۱۳۹۳/۰۱/۰۶

فیلترشکن KProxy Agent

V 2.0.4


KProxy برنامه ای برای گشت و گذار امن در محیط اینترنت می باشد. از خصوصیات این برنامه تغییر آی پی, باز کردن سایتهای فیلتر شده و مخفی کردن هویت کاربر در محیط اینترنت می باشد. برای استفاده از این برنامه حتما باید برنامه جاوا را روی کامپیوتر خود نصب کرده باشید.
این برنامه پرتابل می باشد و نیازی به نصب ندارد. هنگامی که برنامه را اجرا می کنید یک مرورگر پورتابل کروم هم باز میشود که میتوانید از طریق این مرورگر و بدون نیاز به تغییرتنظیمات پراکسی سایت فیلتر شده را باز کنید. اما اگر می خواهید از مرورگرهای دیگر استفاده کنید باید تغییراتی در قسمت پراکسی مرورگر انجام دهید. مشخصات زیر را در قسمت پراکسی مرورگر وارد کنید:
Address: 127.0.0.1
Port: 4444


برای دانلود این نرم افزار روی عکس زیر کلیک کنید. یک فایل راهنما همراه می باشد. 



توجه کنید نسخه ای که از طریق لینکهای بالا دانلود می کنید نسخه پیشنهادی خود Kproxy برای ویندوز است. اما نسخه دیگری هم منتشر کرده است که همزمان هم برای مک و لینوکس و هم برای ویندوز مناسب است و بسیار سبکتر از نسخه بالا می باشد. فراموش نکنید حتما باید جاوا نصب کرده باشید. از طریق لینکهای زیر دانلود کنید:

لینک دانلود شماره یک

لینک دانلود شماره دو


انجمن فیلترشکن در فیسبوک - پرسش و پاسخ در مورد راه های عبور از فیلترینگ


سایت منتشر کننده برنامه:
http://kproxy.com/index.jsp


۱۲ نظر:

  1. دمت گرم آدمین داری فغان میکنی ها واقعا کارت عالیه

    پاسخحذف
  2. اورین اورین

    پاسخحذف
  3. چه کاریه آدم اینو دانلود کنه نسخه کم حجمش فقط 1.3 MB حجم داره!
    فقط باید جاوا رو سیستم نصب باشه

    پاسخحذف
  4. محدودیت این برنامه چیه؟

    پاسخحذف
  5. اینو میگن آدمین دیگه
    ای ول.ای ول

    پاسخحذف
  6. دوست عزیز
    فیلتر شکنی میخوام که کلی ای پی امریکا بده(فقط ای پی امریکا)
    این نرم افزار فری دام و ... فقط چند تا بیشتر ای پی ندارند
    ممنون میشم کمکم کنید

    پاسخحذف
  7. با سپاس فراوان از زحمات شما

    پاسخحذف
  8. خدا خیرت بده دلاور-کولاک کردی- توی این چند روز غوغا کردی- دقیقاً مثل پارسال این موقعا که بهترین شیلترشکن ها را می گذاشتی. راستی عیدتون هم مبارک باشه. خدا خیرت بده. متشکرم

    پاسخحذف
  9. سلام
    فیلتر شکن بسیار خوبی هست فقط محدودیت زمانی داره و بعد از یک یا دو ساعت استفاده پیغام limit acces میده و میگه تا 20 دقیقه دیگه نمیتونی کانکت بشی و غیر فعال میشه راهش چیه که بشه دائم استفاده کرد؟

    پاسخحذف
  10. ادمین این فیل تفا وتش با این فیل چه می باشد. اد ان انرا روی کروم نصب کرده ام سرعت خیلی خوب دارد. ولی بعد از چند ساعتی صفحه خودش را اورده و پولی می شود. چکارش می شود کرد؟ KProxy Background App

    پاسخحذف