۱۳۹۴/۰۳/۲۷

راهنمای استفاده از مطالب وبلاگ


در این وبلاگ تمام مطالب برچسب گذاری می شوند. به این معنا که بر اساس نوع مطلب دسته بندی شده تا پیدا کردن اونا برای کاربر راحت باشه. مثلا وی پی ان، افزونه، مرورگر و . . .

در منوی سمت راست وبلاگ و در قسمت 'دسته بندی بر اساس سیستم عامل' می توانید فیلترشکنها را بر اساس سیستم عامل مورد نظر خودتون جستجو کنید. مثلا فیلترشکن فقط برای ویندوز یا فقط برای اندروید.

در منوی سمت راست وبلاگ و در قسمت 'آرشیو موضوعات' هم فیلترشکنها بر اساس نوع آنها دسته بندی شده اند. مثلا اگر فقط دنبال افزونه هستید یا فقط مرورگر می خواهید میتوانید اونجا انتخاب کنید تا لیست مطالب مربوط به اون گزینه نمایش داده شود.

در منوی سمت چپ وبلاگ و در قسمت 'لیست فیلترشکنهای موجود در وبلاگ' هم اسامی تمام فیلترشکنهای موجود در وبلاگ قرار دارد و با کلیک کردن روی هر کدوم از اونها مستقیم وارد صفحه مربوط به اون فیلترشکن می شوید.

همچنین با عضویت در خبرنامه وبلاگ هروقت مطلب جدیدی در وبلاگ منتشر شد یک کپی از اون مطلب به ایمیل شما ارسال می شود.
 

۱۲ نظر:

  1. لطفا در صورت امکان یک قسمت ویژه هم به مطرح کردن سوالات، مشکلات و حتی اخبار ایجاد کنید.

    با تشکر و خسته نباشید. مجدد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست عزیز برای طرح سئوال و مشکل در فیسبوک یک گروپ ایجاد شده که میتونید اونجا اینکار رو انجام بدید
      https://www.facebook.com/groups/proxy.mpf

      حذف
  2. سلام وی پی ان ها بر اساس پروتکلی که به کار می برن دسته بندی بشن مثلآ open vpn در یک گروه مشخص ، و اون وی پی انی که بر اساس پروتکل open vpn نیست مشخص بشه چونکه open vpn ها در مواقع خاص همه با هم از کار می افتن ، لطفآ ورژن جدید وی پی ان سایبرگوست رو هم بذارید و مشخص بکنید از چه پروتکلی پشتیبانی می کنه با تشکر از زحمات شما

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ممنون دوست عزیز. کار سختیه این جداسازی بر اساس پروتکل چون بعضی فیلترشکنها چندتا پروتکل رو شامل میشن. در مورد CyberGhost در لینک زیر مشخص کرده که از چه پروتکلهایی استفاده میکنه
      https://support.cyberghostvpn.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/670/167/supported-vpn-protocols--cyberghost-client

      حذف
  3. تالار گفتگوی فراموشخانه تور کاملا ناشناس با استفاده از شبکه تور
    اگر کسی به اندازه کافی بدونه فقط میتونه وصل بشه ما به دنبال افراد عادی نیستیم!

    use following to join:
    web chat: http://a2jutl5hpza43yog.onion
    Channel: PersianMasonic

    این تالار level 1 و تقریبا عمومی هست افراد منتخب بعد از مدتی به level های بالاتر و همچنین دیگر امکانات و منابع فراموشخانه دسترسی خواهند گرفت

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ممنون دوست عزیز. در این تالار گفتگو در چه مواردی بحث میشه و چه کمکی به کاربر میتونه بکنه؟ و آیا این تالار تحت نظر تور هست؟ آیا لینکی و توضیحی در سایت تور در این مورد هست؟

      حذف
    2. درود. این تالار گفتگو تحت تور میباشد و برای همین از پسوند .onion استفاده میگردد و سایتهایی که .onion هستند فقط از طریق مرورگر tor قابل دیدن هستند. در نتیجه این تالار گفتگو بسیار امن میباشد و ناشناس بودن افراد در آن ۱۰۰ درصد میباشد.
      هرگونه بحث و گفتگو در این تالار آزاد میباشد. اهداف و دیگر اطلاعات درباره آن در همان تالار گفته میشود.
      کلا هدف اصلی ما جذب کاربر حرفه ای به بالاست ولی شما میتوانید در گوگل درباره سایتهای onion و tor اطلاعات خوبی کسب نمایید.

      حذف
    3. شما از طرف تور هستید؟ آخه گفتید هدف اصلی ما . . .

      حذف
  4. ببینید این تالار گفتگو فضایی را برای افراد ایجاد مینماید که آنها میتوانند به طور کاملا ناشناس و به صورت فارسی به گفتگو بپردازند.
    از آنجایی که دسترسی به آدرس آن فقط توسط مرورگر تور امکان پذیر میباشد در نتیجه IP و هویت افراد کاملا مخفی میماند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ممنون دوست عزیز. من این موضوع رو برای ایمیل فارسی تور ارسال کردم تا برای اطمینان از اون طریق جواب بگیرم. به محض اینکه از طریق ایمیل تاییدش بکنن روی وبلاگ معرفیش میکنم.

      حذف
    2. سلام
      من از این سایت فیلترشکن web freer را دانلود کردم که مربوط به شخصی به نام سهیل بود
      آنتی تروجان و آنتی فیلتر به فایل های آن ایراد گرفتند
      شما به این شخص اعتماد دارید که فایلهایش را برای دانلود گذاشتین ؟

      حذف
  5. دوست عزیز لطفا با ایمیل persianmasonic@gmail.com با من تماس بگیرید
    باز تکرار میکنم ما متعلق به تور نیستیم ولی سرور و تالار گفتگوی ما تحت شبکه تور هست به طور کلی تمامی سایت های با دامنه onion تحت شبکه tor هستند و فقط با مرورگر تور میتوانید به آنها دسترسی پیدا بکنید. در نتیجه کلیه هویت و فعالیت کاربران و حتی سرور اصلی سایت مخفی میماند و امکان شناسایی از طریق ردیابی IP امکانپذیر نیست. به سایت های تحت تور با دامنه onion به اصطلاح deepnet میگویند و به سایتهایی که از مرورگر عادی به آنها دسترسی دارید clearnet گفته میشود. در رابطه با onion و deepnet‌ و مخفی بودن هویت و فعالیت افراد میتوانید در گوگل و یا خود document های تور جستجو بکنید. فکر میکنم درباره امنیت TOR خودتون بیشتر میدانید.
    سرور ای که ما برای تالار گفتگو درنظر گرفتیم نه تنها بسیار قوی میباشد بلکه متعلق به هکر های گروه معروف anonymous هست و فعالیت در حیطه freedom سرلوحه آنها میباشد. تالارگفتگوی ما از زبان فارسی پشتیبانی کامل میکند و کاربران با آزادی بیان کامل و بدون ترس از ردیابی میتوانند به گفتگو با یکدیگر بپردازند.
    همچنین میتوانید از آن برای بخش help و پشتیبانی آنلاین بلاگ خود استفاده نمایید.
    لطفا برای صحبت های بیشتر با ایمیل persianmasonic@gmail.com با بنده در ارتباط باشید

    پاسخحذف