۱۳۹۴/۰۱/۰۵

فیلترشکن ZPN برای عبور از فیلترینگ

قابل استفاده در ویندوز، اندروید، مک، لینوکس و iOS

فیلترشکن ZPN قابلیت تغییر آی پی و دسترسی به سایتهای فیلتر شده و همچنین رمزگذاری اطلاعات را برای کاربر فراهم می کند. این فیلترشکن که از دو پروتکل L2TP و OpenVPN استفاده می کند دارای محدودیت حجمی  10 گیگابایت در یک ماه می باشد. به این معنا که کاربر به اندازه 10 گیگابایت ترافیک اینترنتی در حین استفاده از این فیلترشکن می تواند مصرف کند و بعد از یک ماه مجدد همین مقدار به او تعلق می گیرد.
برای استفاده از این فیلترشکن ابتدا باید یک حساب کاربری در سایت مربوطه ایجاد کنید. برای اینکار به لینک زیر بروید:
https://zpn.im/account-signup



بعد از ایجاد حساب کاربری یک ایمیل دریافت می کنید که حاوی لینک تایید است و باید روی آن کلیک کنید تا حساب کاربری فعالش شود.


سپس می توانید در سایت مربوطه لاگین کنید تا صفحه اختصاصی شما باز شود. بعد از لاگین و در صفحه اول که باز می شود دو لینک وجود دارد. با کلیک کردن بر روی لینک دوم Download OpenVPN Config می توانید فایل قابل استفاده در برنامه OpenVPN را دانلود کنید. با استفاده از این فایل در برنامه OpenVPN می توانید از فیلترینگ عبور کنید.


و با کلیک کردن بر روی گزینه How do I install صفحه جدیدی باز می شود که آنجا در قسمت ZPN Applications لینک دانلود نرم افزار ZPN برای سیستم عاملهای ویندوز، اندروید و iOS در دسترس می باشد و در قسمت پایین تر در بخش Manual Setup Tutorials راهنمای استفاده از این سرویس در همه سیستم عاملها به صورت تصویری موجود می باشد.


.........................
انجمن فیلترشکن در فیسبوک
https://www.fb.com/groups/proxy.mpf


کانال تلگرام فیلترشکن آزادنت
https://telegram.me/AzadNet


سایت منتشر کننده برنامه
https://zpn.im

۱۲ نظر:

  1. ممنون ادمین مثل محدودیت حجمی تا 10 گیگ رو داره؟ بعد اتمام اون چه کنیم؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هر ماه این 10 گیگ تمدید میشه واگر در عرض یک ماه مصرف بشه باید صبر کنید تا یکماه تموم بشه و دوباره اکانت شما شارژ بشه

      حذف
  2. سلام آدمین امنیتش چطوره مثل اینکه دی ان اس رو مخفی نمیکنه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ای پی رو مخفی میکنه ولی دی ان اس رو نمیتونه کامل مخفی کنه. نشت دی ان اس داره. البته نرم افزارش اینطور هست ولی فایل اپن وی پی ان رو خبر ندارم باید تست کنید

      حذف
  3. عالی بود.راحت باز میکنه

    ممنون
    علی-ایران

    پاسخحذف
  4. نوروزتون مبارک واقعا عیدی خوبی بود ممنون
    فقط در مورد آندروید میخواستم بدونم باید روت باشه یا نه ؟

    پاسخحذف
  5. روی اندروید امتحان نکردم ولی روی ios کار نمیکنه

    روی ویدوز هم که عالیه

    پاسخحذف
  6. سلام نسخه جدیدش لاگین نمیشه و ارور یوزر پسورد اشتباه میده در صورتی که ورژن قدیمیش مشکلی نداره.ممنون میشم پیگیری کنید.

    پاسخحذف
  7. من تا یه ماهه پیش به خوبی ازش استفاده میکردم ولی الان میزنه یوزرنیم و پسوردم اشتباهه . حساب جدید هم باز کردم باز همینو میزنه . آیا استفادهنسخه رایگان رایگان زمان دار بوده که الان نمیتونم دیگه استقاده کنم یا مشکل از جای دیگست. ممنون میشم پیگیری کنید

    پاسخحذف
  8. من دیشب چندین بار سعی کردم اکانت جدید بسازم اصلا نمیشه با سایفون رفتم الکی میگه تصویر وارد شده اشتباه است در حالیکه درست وارد میکنم جریان چیه ؟ دیگه مجانیش تموم شده ؟

    پاسخحذف