۱۳۹۳/۰۸/۱۳

دانلود نسخه جدید فیلترشکن Freegate برای عبور از فیلترینگ

نسخه 7.50
قابل استفاده در سیستم عامل ویندوز

نرم افزار قدرتمند و پرسرعت فری گیت امکان تغییر آی پی و عبور از فیلترینگ را به کاربران می دهد. این نرم افزار به صورت پرتابل می باشد و نیاز به نصب نرم افزاری نیست. 
به محض اجرای فری گیت مرورگر اکسپلورر به صورت اتوماتیک باز می شود و قسمت پراکسی در مرورگر اکسپلورر را تنظیم می کند. اما اگر همچنان نتوانستید در فایرفاکس یا دیگر مرورگرها سایتهای فیلترشده را باز کنید به قسمت پراکسی مرورگر بروید و تنظیمات زیر را اعمال کنید:
address: 127.0.0.1
port: 8580
برای دانلود نرم افزار فری گیت روی عکس زیر کلیک کنید


لینک دانلود کمکی شماره یک

لینک دانلود کمکی شماره دو

لینک دانلود کمکی شماره سه


همچنین می توانید برای دریافت فیلترشکن فریگیت یک ایمیل خالی و بدون عنوان به آدرس ایمیل زیر بفرستید تا برایتان در ایمیل ارسال شود:
freegate@get.asl19.org

بعد از دانلود فایل نام آن را از freegate.abc به freegate.exe تغییر دهید.
.................................

انجمن فیلترشکن در فیسبوک - پرسش و پاسخ در مورد راه های عبور از فیلترینگ
https://www.facebook.com/groups/proxy.mpf


سایت منتشر کننده برنامه:
http://dongtaiwang.com

۱۳ نظر:

  1. سلام ..خسته نباشید.
    من هنوز این مشکل رو با ورژن جدید فریگیت دارم . کسی میتونه بگه چرا محتوای فیلدها دیده نمیشه؟ سیستم عاملم ویندوز 8.1 لینک تصویر مشکلم رو میزارم . ممنون میشم راهنمائی کنید.
    http://imageshack.com/a/img673/3694/N3HRri.jpg

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. باید زبان رو دو بار به انگلیسی تغییر و اوکی کنید و باز و بسته کردن برنامه هم بعدش کمک مینه درست بشه

      حذف
    2. برای رفع این مشکل میتونید زبان برنامه رو دو بار پشت هم تغییر بدید. وقتی فریگیت باز شد روی settings کلیک کنید و در پنجره ای که باز میشه بالا سمت راست روبروی گزینه languages زبان رو روی گزینه دیگه بذارید و پایین پنجره ok رو بزنید و دوباره همین روند رو طی کنید و اینبار روی انگلیسی بذارید.

      حذف
  2. مرسی ... همینکار رو کردم و مشکل حل شد . آیا میدونید دلیلش چیه؟ مشکل از برنامه است یا من؟
    بازهم ممنون .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این مشکل فقط برای شما نیست. خیلی های دیگه این مشکل رو دارند و دلیلش ازطرف برنامه باید باشه. شاید به مرور زمان مشکلش رو برطرف کنن.

      حذف
  3. ممنون بابت راهنمائی و زحماتی که متحمل میشین . امیدوارم که همیشه شاد و تندرست باشید.

    پاسخحذف
  4. سلام
    من اصلا به این ورژن جدید وصل نمیشم

    پاسخحذف
  5. بیشتر سایتا دیگه باز نمیشه
    چه با ورژن جدید چه قدیمی. مثل اینکه از طرف فریگیت بسته شدند
    علت چیه؟

    پاسخحذف
  6. فکر می کنم با امدن این ورژن احمق 50 فریگیت هم نفله شد. همان نسخه قبلی چند سال بسیار عالی بود. معلوم هست چینی ها مثل ما ایرانی ها ...بله...! مردم پیشرفت می کنند. ما پسرفت. زنده باد کمونیسم.... زرشک

    پاسخحذف
  7. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با دانلود منیجر دانلود می کنم دانلود نمی کنه ای پی هم دادم

      حذف
  8. اطلاعات دقیقی ندارم. ولی فکر می کنم سازندگان فریگیت انرا فقط به چینی ها اختصاص داده باشند. چون در زمان دانلود ان در یک دو هفته پیش شما را صرفا به یک صفحه ای با زبان چینی رهنمون میشد. و مانند گذشته صفحه انگلیسی نمی امد. من کلا با این کار که بعضی سازندگان به بها نه های واهی یک فیلتر شکن را به کشوری خاص اختصاص می دهند مخالفم. مثلا ظاهرا گران گرز هم همین کار را کرده که همین جا از انها خواهش می کنم این قانون من در اوردی را بردارند. سرعت پایین می اید و... اینها همه اش حرف است. به حمد الله اینقدر فیلتر شکن زیاد شده که کسی معطل نمی ماند. اگر فری گیت هم اینکارو کرده کار درستی نکرده. چون این خودش مصداق سانسور است! و مگر غیر از این است؟

    پاسخحذف
  9. با سلام و با تشکر از سایت وزین ایران پراکسی و یک خسته نباشی مشت. دوستان نمی دانم چرا اینقدر کم کار و کم محبتتند و نظریات و اطلا عات خود را در کامنت ها نمی گذارند. چند نظر منفی در مورد فری گیت دادم که باید تصحیح کنم. ما ایرانی ها نتا سفانه خیلی پیش داوری می کنیم و تا قبل از روشن شدن موضوع قضا وتهای خود را کرده ایم. راجع به فری گیت همیشه گفته ام که بهترین فیلتر شکن است.و واقعا دست سازندگانش درد نکند. از گران گرز خیلی بهتر است. دوستان در ورژن جدید تغییرات جزیی حاصل شده. چون بعضی دوستان مشکل داشتند و من خودم هم اول با مشکل مواجه شدم. یکی اینکه برنامه را از تونل اف در بیاورید یا روی ان نباشد. روی این تونل دیگر کار نمی دهد. ورژن قبلی را اجرا کنید. بگذارید اپدیت شود. سپس فایل نت پدی که ساخته را پاک کرده یک ریستارت نموده و انگاه ورژن 50 را راه اندازی کنید. سرعت خوب است با دانلود منیجر هم مشکلی ندارد و ست است. فقط روی تونل f نباشد موفق باشید.

    پاسخحذف