۱۳۹۳/۱۰/۲۰

افزونه Jumbo Proxy Switcher برای عبور از فیلترینگ

قابل نصب در مرورگر کروم - ویندوز

افزونه Jumbo Proxy Switcher قابلیت تغییر آی پی و باز کردن سایتهای فیلتر شده را دارا می باشد. این افزونه امکان اتصال به چندین سرور مختلف در کشورهای آمریکا و انگلیس را به طور رایگان و سرعت بالا دراختیار کاربر قرار می دهد.


برای نصب این افزونه از طریق مرورگر کروم وارد آدرس زیر شوید:
https://chrome.google.com/webstore/detail/jumbo-proxy-switcher/mnjmjnofadekgmfahkikcjbckdofddbb

بعد از نصب افزونه برای دسترسی به همه سرورها در قسمت مشخص شده در عکس زیر کلیک کنید تا لیست سرورها ظاهر شود:


.........................
انجمن فیلترشکن در فیسبوک
https://www.fb.com/groups/proxy.mpf


کانال تلگرام فیلترشکن آزادنت
https://telegram.me/AzadNet

۱۱ نظر:

  1. ممنون واسه فایرفوکس هم تونستی بگذار

    پاسخحذف
  2. ادمین فیسبوک رو باز نمیکنه حتی https هم اولش هست ولی نمیره

    پاسخحذف
  3. متاسفانه مفید نیست

    پاسخحذف
  4. بدرد نمی خوره وصل نمیشه
    فیسبوک باز نمیکنه سایت های دیگه رو نمیدونم

    پاسخحذف
  5. سلام . همه سایتها را با قدرت بینظیر باز میکنه بجز شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک و تویتر چه کنم راهنمایی بفرمایید لطفا

    پاسخحذف
  6. آزادنت عزیز، سایتی چیزی که اکانتهای کریو و سیسکو ارائه بده سراغ ندارید؟ مثلا از اونایی که پسوردشون تو بازه های مشخص عوض میشه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. http://vpn4free.in/server.aspx?server=VGtSUk1VNVJQVDA9

      حذف
  7. این افزونه از پورت 8443 استفاده میکنه که امنیت نداره ...

    پاسخحذف
  8. این وبلاگ هیچ خدمتی به کسی نمیکه نه تنها این وبلاگ بلکه همون همینطور ! چون روشهایی برای بازکردن فیلترینگ نجس جمهروی فاشیستی ضد زندگی و انسانیت میذارن و به دولت کثیف نشون میدن که روشهای هم هستکه میشه از فیلترنگ ردشد بعد اونا هم برای اینکه قدرت خودشون رو نشون بدن یه تعداد چینی و روسی رو میارن تا اون روشها رو از دسترس خارج کنن و بگن اگه زرنگی ما از شماها زرنگتریم ! یک مشت سودجو برای پول و درامد موفت بهترین روشها و سرعتهاثی بالا مثل ساکس یا هموپروکسی فایر و کریو و خیلی موارد دیگه VPN و اینها رو علنی و بصورت احمقانه و نادان برای فروش گذاشتن که اونا رو هم مسدود کردن . ما سرعت بالا برای بازکردن فیلترینگ و روشهای انچنانی نمیخاییم بابا بذارید یه جیزئی هم که از فیلتر ردمیشیم از دسترس خارج نکنن حدود 80 درصد از روشها رو مسدود کردن و از دسترس خارج . اون سودجوها با معرفی و فروش علنی مصبب شدن تا بهترین روش مثل HTTPS یا پورت 80 و 443 و غیر مسدود بشه . شنیدم که دارن کریو رو هم برای مسدود سازی براش فکرایی دارن . بسه دیگه یه مدت دیگه کل فیلترشکنها رو مسدود میکنن بعدش باید چیکار کنیم ؟ باز هم میگم اینجوری علنی روشهای بازکردن فیلترینگ رو سوتی دادن فقط به ضرر همس چون به دولت میفهمونیم که بله این روش هم هست و 4 روز دیگه بالافاصله مسدود میکنن ! این بولاگها اگه راست میگن از کسایی که از وبشون بازدید میکنن یه ای میل مستعار بخان و روشها رو بصورت مخفیانه معرفی کنن نه اینجور تابلو ما ایرانیها تا کی میخاییم سرمون رو مثل کبک زیر برف بکنیم و فکر کنیم که هیشکی مارو نمیبینه ؟

    پاسخحذف