم رکورد گینس رو شکست شصت بار قطع و وصلی در یک دقیقه!!؟!!)

    پاسخحذف