۱۳۹۲/۰۵/۲۴

دانلود نسخه جدید فیلترشکن Obfsproxy برای عبور از فیلترینگ

Tor Obfsproxy 2.4.16-beta-1

نرم افزار فیلترشکن Obfsproxy یا “بسته مرورگر ویژه (گیج کننده) تور” یک نسخه آزمایشی از برنامه معروف Tor bundle می باشد که توسط شرکت Tor Project منتشر شده و در سیستم‌های عامل های Windows, Linux و Mac OS X قابل اجرا است. این فیلترشکن قابلیت باز کردن پروتکل SSL/TLS در هنگام استفاده از اینترنت را برای کاربران اینترنت فراهم می آورد و به هیچ وجه قابل رد گیری و شناسایی نیست.
اگر به هر دلیلی دسترسی به پل‌های گیج کننده‌ی داخل بسته، توسط شبکه شما مسدود شود، با استفاده از رابط کاربری ویدالیا مستقیم قادر به اضافه کردن پل‌های بیشتری خواهید بود.

برای دریافت پل‌ برای استفاده در این برنامه یکی از راه‌های زیر را امتحان کنید:
- از حساب کاربری جیمیل خود، ایمیلی به آدرس bridges@torproject.org بفرستید و عبارت transport obfs2 را در متن ایمیل قرار دهید. بعد از چند دقیقه آدرس چند پل بصورت خودکار برای شما ارسال خواهد شد. 

- آدرس پل‌های گیج‌کننده را مستقیم از صفحه زیر دریافت کنید:
https://bridges.torproject.org/bridges

برای دانلود فیلترشکن Obfsproxy روی عکس زیر کلیک کنید.



لینک دانلود کمکی شماره یک

لینک دانلود کمکی شماره دو

لینک دانلود کمکی شماره سه


دانلود نسخه قابل نصب در مک

دانلود نسخه قابل نصب در لینوکس 32 بیت


دانلود نسخه قابل نصب در لینوکس 64 بیت



انجمن فیلترشکن در فیسبوک - پرسش و پاسخ در مورد راه های عبور از فیلترینگ
https://www.facebook.com/groups/proxy.mpf


سایت منتشر کننده برنامه:
https://www.torproject.org/index.html.en


۷ نظر:

  1. مرسی عالی بود

    پاسخحذف
  2. سلام برای ویندوز دارک هم کار میکنه

    پاسخحذف
  3. اقا یه سوال خواهشا جواب بدید من متخصص امنیت نیستم ساده بگید فرق tor باTor Obfsproxy در چیه؟ به نظر که هیچ فرقی ندارند!

    پاسخحذف
  4. من ورژن قبلی 24.12.آلفا را داشتم و وقتی استفاده میکردم بعضی وقتها هنگ میکرد .یعنی فریز میشد و فقط با تسک منجر میشد اونو بست. و از آن ببعد هم دیگه کار نمیکرد . مگر اینکه نسخه جدیدی ازش باز تولید میکردم و آنهم تا هنگ بعدی کار میکرد. نمیدانم چی میامد و میرفت توش که از کارش میانداخت. دقیقا میدیدم که مودم کار میکرد و یک چیزی را میاورد و میکرد توی فایل اصلیش.

    پاسخحذف
  5. با سلام .میخواستم بدونم اصل 19 پل برای obfsproxy هم داره؟ سوال دوم اینکه پلهای obfsproxy رو چطور باید وارد کرد ؟ اون obf2 که جلوی آی پی ها هست هم باید واردشون کرد؟

    پاسخحذف
  6. نسخه جديد تور اومده چرا معرفی نمیكنيد؟

    پاسخحذف