۱۳۹۲/۰۱/۲۳

دانلود نسخه جدید نرم افزار VPN Gate Client برای عبور از فیلترینگ

VPN Gate Client V1.00-9053

VPN Gate Client نرم افزاری قدرتمند و آسان برای استفاده از پروتکل VPN است. این برنامه یک پروژه دانشجویی است که توسط تعدادی از دانشجویان دانشگاهی در ژاپن و برای ایجاد امنیت گشت و گذار در وب و با استفاده از پروتکل وی پی ان ایجاد شده است. این برنامه علاوه بر قابلیت اتصال به سرورهای وی پی ان قابلیت اتصال به پروتکل SSL-VPN را نیز دارد.
برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید. راهنمای نصب و استفاده از این برنامه همراه فایل دریافتی می باشد.



لینک دانلود کمکی شماره یک

لینک دانلود کمکی شماره دو

لینک دانلود کمکی شماره سه

لینک دانلود مستقیم از سایت منتشر کننده (بدون فایل راهنما)

دانلود فایل راهنمای نصب و استفاده



سایت منتشر کننده برنامه:
http://www.vpngate.net/en


۲۰ نظر:

  1. درود
    بعد از یک هفته استفاده کردن کامپیوترم بعد از هربار کانکت و دیسکانکت شدن ری استارت میشه.حتی الان که نرم افزارم پاک کردم
    مشکل کجاست؟

    پاسخحذف
  2. با درود و خسته نباشی

    در حال دانلود ورژن جدید هستم..، ورژن قبلی را طبق آموزش شما نصب کردم و شروع به استفاده کردم..، ولی طبق گفته شما نام پورت را نمی نوشت که بدانیم با کدام پورت وصل هستیم و دیگر آنکه مشکلی دارد بغیر از پورتی که گفته بودید کانکت شده باشیم، چون گفته بودید اگر بغیر از پورت مورد نظر به پورت دیگری وصل شدیم، قطع کنیم و دوباره با همان پورت وصل شویم؛ جدای از آنکه اصلاً پورت را موقع اتصال طبق شکل شما نشان نمیدهد... بهر حال لطفاً در این مورد توضیح دهید که دچار سردرگمی نشویم.

    و دیگر آنکه از روز بعد پس از استفاده دیگر آیکون خود نرم افزار مثل دفعه اول در کنار ساعت بنمایش در نمی آید و فقط کانکشن اتصال وی.پی.ان را پس از اتصال نشان میدهد، ولی وقتی آی.پی را چک میکنم ؛ آی.پی ایران را نشان میدهد..، دقیقاً مثل اسپات شیلد که میگوید(اتصال حفاظت شده) ولی وقتی آی.پی را چک میکنیم ، می بینیم آی.پی ایران میباشد.
    لطفاً و خواهشاً در این مورد هم راهنمایی بفرمایید
    ... با سپاس فراوان از زحمات بی دریغ شما ...

    پاسخحذف
  3. درود دوست عزیز. اگر در حالت عادی شماره پورت را نشان نمی دهد وقتی به یکی از سرورها وصل شدید در بالای پنجره برنامه به منوی Connect بروید و View Status را کلیک کنید در پنجره ای که باز می شود مقابل Port Number شماره پورتی که وصل شدید را می نویسد. اگر گفته شده که فقط 443 را انتخاب کنید دلیلش این است که گویا فقط پورت 443 در ایران باز هست ولی پورتهای دیگر را هم امتحان کنید و اگر جواب داد که چه خوب از آنها هم استفاده کنید. بعضی وقتها هم اتصال به خوبی انجام نمی شود و یا اون سرور که انتخاب کردید قطع هست پس مجدد سرورهای دیگر را امتحان کنید.

    پاسخحذف
  4. با درود و تشکر

    پاسخحذف
  5. با سلام
    من به خاطر کارم مجبورم که از ویندوز 8 عربی استفاده کنم.
    این ویندوز با اینکه اصلی هست لکن با بعضی از برنامه های فیلتر شکن مشکل داره (حالا نمیدونم مشکل از 8 هست یا از عربی بودنش)
    مثلا ساکس رو نمیتونم ازش استفاده کنم
    سایفون هم نشد هر کاری کردم
    ولی مثلا هات اسپات یا فری گیت کار کردن تقریبا
    ولی با هات اسپات عکسهای فیس بوک رو نشون نمیده
    و مشکلات اینچنینی
    میخواستم ببینم که برنامه ای تست شده در ویندوز 8 هست که راهنماییم کنید؟
    ممنون میشم

    پاسخحذف
  6. عزیز برنامه عالیه سرعتشم بد نیست به سایفون 3 نمیرسه ولی فکر کنم امنیت بالاتری داره جای تشکر داره واقعا ممنون

    پاسخحذف
  7. باسلام ایران پراکسی عزیز. اگه میشه در موردSoftEtherکه در بعضی مواردبعداز اتصال به سروری درخواست help میکنه توضیح بدید.به عنوان مثال:Help to chinese peopleیابعد از اتصال به یک سرور در امریکا این پیام آمد(Want to help me? Donate today!

    Send a mail to abraao@outlook.com)

    پاسخحذف
  8. با سلام خدمت مدیریت محترم سایت

    خاطرم هست که چندی پیش، یک دوست عزیز، سایتی را معرفی کردند که ظاهرا ضیب امنیت فیلترکن ها رو تست می کرد. به طور مشخص، آن دوست درخصوص هات اسپات و عدم امنیت آن گفتند.

    آدرس سایت این است: http://www.grc.com/intro.htm در منو، گزینه SERVICES و سپس shield up بعد صفحه جدیدی باز می شود که ظاهرا گزارشی از سرویس یا فیلترشکنی که استفاده می کنید می دهد.

    پرسش من این است: معمولا دو گزارش می دهد، یکی تیترش این است: Your Internet connection has no Reverse DNS که به رنگ سبز نوشته شده و توضیحاتی می دهد. که البته دو حالت دارد، مثلا با هات اسپات که می رویم، اکثرا نام آی پی اصلی را نشان می دهد و این گزینه می آید و مثلا با سکوریتی کیس که می رویم، همان تیتر سبز رنگ می آید، اما آی پی مربوط به سکوریتی کیس را نشان می دهد. حالت دیگر هم این است که تیتر The text below might uniquely
    identify you on the Internet با رنگ قرمز می آید و توضیحاتی را ذیل آن می دهد. اساسا این تست چیست و تفاوت این گزینه ها در چیست. مثلا اینکه آی پی خودمان را نشان می دهد که خب مشخص است. اما وقتی ان تیتر سبز رنگ می آید اما آی پی مربوط به فیلترشکن است چه؟

    دوم اینکه، زیر آن گزارش، دکمه ای به نام procced است که وقتی می زنیم صفحه ای دیگر می آید و چند تست دیگر وجود دارد. یادم هست که آن دوت از پوتهای باز و بسته گفتند. این صفحه در زیر کادر زرد رنگ، گزینه all port sevice وجود دارد که وقتی کلیک می کنیم، صفحه ای دیگر باز می شود که جدولی را نشان می دهد. سه گزینه Open, Close, Stealth هم بالای صفحه هست و در مقابل هر گدام یک رنگ وجود دارد. می خواهم بدانم. اگر پورتها پنهان، باز، و یا بسته باشد، چه تفاوتی با هم دارند؟ چون من vpngate را تست می کنم معمولا در این سایت. با برخی از سرورها که می روم هم در جدول پورت باز وجود دارد و هم بسته و هم پنهان. و برخی سرورها، فقط مثلا پورتهای باز و بسته و برخی سرورها هم پورتها کلا پنهان هست و جدول، تمامش سبز می شود. با توجه به اینکه جدای از سرعت، امنیت به خصوص برای فعالین سیاسی، از این منظر که بالاخره ترافیکشان در امان باشد و کدگذاری شده و غیر قابل شنود و نفوذ، تفاوت اینها چیست؟ مثلا با سکوریتی کیس که می روم همه پورت ها به رنگ سبز و پنهان است!

    می دانم زیاد نوشتم و پرسش های بسیاری رو مطرح کردم، بنده به شخصه از زحماتی که می کشید سپاسگذارم و ممنون می شوم که به این پرسش ها پاسخ دهید.

    با سپاس

    پاسخحذف
  9. از ایران پروکسی عزیز خواهش میکنم در مورد سایت بالا که دوستمان گفتند اظهار نظر کند؟ من هم به این سایت مراجعه کردم ولی چیز زیادی سردرنیاوردم فقط spotflux یک پورت باز ولی hotspot چهارپورت باز داشت.اینها یعنی چه؟
    ممنونم

    پاسخحذف
  10. اگر با soft Ether vpn متصل بشین با آی پی ژاپن همه پورتها مخفی هست اما با بعضی از سرورهای دیگه اش حتی بالای 50 تا پورت باز نشون میده . با فری گیت و سایفون هم که برید پورت باز نشون میده .فک نکنم ربط داشته باشه چون در سایت pcflank وقتی میخوای تست پورت رو انجام بدی میخواد اگر وی پی ان یا پراکسی وصله قطعش کنی تا تست درست انجام بشه .فک کنم اینها پورتهای باز سرور ارائه دهنده هست.البته بازم دوستان باید نظر بدن .واسه تست پورتهای باز و بسته و دیگر تستها از جمله امنیت مرورگر و ...میتونین از سایت www.pcflank.com استفاده کنین .

    پاسخحذف
  11. مژده مژده سایت vpngate هم فیلتر شد :)) :((

    پاسخحذف
  12. دوست عزیز در مورد اون سایت و صحت عملکرد اون اجازه بدید بیشتر تحقیق بشه بعد جواب داده بشه. برای تشخیص درست تغییر آی پی و دی ان اس بهترین و دقیقترین سایت http://www.dnsleaktest.com
    می باشد و تا این لحظه هات اسپات شیلد از لحاظ امنیتی هیچ مشکلی ندارد. البته میدانید که در اینترنت به هیچ وجه نمیتوان گفت چیزی کاملا امن است ولی هات اسپات بسیار امن هست.
    در مورد برنامه SoftEther VPN Gate این برنامه یک امکانی که دارد این است که همه کسانی که ویندوز دارند می توانند کامپیوتر خود را در اختیار سرورهای این شرکت قرار دهند تا از اون برای گردش آزاد اطلاعات استفاده شود. چیزی شبیه به برنامه تور. این به معنای این نیست که کامپیوتر دیگران سرور می شود. هیچ اطلاعاتی در کامپیوتر دیگران ثبت نمیشود و هیچ چیزی مبنی بر ترافیک کاربر استفاده کننده نشان داده نمیشود بلکه فقط از طریق یک برنامه از ویندوز آنها استفاده می شود و کاملا امن می باشد. اون پیغام هایی هم که دیده می شود یا اون ایمیل ها از طرف داوطلبین هنگام ثبت کامپوترشان در سرورهای این برنامه گذاشته می شود. هنگام نصب اون برنامه برای اشتراک گذاشتن ویندوز در سرورهای SoftEther VPN Gate کاربر می تواند یک پیام یا یک ایمیل انجا بگذارد تا کسی که از طریق کامپیوتر او به سرور وصل میشود اون پیام را ببیند. باز هم اشاره می شود که این برنامه کاملا امن می باشد.
    در ضمن اگر سایت این برنامه یعنی:
    http://www.vpngate.net/en
    فیلتر شده است می توانید آدرس ایمیل خود را در این آدرس:
    http://www.vpngate.net/en/mail.aspx
    ثبت کنید تا هر روز آدرس سایت آیینه برایتان ارسال شود.


    پاسخحذف
  13. با سلام ..

    شما پاسخ من را در مورد پورت های باز ندادید! در مورد اینکه چرا پورت ها باز هست! و اینکه نسبت پورت های باز با امنیت در فضای سایبری چیست؟

    دوم اینکه وقتی کاربران ویندوز، به عنوان سرور قرار می گیرند، این مصرف حجم ترافیک را بالا می برد؟

    پاسخحذف
  14. ایران پروکسی عزیز احترامات صمیمانه من رو به خاطر پاسخ سوالم وهمینطور کمکی که صادقانه انجام میدهی بپذیر.سلامت و سربلند در کنار خانواده عزیزت باشی.

    پاسخحذف
  15. مرسی از لطفت دوست عزیز. در مورد اون سایت تا جایی که تحقیق کردم گویا سایت مطمئنی برای تست آی پی در فیلترشکن نیست چون در همه سایتهای دیگر که مخصوص تست آی پی هست یک نتیجه را نشان می دهد و در این سایت چیز دیگر. ولی در پایان باز بر امنیت بالای هات اسپات تاکید میکنم. موفق باشید

    پاسخحذف
  16. سرعت شدیدا افت کرده! علت ترافیک زیاده یا فیلترینگ؟!

    پاسخحذف
  17. دوستان با درود
    من این نرم افزار روی کامپیوترم نصب کردمو بخوبی کار میکنه و هر دفعه هم به روزش میکنم و مشکلی نداره.برای چند نفر از دوستانم هم نصب کردمو خوب کار میکنه.
    امروز برای دو تا از دوستانمکه نصب کردم این گزینه نمیاداصلاVPN Gate Public VPN Relay Servers و بجای اون یه چیز دیگه میاد که نمیشه باهاش کانکت شد.

    پاسخحذف
  18. دوست عزیز مطمئن بشید که نسخه درست را نصب می کنید یعنی باید SoftEther VPN Gate را نصب کنید. این سایت چند برنامه مختلف داره که تقریبا شکل و نام اونها مثل هم هست. برنامهSoftEther VPN Gate را از این لینک دانلود کنید:
    http://download.vpngate.jp/common/cd.aspx/vpngate-client-2013.04.14-build-9053.126470.zip

    پاسخحذف
  19. من امتحان کردم اگر با usb کانکت بشی این نرم افزار کار نمیکنه ولی اگر با کابل شبکه LAN یا وایرلس وصل بشی کار میکنه .متاسفانه من مودم وایرلس ندارم از بدشانسی پورت شبکه کامپیوترم هم خراب شده .نرم افزارش بهتر از روش کانشکن هست .با خیلی از سرورهاش میشه وصل شد .ولی با روش کانکشن به زحمت وصل میشه

    پاسخحذف
  20. با سلام
    من این نرم افزار رو روی pc با وین 8 32 بیتی نصب کردم و بدون مشکل اجرا شد ولی وقتی روی لپ تاپ با وین 8.1 64 بیتی نصب می کنم نصب شد ولی به هیچ کدوم از سرورها وصل نمیشه و ارور کد 1 رو میزنه که احتمال زیاد نمیتونه به اون کانکشنی که خودش ساخته وصل بشه هر کاری که کردم نشد که نشد اگه امکان داره راهنمایی بفرمایید

    پاسخحذف