۱۳۹۴/۱۰/۲۲

عدم دسترسی به سرورهای سایفون در ایران

امروز سرورهای سایفون در ایران فیلتر شدند تا جایی که استفاده از سایفون در ایران برای خیلی ها غیر ممکن شد. 
شرکت سایفون امروز یک نسخه آزمایشی مخصوص اندروید را منتشر کرده که لازم هست کاربران اندروید آن رو نصب و تست کنند. لطفا این نسخه رو نصب و راه اندازی کنید و چند لحظه صبر کنید تا به سرور متصل شود. اگر به سرور وصل شد یا نشد در هر دو حالت از داخل برنامه بازخورد ارسال کنید تا بتوانند مشکل را برطرف کنند.

https://s3.amazonaws.com/azmayesh/PsiphonAndroid-diagnostics4.apk

لطفا فراموش نکنید که از داخل برنامه بازخورد ارسال کنید و نتیجه کار را برای شرکت سایفون ارسال کنید.


۹ نظر:

  1. https://www.tunnelbear.com

    این یه نرم افزار کاربردیه خوبیه

    پاسخحذف
  2. سلام
    روی ویندوز که جواب نمیده هیچ روی انذروئید هم قطع شده است

    پاسخحذف
  3. برنامه زاویه تعطیل شد.شبکه ۴ در حالیکه این برنامه را تبلیغ میکرد و در جدول پخش شبکه ۴ نیز بوده دو هفته متوالی انرا پخش نکرد. دلایلش هم برای منی که این برنامه را میدیدم مشخص است. بحثهای باز و گرایشهای متفاوت افراد حاضر در بحث و همچنین انتقادانها به دولت پیشین و حتی نظام که باعث شد در مواردی در بازپخش برنامه بعضی صحبتها سانسور شود.
    متاسفانه باز صدا و سیما نشان داد که به بحث ازاد و بیان دیدگاهای متفاوت اهمیتی نمیدهدو این برنامه را تعطیل کرد. همان اتفاقی که برای برنامه مثبت و منفی پنج هم افتاد ولی هیچ خبرگزاری انرا منعکس نکرد. انگار فقط یک نفرات مشخصی میتوانند در این صدا و سیمای میلی حضور یابند و بقیه غیر خودیند.
    ضمنا دیروز هم از پخش برنامه سینمای ایران با حضور محسن امیر یوسفی به خاطر نقد فیلم روی پرده خواب تلخ جلو گیری شد. وضعیت فیلتر شکنها نیز بسیار خراب است سایفون که قطع شده اولترا که سرعت بسیار کمی دارد و اکثرا جوای نمیدهد. به نظر میرسه سپاه برنامه مفصلی برای انتخابات داره قطع ارتباط مردم از طریق فیلتر شکن و حذف گروههای منتقد از صدا و سیما.
    به نظرم بخش اصلی این مسئله فیلتر شکنها و شبکه های اجتماعین اگه فکری به حال این وضع نشه سپاه به اهداف کثیف خودش میرسه

    پاسخحذف
  4. زمانی که به هیچ کس توی این رژیم رای ندیم و تو هیچ انتخاباتی شرکت نکنیم اونوقت به دنیا نشون دادیم که آدم شدیم و اونا هم چاره‌ای ندارن جز اینکه این رژیم رو به درک بفرستن. الاغ ایرانی! هر رای تو به هر خری تو این نظام نتیجش تقویت نظامه . حالا برو رای بده بعد به هر دری بزن که فیلتر شکن پیدا کنی‌. خاک بر سر ما ایرانیا که احمق‌ترین و نادان‌ترین ملت جهان هستیم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اخه صغرا و کبرات چه ربطی به هم دارن؟؟ الان کره شمالی رو به درک فرستادن؟؟؟ هر چی نظام بسته تر بشه نتیجش استبداد شدیدتره. تنها راه حل هم رای به ادمای با شعورتر و بودن در صحنه و فعالیتهای مدنیه. هیچ را ه حل دیگه ای وجود نداره. هیچ کشوری تو دنیا با ایران وارد جنگ نمیشه. وارد جنگ هم بشه مطمئنن نتیجش ایجاد دموکراسی نیست . نتیجش استبداد شدیدتره.

      حذف
    2. کره شمالی چه ربطی‌ به ایران داره؟ بازم وقتش شد که مردم رو واسه نمایش انتخابات جمع کنین شما سبز الهی‌ها سرتون رو از کون رهبر چلاقتون کردین بیرون؟ آزادی نیم بند رو شما سبز الهی‌ها دادین به مردم؟ همتون یه گوه هستین چه حزب الهی چه سبز الهی. واقعا خریت محض میخواد اگه بازم کسی‌ بره تو هر کدوم از انتصابات جمهوری اسهالی شرکت کنه. تو هم بهتره خفه کار کنی‌ .

      حذف
  5. اخه صغرا و کبرات چه ربطی به هم دارن الان کره شمای رو فرستادن به درک؟؟ هیچ راه حلی جز انتخاب افراد باشعورتر و بودن در صحنه و فعالیت مدنی وجود نداره . نتیجه عدم مشارکت استبداد شدیدتره غرب هم مستقیم با ایران وارد جنگ نمیشه فوقش عربستان با ایران وارد جنگ میشه اگرم عربستان پیروز بشه نتجش ایجاد ستبداد شدیدتره نه بسط دموکراسی.
    ضمنا دوست عزیز یادت نره که چه طرحهایی تو همین مجلس فعلی تصویب شده و دولت حاضر به اجراش نشده. طرح امر به معروف یکی از اون طرحهاست اگه اون طرح اجرایی میشد هر بسیجی ای حق داشت هر کسیو امر به معروف کنه و در صورت مقاومت بفرستدش دادگاه. اونوقت در صورت رای ندادن مردم تو انتخابات قبلی و رای اوردن قالیباف یا جلیلی وضعیت مملکت چطور بود؟ همین ازادی نیم بندهم داشتی؟ یا طرحهای دیگه که با فشار دولت طرح نشده مثل جریمه نقدی برای کسانی که انتن ماهواره در پشت بام دارن و مسئول بودن مدیر ساختمان و احضار اون به دادگاه در صورت وجود انتن ماهواره در خانه یا طرح جریمه نقدی بد حجابها.
    اگه مردم در انتخابات قبلی شرکت نمیکردن الان نه خبری از شبکه های اجتماعی موبایلی بود نه حتی شبکه جهانی اینترنت. ایران رفته بود به سمت بمب اتمی و هیچ کشوری تو دنیا نمیتونست تکونش بده. همین ازادی نیم بند هم نبود.

    پاسخحذف
  6. کره شمالی چه ربطی‌ به ایران داره؟ بازم وقتش شد که مردم رو واسه نمایش انتخابات جمع کنین شما سبز الهی‌ها سرتون رو از کون رهبر چلاقتون کردین بیرون؟ آزادی نیم بند رو شما سبز الهی‌ها دادین به مردم؟ همتون یه گوه هستین چه حزب الهی چه سبز الهی. واقعا خریت محض میخواد اگه بازم کسی‌ بره تو هر کدوم از انتصابات جمهوری اسهالی شرکت کنه. تو هم بهتره خفه کار کنی‌ .

    پاسخحذف
  7. این وبلاگ نویسه کسخله وجدانا . یه روز تبلیغ میکنه یه روزم میگه بسته شد!
    یجوریم ذر میزنه مثکه تو خونه همه بوده و دیده که بسته و مسدود شده و انگار
    با کل عوامل و سازندگان این نرم افزارها در ارتباطه کسخل روانی .دوتا ادم
    مغز فندقی میان کس شر میگن و از این یارو تشکر میکنن فکر کرده چیزی بارشه
    فقط دوتا کلمه یادگرفته سرور سرور که حتی نمیدونه چی چی هست!

    پاسخحذف