۱۳۹۲/۰۸/۲۳

معرفی پروژه بتای یوتوب "پر" برای دیدن سریعتر ویدئو



یوتوب در حال تست یک پروژه بتا به اسم پر (feather) هستش ,که  کاربر میتونه انتخاب کنه که از تنظیم استفاده کنه. توضیح پروژه:

این یک برنامه بتای انتخاب برای پشتیبانی از "Feather" در YouTube است. پروژه "Feather" با هدف استفاده از صفحات تماشای ویدئوی YouTube با کمترین تأخیر ممکن ایجاد شده است. این پروژه با محدود کردن بسیار زیاد ویژگی‌های موجود برای بیننده و استفاده از روش‌های وب پیشرفته برای کاهش میزان کل بایت دانلود شده توسط مرورگر توانسته است به این هدف دست یابد. این یک کار در حال انجام است و ممکن است برای همه ویدئوها قابل استفاده نباشد.

میتونید با رفتن به این لینک از این پروژه امتحان کنید و ببینید آیا تغییری در سرعت دیدن ویدئو در یوتوب ایجاد میکنه یا نه.


مشکل همیشه فیلترشکن و عبور از فیلترینگ نیست, گاهی دسترسی سریعتر هم مهم هستش. برای همین, اصل ١٩ در حال تحقیق روی این مساله هستش و تیم ما دنبال پیدا کردن راههای بهتر و سریعتر برای دسترسی کاربران به اطلاعات بعد از عبور از فیلترینگ هستند. اگر شما هم پیشنهادی دارید یا برنامه و پروژه میشناسید, به ما بگین و ما خوشحال میشیم روش تحقیق کنیم و به بقیه معرفیش کنیم.

ممنون  

۸ نظر:

  1. عالی شده

    پاسخحذف
  2. خیلی عالی شده راحت ویدیو میاد بالا سرعتش خیلی بهتر شده
    کاش گوگل خودش عوضی بازی در نیاره و سرویس های دیگشو برای ما از تحریم برداره مثل جی تالک، روی سرویس های دیگه گوگل کار کنین که برای ما از فیلتر در بیارن خیلی اینجا کم فیلتر داریم اونام آی پی مارو بستن!!!!

    پاسخحذف
  3. خوبه ولی چرا اینطوری نمیتونیم دانلود کنیم چون هنگام پخش دانلود منیجر بالا نمیاد

    پاسخحذف
  4. اونوقت چطور میتونیم دانلود کنیم فیلمها رو؟ ایا راهکاری هست لطفا راهنمایی بفرمایید

    پاسخحذف
  5. سلام.این پروژه سرعت لود رو پایین آورده.تماشای معمولی بهتره.

    پاسخحذف
  6. yeki bege flashe web free chejor up mishe

    پاسخحذف
  7. I often use youtubeconverter.to to youtube to mp3 download , this is a great tool that is easy to use and very useful.

    پاسخحذف