۱۳۹۲/۰۱/۱۴

دانلود نسخه جدید نرم افزار VPN Gate Client برای عبور از فیلترینگ

VPN Gate Client V1.00-9045

VPN Gate Client نرم افزاری قدرتمند و آسان برای استفاده از پروتکل VPN است. این برنامه یک پروژه دانشجویی است که توسط تعدادی از دانشجویان دانشگاهی در ژاپن و برای ایجاد امنیت گشت و گذار در وب و با استفاده از پروتکل وی پی ان ایجاد شده است. این برنامه علاوه بر قابلیت اتصال به سرورهای وی پی ان قابلیت اتصال به پروتکل SSL-VPN را نیز دارد.
برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید. راهنمای نصب و استفاده از این برنامه همراه فایل دریافتی می باشد.



لینک دانلود کمکی شماره یک

لینک دانلود کمکی شماره دو

لینک دانلود کمکی شماره سه

لینک دانلود مستقیم از سایت منتشر کننده (بدون فایل راهنما)

دانلود فایل راهنمای نصب و استفاده



سایت منتشر کننده برنامه:
http://www.vpngate.net/en

۴۰ نظر:

  1. اوه چرا این اینطوریه آخه
    هر روز داره آپدیت میشه که
    چجوری میشه از طریق خود ورژنهای قبلی فایل آپدیت رو دریافت و نصب کرد که دیگه نخایم این همه دانلود کنیم؟

    پاسخحذف
  2. یه کاری بکنید خود نرم افزار خودش بصورت خودکار اپدیت بشه و ما هر روز نسخه ی جدیدو دانلود نکنیم.در قسمت اپدیتش .خودشو اپدیت کنه

    پاسخحذف
  3. سلام . دوست گرامی ضمن تشکر از فعالیت بینظیر و قابل تحصین شما در ارائه فیلتر شکن به عرض می رساند بهترین محل برای اپلود توسط شما و سپس دانلود فایل از داخل ایران http://www.mediafire.com میباشد که دانلود از ان بی درد سر و با سرعت بالا انجام می شود . لطفا از این ادرس بیشتر استفاده نمایید.

    پاسخحذف
  4. من يه مشکلي با اين نرم افزار دارم بعداز اينکه دفعه اول وصل مي‌شه مي‌ره سراغ وصل شدن به DHCP سرور براي گرفتن IP آدرس بعد هم نمي‌تونه و ديگه اصلاً کانکت نمي‌شه کسي مي‌تونه کمک کنه؟

    پاسخحذف
  5. اگه آنتی ویروست فایروال داره اجازه دسترسی بده احتمالا جلوی دسترسی رو گرفتی برو توی تنظیمات فایروال اون آی پی که ست کرده و جلوش رو گرفته حذف کن دوباره وصل شو .کلا یه بار آنتی ویروس رو غیرفعال کن ببین چی میشه /

    پاسخحذف
  6. با عرض سلام و تشکر .میخواستم بپرسم این چیزی که شما گذاشتین با لینک آدرسی که در نظرات ورژن قبل گذاشتین فرق میکنه که ! توی سایت خودش حجم نرم افزار 35 مگابایت هست ولی اینی که شما گذاشتین 28 مگا بایت! سوال دومم اینه که اون قسمتی که فرمودین شماره پورت نشون میده اصن هیچی نشون نمیده چطور میتونم بفهمم با پورت 443 وصل شده ؟
    لینک دانلود در سایت اصلی اینه؟:

    http://www.vpngate.net/en/download.aspx

    پاسخحذف
  7. ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما لطفاً مطلبی در مورد DNS بذارین .جائی خوندم با استفاده از نرم افزار open DNS میشه از رصد فعالیتها توسط شرکت سازنده وی پی ان جلوگیری کرد .بنده خودم هم امتحان کردم از سایت www.whoer.net قبل و بعد از استفاده از OPEN DNS ،دیدم که واقعاً DNS تغییر میکنه .همچنین استفاده از مرورگر comodo dragon رو توصیه میکنم چون خودش یک DNS تعریف شده داره و نیازی به استفاده از OPEN DNS نداره

    پاسخحذف
  8. از منوی ویو شو پورت کانکشن رو تیک دار کنی نشون میده شماره پورت رو

    پاسخحذف
  9. در مورد نشان دادن پورت که این دوست قبلی توضیح دادند اما در مورد حجم دلیلش این است که در سایت مربوطه فایل را با برنامه winzip فشرده کردن اما در این وبلاگ با برنامهwinrar فشرده می شود. اگر به پسوند فایلها نگاه کنید مشخص است. محتوی فایل هیچ تغییری نکرده است فقط یک فایل راهنما هم به آن اضافه شده است. لینک دانلود مستقیم از سایت هم وجود دارد. اون سایتی که شما گفتید هم درست است.

    پاسخحذف
  10. درود
    سرعتش خوبه ولی بعد از یک هفته استفاده کردن کامپیوترم بعد از هربار کانکت و دیسکانکت شدن ری استارت میشه
    مشکل کجاست؟

    پاسخحذف
  11. ضمن تشکر از ایران پراکسی عزیز. یک فایل ویدیویی از این فیلتر شکن دیدم که تنظیماتی را رویش اعمال میکرد. مگر ان نسخه با نسخه شما که تنظیمات خاصی ندارد فرق می کند. لطفا توضیح دهید. در ضمن سال نو اتان مبارک و امید که لا اقل هفته ای یک قیلتر شکن خوب در این جایگاه قرار دهید.تا به قیلتر کنندگان درس عبرت دهید. شاد باشید.

    پاسخحذف
  12. مرسی دوست عزیز. لطفا لینک اون فیلم رو بفرستید.

    پاسخحذف
  13. سلام دوستان در ورژن جدید یک مشکل جدی هست اونم اینکه نمیشه لیست سرور های رایگان رو تماشا کرد و بعد اتصال داشت باید حتما دستی مشخصات رو وارد کرد میشه کمک کنید برای حل این مشکل.

    پاسخحذف
  14. آقا پروتوکلهای L2TP و SSTP خوب کار میکنن
    از همون سایت vpngate میتونین به سرورهای پرسرعت با همین دوتا پروتوکل وصل بشید

    پاسخحذف
  15. با سلام خدما مدیریت محترم سایت

    در مورد حجم ترافیک مصرفی این نرم افزار آیا توضیحی هست؟ یعنی آیا مصرف حجم را بالا می برد؟ اگرمی برد معمولا ر روی کدام سرورها اگر کانکت شویم ممکن است این اتفاق رخ دهد و کدام خیر؟ آیا خود این سایت توضیحی ددر این باره نوشته؟ ضمنا نمی دانم چرا بر روی ویندوز 8 به مانند ویندوز 7 وقتی قسمت رفرش سرورها رو می زنیم ، سرورها رفرش و سروهای جدید نمی آید! اما در ویندوز 7 این مشکل نیست و هر چند ساعت که رفرش را بزنیم ، سرورهای جدید می آیند. لطفا بر روی این نرم افزار بیش از دیگر فیلترکن ها تمرکز کنیم. و از مدیر این وبلاگ می خواهم ضمن زحماتی که می کشند، با ارتباط با کمپانی و دانشجویان سازنده این نرم افزار، مشکلات را مطرح تا در ورژن های جدید رفع شود. با توجه به توضیحات فراوانی که هم در سایت vpngate و هم آن سایت دیگر وجود دارد، به نظرم ترجمه ای از آن توضیحات را در این وبلاگ داشته باشیم بد نباشد. همچنین در پایان پرسشس دیگری هم دارم: وقتی نوم افزار را می خواهیم از vpngate دانلود کنیم، یک تاریخ و یک شماره ه این شکل می آید و هر بار رفرش که می کنیم سایت رو، آن شماره تغییر می کند: vpngate-client-2013.04.04-10.32-rev1365039151 آیا این به معنای این است که هر شماره که هر شماره ای که برای شخص دانلود کننده می آید، یعنی اینکه به نوعی اکانت اوست؟ و با توجه به اینکه وقتی فایل زیپ را باز می کنیم، باز هم شماره ای وجود دارد، و اینکه ما در همین سایت ، فقط یک نونه گذاشتید، این می تواند خللی د استفاده از آن بوجود آورد؟

    پاسخحذف
  16. با سلام .بنده هم سوال دوست بالا رو داشتم .با آی یی مختلف که میری دانلود کنی اون شماره rev متفاوت هست .
    سوال دومم اینه که فقط با پورت 443 باید وصل شیم ؟ یعنی پورتهای دیگه امن نیست ؟ آی پی های ایران که توی نرم افزار هست وی پی ان و رمز نگاری شده اس ؟

    پاسخحذف
  17. با سلام
    بنده نرم افزار رو با موفقیت و بی دردسر نصب کردم و دارم ازش استفاده میکنم اما روی یک لپ تاپ دیگه نصب کردیم در مرحله آخر که می خوای به یکی از پورت ها کانکت بشی فقط این دو تا گزینه رو داره
    1.Add VPN Connection
    2. Public VPN & NAT in Japan( samp- offline
    و گزینه VPN Gate Public VPN Relay Server رو نداره

    برای کانکت شدن چکار باید بکنم. لطفا راهنمایی کنید.ممنون میشم

    پاسخحذف
  18. با سلام نرم افزار softether vpn با پورت 443 وصل نمیشه چون پورت مخابرات بسته دوستان از پورت های دیگه استفاده کنند

    پاسخحذف
  19. با سلام
    من 15 دقیق پیش نظرمو ثبت کردم اما الان نیستش !!!!!
    بنده رو لپ تاپ خودم فیلتر شکن رو نصب کردم و استفاده م کردم و خیلی هم راضی ام اما رو لپ تاپ دیگه جواب نداد. یعنی نصب شد اما در مرحله ی آخر که میخوای به یکی از پورت ها کانکت بشی این 2 تا گزینه رو بیشتر نداره...

    1. Add VPN Connection
    2. Public VPN & NAT in Japan(samp- offline

    و گزینه VPN Gate Public VPN Relay Servers رو که باید روش کلیک کنی تا لیست پورت ها بیاد رو نداره. لطفا بگید من چکار کنم و چجور باید درستش کنم...منتظر جوابتون هستم

    با سپاس

    پاسخحذف
  20. در ضمن در جواب کامنت قبل از خودم که نوشته پورت 443 بسته بگم که من الان با همین پورت کانکت شدم و مشکلی هم نداره

    پاسخحذف
  21. ای بابا چرا کامنت های من حذف میشه!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  22. خوب بگین نمی تونیم کمک کنیم چرا حذف می کنین؟
    از ی جای دیگه کمک می گیریم

    پاسخحذف
  23. فقط لطفا بگین چرا کامنتمو حذف می کنین؟ دلیلش چیه؟
    دو بار کامنتم که درخواست راهنمایی بود حذف شد اما این آخرای حذف نمیشه! عجیب نیست؟ خب منم میخوام بدونم

    این همه واسِ سایتتون تبلیغ کردم و ازش تعریف کردم!!

    پاسخحذف
  24. سلام دوست من ممنون بابت زحماتت
    می خواستم در مورد امنیت نرم افزار اگه مطلبی داری بذاری می دونم از پروتکل ssl
    استفاده می کنه ولی به هر حال....

    پاسخحذف
  25. خانم نارین نظرات شما که همش هست .یه بار پنجره رو ببندین دوباره باز کنین .

    سوال بنده هم اینه که با پورتهای دیگه اگر وصل شیم امن نیست ؟بعضی از آی پی ها جلوش شماره پورت نداره .نظرتون در مورد اتصال با اونها چیه ؟ امن هست ؟
    ولی دم ژاپنی ها گرم .الکی نیست که رتبۀ سوم هوش جهان رو دارن .ما ایرانیها هم با رتبۀ 56 هوشی در جهان توهّم خود باهوش پنداری داریم

    پاسخحذف
  26. دوست عزیز کامنت شما حذف نشده بود اینجا کامنت حذف نمیشه مگر کامنتی که فحاشی باشه. به دلیلی نا معلوم کامنتهای شما اسپم شناخته میشده و روی صفحه نمی آمد. اگر توصیه به پورت 443 هست دلیلش اینه که دیگر پورتها در ایران بسته شدن و فقط 443 باز هست و به معنای نا امن بودن پورتهای دیگر نیست. اگر پورتهای دیگر هم جواب می دهند حتما از آنها هم استفاده کنید. در مورد دیده نشدن گزینه VPN Gate Public VPN Relay Servers شاید شما به جای برنامه SoftEther VPN Client برنامه SoftEther VPN Server یا محصولات دیگر این سایت را نصب کردید. از لینکهای دانلود بالا این برنامه را نصب کنید وگرنه دلیل دیگری وجود ندارد.
    اون شماره ها که مدام در حال افزایش هست نه شماره ورژن برنامه است و نه شماره سریال. اون تعداد دانلود برنامه یا تعداد بازدید به اضافه ساعت و تاریخ اون روز و اون لحظه را نشان می دهد.

    پاسخحذف
  27. این نرم افزار حجم مصرفی زیادی ندارد و یا تا الان معقول بوده. سرورهای های وی پی ان که معرفی می کند از نقاط مختلف هستند به همین دلیل نمیتوان گفت کدام یکی بهتر است چون مدام سرورها آپدیت می شوند و ثابت نیستند. امنیت برنامه هم بالا هست و مشکلی از لحاظ امنیتی ندارد. این برنامه در مرحله آلفا و نوپا است و میتواند مشکلات زیادی داشته باشد به همین دلیل مدام نسخه جدید منتشر می شود.

    پاسخحذف
  28. با تشکر از جواب سریعتون !
    واسه من همۀ پورتهاش وصل میشه .فقط با عرض معذرت یک سوال دیگه .بعضی از سرورهاش رو وقتی باهاشون وصل میشم و پورتها رو چک میکنم پورتهای باز زیادی رو نشون میده .اینها به منزله باز شدن پورتهای کامپیوتر من هست یا پورتهای سرور هست ؟ مشکلی ایجاد نمیکنه؟

    پاسخحذف
  29. دقیق متوجه سئوال شما نشدم. کجا پورتهای باز زیادی رو نشون میده؟

    پاسخحذف
  30. ممنون بابت راهنمایی و پوزش میخوام از اینکه بی جهت قضاوت کردم ولی باور کنید همه ی کامنت هام دیده میشدبغیر از اون دو تا کامنتی که درخواست کمک و راهنمایی بودو حتی چند بار هم رفرش زدم...
    بهر حال بسیار ممنونم

    پاسخحذف
  31. مرسی عزیزمطمئن باشید که اسپم شده بود البته نه همه کامنت هایتان بلکه چند تا . ولی الان از اسپم درامد و منتشر شد. موفق باشید

    پاسخحذف
  32. با درود
    نصب soft ether vpn در گنو لینکوس به چه صورت هست
    با سپاس

    پاسخحذف
  33. ليست خطاهايي که در برنامه رخ مي دهد

    Error (Error Code 1):
    Connection to the server failed. Check network connection and make sure that address and port number of destination sever are correct.
    خطا (خطا کد 1):
    اتصال به سرور شکست خورده است. اتصال به شبکه را بررسي کنيد و مطمئن شويد که آدرس و شماره پورت مقصد شديد درست هستند.


    Error (Error Code 2):
    Protocol error occurred. Error was returned from the destination server.
    خطا (خطا کد 2):
    پروتکل خطا رخ داده است. خطا از سرور مقصد بازگردانده شد.


    Error (Error Code 13):

    Time-out occurred during VPN session communication. It is possible the connection from the client to the VPN Server was disconnected.
    خطا (خطا کد 13):

    زمان در جلسه VPN ارتباطات رخ داده است. اين امکان وجود دارد اتصال از مشتري به سرور VPN قطع شد.

    Error (Error Code 101):
    مربوط به تنظيم نبودن تاريخ و ساعت سيستم مي باشد

    Error (Error Code 3):
    Connection was disconnected.
    خطا (خطا کد 3):
    اتصال قطع شد.

    پاسخحذف
  34. admin جان با درود و تبریک سال نو

    لطفا در مورد این سایت هم تحقیق و اطلاع رسانی کنید
    http://ainita.net/free/

    با سپاس از زحمات شما

    پاسخحذف
  35. درود
    بعد از یک هفته استفاده کردن کامپیوترم بعد از هربار کانکت و دیسکانکت شدن ری استارت میشه
    مشکل کجاست؟

    پاسخحذف
  36. سایت http://ainita.net/free سرورهایش در جنوب سوئد می باشد. ارتباط امنی برقرار می کند. اما از هویت گردانندگان آن اطلاعاتی در دست نیست و مشخص نیست که یک شرکت هست یا گروهی که فقط برای مبارزه با فیلترینگ اینکار را می کنند. در مورد دیسکانکت شدن دلیل مشخصی نمی توان گفت چون طبیعی نیست. یا ایراد از کامپیوتر است یا از برنامه. من این مشکل رو برای گردانندگان این برنامه ارسال کردم.

    پاسخحذف
  37. سلام اگر با پورتی غیر از 443 وصل بشه اشکالی داره؟؟چون من با یه سرور تایوانی که پورت 443 نداره وصل شدم اشکال داره؟؟؟

    پاسخحذف
  38. اگر با پورتهای غیر از 443 هم می توانید وصل شوید هیچ مشکلی نیست. معمولا پورت به غیر 443 در ایران مسدود است ولی اگر باز هست بدون هیچ مشکلی میتوانید استفاده کنید.

    پاسخحذف
  39. سلام دوستان این نرم افزار برا من وصل میشه ولی بعد از چند دقیقه ارور کد 13 میده

    دوستان خواهشا راهنمایی کنید خیلی نیاز دارم به این برنامه

    ممنون

    پاسخحذف
  40. آقا این پست مارا هم جواب بدید.این ارور 13 را چکار کنم؟

    پاسخحذف