۱۳۹۱/۱۱/۱۳

دانلود نسخه جدید نرم افزار Elite Proxy Switcher برای عبور از فیلترینگ

V 1.26

یکی از روشهای عبور از فیلترینگ اینترنت استفاده از آی پی  پراکسی می باشد. وقتی یک لیست آی پی  پراکسی در اختیار داریم  تست تک تک این آی پی ها برای اینکه آی پی های سالم را از میان لیست پیدا کنیم بسیار وقت گیر می باشد. نرم افزار Elite Proxy Switcher  قابلیت چک کردن یک لیست آی پی و جداسازی آنها بر اساس سرعت و باز یا بسته بودن پورت را دارا می باشد. همچنین این نرم افزار این قابلیت را دارد که پس از عملیات تست آی پی , به آی پی فعال وصل شده و فیلترینگ را دور بزند. از طریق این نرم افزار می توان بدون نیاز به ست کردن آی پی و پورت در مرورگر  یا استفاده آن در برنامه پراکسی فایر, با استفاده از خود نرم افزار از فیلترینگ عبور کرد.
(
توجه کنید چون در این برنامه آی پی های ناشناس به کار می برید و به آنها متصل می شوید پس فقط از آن برای کارهای معمولی و بدون خطر استفاده کنید).
برای دانلود این نرم افزار روی عکس زیر کلیک کنید. راهنمای نصب و نحوه استفاده همراه فایل دریافتی می باشد.



لینک دانلود کمکی شماره یک

لینک دانلود کمکی شماره دو

لینک دانلود کمکی شماره سه


دانلود مشابه همین برنامه برای استفاده از ساکس

انجمن فیلترشکن در فیسبوک - پرسش و پاسخ در مورد راه های عبور از فیلترینگ
https://www.facebook.com/groups/proxy.mpf

 
سایت منتشر کننده برنامه:
http://www.eliteproxyswitcher.com


۴۷ نظر:

  1. برنامه هاتون هیچ کدوم کار نمیکنه. همش مزخرفه. هیچ راهی برای عبور از فیلرینگ نیست. اینقدر تلاش نکنید. بزودی گردانندگان این سایت ضد انقلابی دستگیر می شوند.

    پاسخحذف
  2. در ضمن گردانندگان این سایت تحت تعقیب ارتش سایبری جمهوری اسلامی هستند و خبر خوش اینکه به زودی دستگیر می شوند.

    پاسخحذف
  3. مرگ بر ضد ولایت فقیه. مرگ بر ناشرین برنامه های عبور از فیلتر. کسانی که از این برنامه ها استفاده می کنند فساد را به خانه های خود می برند.

    پاسخحذف
  4. مردم گول این سایت رو نخورید. اینا از آمریکا و اسرائیل و انگلیس پول میگیرن که ملت ایران رو از راه دین خارج کنند. مراقب این سایت باشید.

    پاسخحذف
  5. m_g_electro1980@yahoo.comاردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۲

    هر جنگی یه روز تموم میشه
    اما اونوقت عاقبت آدم بدا میشه مثل همه دیکتاتورهای تاریخ
    خوبه که شما این همه زور میزنید تا هفتاد میلیون آدمو تو کشور خودشون زندانی کنید ولی خودتون هم خوب میدونید
    حتی امپراتوری کوروش هم تموم شد
    چه برسه به شما که به به اسم دین شروع کردیدو کاری کردید که روزی که این دیکتاتوری تموم بشه دیگه هیچ اسمی از اسلام تو این زندون نمیمونه
    خدائیش اصلا فکرشو کردید وقتی که این اتفاق بیفته اون دنیا میخواین چه جوابی میخواین به خدا بدید ؟
    حتما میخوان بگین ما میخواستیم مردمو امر به معروف کنیم اما نمیدونیم چی شد که اینجوری شد ؟
    خدا هم میگه چون نیت تون خیر بوده عیب نداره
    هدف مهمه وسیله اصلا مهم نیست. به زور اصلحه- شلاق-چماق-شکنجه-دروغ-فریب-شکنجه روحی و ....
    برید بهشت حالشو ببرید همه اون خانومهای بد حجاب رو هم که ارشاد کردید ریسه کردم واستون برید هر چندتا که میخواین بردارید یه کاسه یخ و یه تشت آب انار هم میگم واستون بیارن.
    خوبه نه ؟؟؟
    فکر کن!!
    مردونه بدونه دادو بیداد به خودت جوابشو بگو
    تقریبا 68000000 نفر تو این کشور با من موافقن اگه میگی نه یه تو یه سایت معروف نظر سنجی کن البته بدونه فیلتر.
    من اصلا واسم فرقی نداره که کی اون بالا میشینه فقط نگرانم که نکنه که یه روز که مجبور میشم از اسلام دفاع کنم هیچ حرفی واسه گفتن نداشته باشم
    اونم بخاطر اینکه که شما واسه اینکه ولی فقیه رو اون بالا نگه دارید از اسم اسلام سو استفاده کردیدو هر سلیقه شخصیتون رو به اسم اسلام تموم کردید. میدونی نتیجش چیه همین که چند ماه پیش وقتی که برادرم گفت که این دینی که اینقدر ازش دفاع میکنی چرا زمامداراش دارن سر پول و قدرت حتی آبروی همدیگه رو هم میبرن منم هر چی ار قران و نهجه البلاغه واسش گفتم فایده نداشت چون گفت داداش خودت از زبون حضرت علی واسم گفتی که روزی میرسه که زمامداراران اسلام فاسدترینو فاسقترین روی زمین میشن از نهجه البلاغه یادته ؟ امروز همون روزه !!! بعدشم از ایران رفتو همون جا مسیحی شد. حضرت علی میگفت اگه تو تمام مملکتی که من مسئولشم به یک نفر ظلم بشه گناهش گردن من هم هست.
    حالا حساب کن گناه این همه آدم که دارن هر روز از دین خارج میشن گردن کیه ؟؟؟
    فقط خودشون یا ولی فقیه و همه شما که چشمو گوشتونو بستید و اصلا به عواقب این همه اجبار و فشار فکر نمیکنید ؟؟؟
    خوب به زمین نگاه کن وقتی که آسوالتو سنگ و موزائیک نمیتونه جلوی یه گیاه کوچولو رو بگیره واقعا شما فکر میکنید میتونید جلوی این همه آدمو بگیرید ؟؟؟
    بازم اگه میگی آره یه نگاه به تاریخ بنداز اگه اونم قبول نداری این مزخرفو کپی کن یه جا past که همه ایرانی ها ( نه همه بسیجی ها ) بتونن نظرشونو در مورد این مزخرفا بگن اونوقت اگه حق با تو بود من دیگه هیجوقت فیلترینگو دور نمیزنم ولی اگه حق با من بود تو هم بشین خوب فکر کن ببین که خدا از دست من بیشتر عصبانی میشه یا شما؟؟
    به نظر من شما اون کارو میکنی چون فکر میکنی اون درسته منم باید این کارو بکنم تا بتونم از سایتهای علمی که شما فیلتر کردید استفاده کنم.
    پس هیچ مشکلی با هم نداریم.
    m_g_electro@yahoo.com
    این ایمیله منه اگه فکر میکنی دروغ میگم یه میل بزن تا سایتهائی که شما بیخودی یا اشتباهی بستیدو واست لیست کنم البته اونهای که معمولا استفاده میکنم. موفقق باشی
    از گردانندگان این سایت توپ هم واقعا عذر میخوام که حرفام هیچ ربطی به این همه برنامه توپ نداشت. شما بیشتر از اونا موفق باشید و ممنون

    پاسخحذف
  6. با درود
    تشکر بابت این پراکسی
    این تلاش شما برای گردش آزاد اطلاعات قابل تقدیره .
    ایران پراکسی نامی درخشان در ایران فردا

    پاسخحذف
  7. سلام
    فقط خواستم بگم منم با این دوست عزیزمون کاملا موافقم
    m_g_electro@yahoo.com

    و خطاب به ارتش سایبری:
    شاید ما اصلا نخوایم مسلمون باشیم ؟ مگه دین زوریه ؟
    یا اینکه نخوایم مسلمونی که تو میگی باشیم!

    از اونجایی که خدا در دین اجبار قرار نداده شما هم حق ندارین برای ما تصمیم بگیرید که کدام سایت با دین اسلام هماهنگه و ما مجازیم بریم و کدام هماهنگ نیست

    در ضمن همون آمریکا و انگلیسی که ازش حرف میزنی قبلش دهنت رو آب بکش چون اونا خیلی مرامشون از جمهوری اسلامی بیشتره
    اگه میان نفت رو تحریم میکنن تا به دولت ضربه بزنن از اونور مبادله نفت با غذا رو باز میذارن تا به مردم کمتر ضربه بخوره!

    در ضمن هرچه تکنولوژی اطرافت میبینی از صدقه سره همین آمریکا و اسرائیله وگرنه جهان اسلام که هنوز تو 1400 سال پیش سیر میکنه!
    اگه غرب نبود الان شما کامپیوترم نمیدونستی چیه ، برقم نمیدونستی چیه چه برسه به نت که حالا بیای توش تبلیغ کنی!
    اگه آمریکا نبود شما الان سواره یه شتر یا پیاده داشتی دوره مزرعه رو میگشتی که کوده حیوانی یا انسانی جمع کنی!

    تو این 30 سال به اندازه 200 سال ایران رو عقب بردید هنوزم دست از سره ملت برنمیدارید ؟

    همه چیز فقط اون چرت و پرت هایی که تو مدرسه بهت گفتن و شست و شوی مغزی دادنت نیست !
    یکم مطالعه آزادت رو بیشتر کن

    پاسخحذف
  8. اگه کسی رو اسم ارتش سایبری کلیک کرد و وارد سایتش شد حتما بعدش کوکی های این سایت رو پاک کنه
    این سایت 17 تا کوکی میندازه!!!
    که ممکنه چند تا از اینها کوکی های رد گیرنده باشن!

    پاسخحذف
  9. اولا راست ميگن سايت گرداب پر از تروجانهاي ردگيره. اصلا وارد سايت ارتش سايبري نشويد.اين بيشرفها دست پيش را گرفتند كه پس نيفتند دائم از جاسوسي فيس بوك و گوگل وتوييتر ميگن درحالي كه سايت خودشون آلودگي داره واقعا بيشرفي هم حدي داره شما نگران اطلاعات مردميد؟؟؟
    ثانيا كدام اسلام كدام بي حيايي اسلام براي رژيم استفاده ابزاري داره اسلام وقتي خوبه كه بشه باهاش منافعي كسب كرد ارتش سايبري اگه نگران اسلام و حياي مردميد چرا دهها سايت كه كثيفترين توهين ها را به امامان ميكنند آزاد آزاد فعاليت ميكنند ماهها قبل التماس ميكرديم كه فلان سايت كه به امام نقي توهين ميكنه را از كار بياندازيد اصلا كسي توجه نكرد صدها سايت پورنو دارن فعاليت ميكنند ولي هك نميشن چرا چون با منافع شما در تقابل نيستند حالا نگران فساد هستيد فسادي كه خودتون تروج ميديد؟؟؟ اصولا خوبه كه سايتهاي پورنو فعال باشند تا سر جوونها با اون ها گرم بشه كه ديگه شورش و اعتراض نكنند بله منطق شما اينطوريه. صدها سايت وهابي دارن مثل مور وملخ زياد ميشند ولي چون با منافع شما در تضاد نيستند آزادانه فعاليت ميكنند.
    ثالثا ارتش سايبري هيچ غلطي نميتونه بكنه اگه عرضه داشتند سالها قبل اين سايتو از كار ميانداختند الان كه نزديك انتصابات مسخره شان هست دارن از اين اداها در ميارن كه كاربران سايت را بترسونند بلاگر بيدي نيست كه از اين بادها بلرزه.اين نشان عجزشون هست كه اين جور پيغامها را ميزارند.
    ادمين گرامي حضرتعالي شخص واردي هستي براي جلوگيري از شيطنت هاي احتمالي يكم احتياط را بيشتر كن مواظب ايميلهاي جعلي و صفحات فيشينگ باش.چون مخابرات دست سپاه هستش جيميلتو دومرحله ايي نكن.من فقط براي تست امنيت جيميل چند وقت تلاش كردم به جيميلت حمله كنم هزارماشاالله نشد كه نشد.ولي چون من حرفه ايي نيستم لذا توصيه ميكنم مواظب باشي.ولي نگران نباش اگه خودت اشتباهات سادهايي نكني امنيت بلاگر خيلي خوبه.بازم تاكيد ميكنم به شرطي كه خودت اشتباهات ساده نكني.
    به ارتش سايبري ميگم اينقدر فيلتركرديد و كشتيد و گرفتيد چي شد؟؟؟؟ داريد با اين كارها تيشه به ريشه ي خودتون ميزنيد.حكومت با كفر ميماند ولي با ظلم نميماند.درضمن برفرض محال كه اينترنت را قطع كرديد سه روز نكشيده بازم راههاي جديدي براي دسترسي به اينترنت آزاد پيدا ميشه.
    اگه شما به خودتون شك نداشتيد و اين قدر ظالم و دروغگو نبوديد وحسابتون صاف بود اينقدر از برملا شدن حقيقت ها و اخبار وحشت نميكرديد.

    پاسخحذف
  10. سلام علیکم
    تشکر از ایران پروکسی عزیز که باعث شد چشمم به دنیا باز بشه...
    واقعا وبلاگتون عالیه.خواهش میکنم نذارین کسی مزاحمتون بشه...
    من هر زور میام اینجا تقریبا...
    امیدوارم همیشه موفق باشی ایران پروکسی...
    اما شما که با اسم ارتش سایبری اومدی:
    خاک بر سر بیعرضت کنن تندروی عوضی.

    فعلا

    پاسخحذف
  11. با درود و ارج بسیار به مدیران این وبلاگ
    خسته نباشی گرم به شما که برای آزادی هم میهنان خویش آن چنان کارتان درست هست حمال ها و دژخیمان خون خوار ولایت اوبنه ای دجال فقیه ووقیع این پنین به لرزه افتادن.من هم در کنارتان هستم می توانید روی من هم برای مبارزه با بی مغزان خون خوار حساب باز کنید با هر روشی که شما اعلام کنید.
    ارتش سایبری برو پی کارت
    گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهاتان زخم دار هست با ریشه چه میکنید.
    گیرم بر سر این بام بنشسته در کمین پرنده ای پرواز را علامت ممنوع میزنید با جوجه های نشسته در آشیانه چه میکنید،گیرم که میزنید،گیرم که میکشید،گیرم که می بُریید با رویش ناگذیر جوانه ها چه میکنید.
    مرگ بر اصل ولایت فقیه

    پاسخحذف
  12. بسمه تعالي
    فعلاً كه ايران پراكسي قهرمان كه فقط يك وبلاگه خيلي كوچيكه جلوي يك حكومت قداره بند با تمام امكاناتش اعم از ارتش سايبري و غيرسايبري اش وايساده. اميدوارم كه جهل و ناداني توي اين سرزمين كه بواسطه ي فيلتركردن ها و سانسور هاي خبري ايجاد شده بزودي از بين برود . ملتمس دعا

    پاسخحذف
  13. agha in filter shekan ...amn nis az man goftan ....emtan konid ip khodetuno neshun mideee az in link bebinid

    http://www.ipadresisorgulama.com/

    پاسخحذف
  14. دوست عزیز قطعا این برنامه امنیت کامل نداره و فقط برای عبور از فیلترینگ و انجام کارهای معمولی توصیه میشه. اما در مورد تغییر آی پی کمی سئوال برانگیره. چون یا اصلا اون آی پی که بهش وصل شدید کار نمیکنه یا اصلا با موفقیت به اون آی پی وصل نشدید چون نمیشه هم آی پی اصلی نشون داده بشه هم سایتهای فیلترشده رو باز کنه.

    پاسخحذف
  15. ممنون و مرسی از همه کسانی که از فعالیت این وبلاگ حمایت می کنند. ارتش سایبری که هیچ مخترع اینترنت هم بیاد نمیتونه جلوی دسترسی آزادانه کاربران ایران به اینترنت رو بگیره.

    پاسخحذف
  16. na shoma shoma motavajeh nashudin man ba filter shekane VPN GATE vasl shodam ba saite

    http://www.ipadresisorgulama.com/

    vasl ip taghyir karee dorost bud valii ba filter shekane morede bahs hich daghyiri nadidam ip khodamo didam ...az inlahaz doste aziiiz bazam az man goftann shoma ba filter shekan VPN GATE va (Elite Proxy Switcher ) emtan konid khahid did farghoooooooooooooooo :)

    پاسخحذف
  17. آفرین به شما. مثل اینکه کارهای شما خیلی درسته که اینها لجشون گرفته. موفق باشید.
    در جواب این سایبری هم بگم: مرگ بر خامنه ای
    در ضمن سایبری، به دوستات بگو خیلی احمقند که vpn ها رو قطع کردند چراکه در حال حاضر روشهایی خیلی بهتر از vpn اومده که به این راحتی ها هم قطع نمیشه (مگر قطع اینترنت). ولی اگر vpn ها قطع نمیشد میتونستند خیلی راحت با قطع vpnها در برخی زمان ها دسترسی مردم به اینترنت آزاد را سد کنند ولی الان به این راحتی ها امکان پذیر نیست.

    پاسخحذف
  18. دوست عزیز مشخصه که این دو برنامه که گفتید از لحاظ امنیتی قابل مقایسه نیستند. خود برنامه Elite Proxy Switcher از لحاظ امنیتی مشکل نداره و خیلی قوی هست. و اگر در اون آی پی پراکسی مطمئن و امن استفاده بشه ارتباط کاملا امن خواهد بود. اما همانطور که می دانید در این برنامه از آی پی های رایگانی استفاده میشه که در سایتهای مختلف وجود دارند و بیشترین کاربرد اون آی پی ها هم در پراکسی فایر هست و همیشه در مورد نا امن بودن آی پی ها هشدار داده شده. و بهترین کاربردی که این آی پی ها دارند برای کارهای معمولی و بدون خطر است حالا چه در پراکسی فایر استفاده بشوند و چه در این برنامه.

    پاسخحذف
  19. فاتحه ایرانو خوندن ول کن نیستن جای تاسفه باید بگم افغانی تا چند سال دیگه از ما جلو میفتن کاش بجای این همه سیاست وسرکوب اینترنت وماهواره اقتصاد رو میساختید چطور روتون میشه بیاین تو این سایتا نظر بدین واقعا خدا جای حق نشته ظلم انتها داره

    پاسخحذف
  20. گزارش تخلف سایت رد شد. به زودی به سراغ این سایت می آییم

    پاسخحذف
  21. zer nazan faghat hamin

    پاسخحذف
  22. یکی نیست به این احمق توله بسیجی بگه سرت تو آخور خودت باشه اگه برنامه ها کار نمیکنن پس خودت تشریف نجست رو چطوری آوردی به این سایت؟!!! چرا اینقد حرص میزنی , مگه نمیگی کار نمیکنن!!

    از اینترنت کشور ما که حتی سایت های ورزشی رو هم فیلتر میکنن چه انتظاری داری . یعنی حساب کنی کلا 100 تا سایت بیشتر باز نیست . 99 تا سایت های زیر نظر رهبری اون یکی هم گوگل .
    که فکر کنم گوگل هم فیلتر بشه به حق خدا انشــــــالۀ

    آخه عوضی اینترنت رو کردید مسجد , انگار فقط باید رفت سایت رهبری
    عقب مونده فکر کنم کسایی مثل تو که بیمار ذهنی هستن و جزو کثیف ترین آدم های دنیا حساب میشن فقط از فیلترشکن برا رفتن به سایت های پورن استفاده میکنن و به گفته خودش فساد رو به خانه خودش اورده . چیزی که کاملا معلومه, اونوقت طبق ذهن مریض خودت اونو نسبت میدی به همه

    امروز دیگه نسل جدید اخبار روز رو پیگیری میکنه بدون سانسور ولی شما حروم زاده ها میخواید جلو دسترسی جوون ها رو به اخبار راست و بدون دروغ بگیرید . میخواید مثل آدم های غارنشین ارتباطش رو با دنیای محیطش قطع کنه و اخبار دروغ خودتون رو بهش تزریق کنید . برا همینه که از انگلیس و امریکا مثل سگ میترسید

    اینم مطمئن باش اگه اینترنت از جوون ها گرفته بشه اونوقت به یه هفته کشیده نمیشه که این نظام کثیف به خاک کشیده میشه .

    راستی اگه میشه بگو با چه فیلترشکنی اومدی این سایت ؟!!!!1

    پاسخحذف
  23. ببخشید بچه ها ولی نمیتونم جلوی خودمو بگیرم.ریدم تو دهن علی چلاق.

    پاسخحذف
  24. اطلاعیه شماره یک ارتش سایبری ایران در مورد ایران پراکسی

    هموطنان و امت شهید پرور ایران, استبداد جهانی و در راس آنها آمریکای جنایت کار با پوششهای مختلف سالهاست که قصد در گمراه کردن جوانان ما و تباه کردن زندگی آنها را دارد. و اینبار نیز با اسم 'ایران پراکسی' و با شعار "اینترنت آزاد حق همه ما است" می خواهد دین و ایمان مردم را متزلزل کند. کدام آزادی و کدام اینترنت؟ شماها خودتان در سرکوب افکار و عقاید مردم زبان زد خاص و عام هستید. اینترنت تبدیل به محل فساد و تجمع کافرانی شده است که حتی به پدر و مادر خودشان هم رحم نمی کنند. ما این حق را نمی خواهیم و ارزانی خودتان.
    سایت ایران پراکسی واسط بین استبداد جهانی و کاربران ایرانی است. مدارکی در دست است که گردانندگان این سایت پولهای هنگفتی را از آمریکا و کانادا و انگلیس دریافت می کنند تا نرم افزارهای جاسوسی این کشورها را به رایگان در اختیار مردم ایران بگذارند تا از طریق این برنامه از کاربران ایرانی جاسوسی کنند. برنامه سایفون به صورت روزانه حجم وسیعی از اطلاعات کاربران ایران را مستقیم برای وزارت دفاع آمریکا و کانادا ارسال می کند. سایفون جاسوس افزارهایی در کامپیوتر شما نصب می کند که حتی در زمانی که به اینترنت وصل نیستید تمام کارهایی که در کامپیوتر انجام میدهید را ضبط و بعد از اتصال به اینترنت به سازنده برنامه ارسال میکند. برنامه تور در ازای فروش اطلاعات کاربران ایران به نهادهای جاسوسی غرب, میلیونها دلار دریافت کرده است.
    این گوشه ای از نقشه ای است که غرب و آمریکا برای ما کشیده است.
    مردم شهید پرور ایران بدانید و آگاه باشید که ارتش سایبری به زودی دست این دشمنان اسلام و دشمنان مردم ایران را از زندگی جوانان با ایمان ایران کوتاه خواهد کرد.

    و من ا. . . التوفیق

    پاسخحذف
  25. شما از فیلتر شکن روسی استفاده می کنی :)))))) بسیجی ایران خوار

    پاسخحذف
  26. در جواب به بسیجی ها و ارتش سایبری:

    منو هک میکنی ها؟ آها
    منو هک نکن
    هک کنی حشری میشما
    یه وقت یقه آقا رو میگیرم خطری میشما
    پیش اومده سهواً که جای یقه بگیریم لب و
    لب و یقه توفیری نیست تفریح عمو
    اگه لبه یقه چرکی باشه افت داره
    حتی مثل یقه لب چرکیت مفت باشه
    تو که یقه لبو گرفتن واست افت داره
    برو لبی رو یقه که بات جفت باشه
    میگی یقه آقا بستست و لب نمیده
    آقا با یقه بازوبسته لق میزنه که
    تو میدونی لب چفیه و بیضه آقا
    برو آب بکش بعد قدقد کن دادا
    میگی حرفام نیش داره میگیره پرتو
    ادبی حرمتی خونواده اینجاست عمو
    میگه لاپرده حرف بزن هنری باشه
    مث شعر فلان استاد کمری باشه
    داستان اینه که دیگه ما پرده رو زدیم
    اخلاق مخلاق تعطیله سیدی
    توهنوز گیجی و نگرفتی قصدمو
    ریتم که داره میلرزونه پستونه
    ممه ها میلرزه میلرزه کل دنیا
    ولی ما یکی تو کار مغزیم جون آقا
    اذا زلزله الارض زلزالها
    ممه پمه رو بیخی مغزو بچسب آقا
    همین ترانه به پا میکنه یه زلزله
    مشکله میدونم فهمش واست مشکله

    گفتم که می تونم شدید و سریع بترکونمت
    کون لقت، می لرزونمت و ها ها می خونم
    می دونم می سوزی و حکم قتلمو میپیچی
    اما اگر بمیرم هم شعر و صدام می مونه پس موندگارم
    منو هک می کنه و فکر می کنه آدمه واسم
    صدتا مثل تورو می برم اونجایی که نباید
    ببین این آدمای چرک و کثیف و بی اصل و نسب رو
    شیطونه میگه فحش های ناموسی بهشون بدم
    که این آدم دوزار و ده شاهیه کون نشسته
    روضه خوان تریاکی که الان آقا شده
    تو هم برام عظمایی؟ تو که شبیه قورباغه ای
    تو و دور و بریات دو تا خایه منم نیستین
    گفتم که می تونم شدید و سریع بترکونمت
    کون لقت، می لرزونمت و ها ها می خونم
    می دونم می سوزی و حکم قتلمو میپیچی
    اما اگر بمیرم هم شعر و صدام می مونه پس موندگارم

    جواب هر مشت تو یه مشت ترانه است
    ببین مشت بیشتر اثر میکنه یا ترانه
    وقتی شعرام خونه میکنن تو موبایلا
    تدریس میشن حرفام واسه بچه ها
    وقتی شعرامو میخونن جای کتاب دینی
    دیگه سخت واسه این جماعت قصه بگی
    وقتی خش صدام میشه یه خار تو چشمت
    با شاهین کل کل نکن جون سیّد
    که ما خاکیم خالص سر به راه
    پیش همه جز بی مرامی مث شما
    تو شکسته شدی و خودتم واقفی
    یکم واسه خودت ارزش قائل شو آقا

    پاسخحذف
  27. شعر از شاهین نجفی عزیز بود

    پاسخحذف
  28. درود بر ایران پراکسی عزیز
    خوشبختانه الان فیلترشکن و راه های عبور زیادی وجود داره ولی همین قضیه باعث گیج شدن کاربرها میشه چون دانلود نصب تست و...... اونها واقعا وقط گیر ودشواره به همین جهت اگر امکانش هست شما بگید بهترین روش عبوری که همیشه کار بکنه و قابل اعتماد باشه واز نظر ویژگی های فنی هم ممتاز باشه چی هست؟
    یامثلا امکانش وجود داره که یک نظرسنجی جامع و بلند مدت ترتیب بدین؟؟؟
    ممنون از تلاش های شما

    پاسخحذف
  29. سلام
    من یه دانشجوی سنی مذهب هستم.
    برای استفاده از سایتهای مذهبی و اخبار سیاسی از فیلترشکن استفاده میکنم.و فیسبوک که اونم فقط برای در ارتباط بودن با دوستان و همکلاسی های قدیم و جدید...

    این برداشت ذهن بیمار "ارتش سایبری" هستش که فک میکنه همه مثل خودشن و میخوان یکسره برن تو سایتای پورنو...
    موفق باشی ایران پروکسی عزیز که چشم مردم ایرانرا به علم روز باز میکنی...

    بدرود

    پاسخحذف
  30. ضمنا خوشحلم که دیگه لازم نیست کلمه وارد بشه واسه نطر دادن!!!
    آخه یکم کلمات و کدها خوندنش سخته (فک کنم برای بیشتر کاربرا و از جمله خودم )
    ممنونم.

    پاسخحذف
  31. درود بر برادر های فیلتر گریز خودم
    من اینو پیدا کردم:
    http://untolditems.blogspot.de/2013/04/ssh-vpn.html
    و ازش دارم استفاده میکنم، البته سرعتش پاینه
    اما کار راه اندازه
    بیزحمت یکی چک کنه ببینه امن هست یا نه

    پاسخحذف
  32. با عرض سلام و ادب و احترام
    مطلبی را در سایتی خواندم که تعجب کردم . حال دو سوال از شما دوست گرامی دارم : 1 - ایا در صورت نصب این نرم افزار در گوشی از سد فیلترینگ رد میشویم ؟؟؟ 2 - ایا این نرم افزار مورد تایید شماست؟؟ ایا امن است؟؟ این هم کپی مطلب که خواندم :
    ×نسخه اپرامینی 7 بدون مشکل و با سرعتی باورنکردنی×
    نسخه بدون فیلتر اپرا مینی 7 بدون فیلترینگ و با سرعتی بسیار بالا از سرور امریکا
    اختصاصی ستلایت لست نیوز
    توجه: این نسخه اینترنت شما را رایگان نمی کند اما سرعت باور نکردنی دارد
    http://satlastnews.persiangig.com/NO-F-I-L/OM70-version1.jar

    پاسخحذف
  33. دوست عزیز اپرا مینی مرورگر بسیار قوی و امنی است. باید امتحان کنید ببینید آیا مشکل را حل میکند یا خیر.سایت اپرامینی تا حالا برای کسی نسخه اختصاصی منتشر نکرده است. پس فقط از سایت اصلی دانلود کنید. از این سایت:
    http://www.opera.com/mobile/download/versions

    پاسخحذف
  34. سلام . میگم فقط پورت 443 باز هستش ؟ به جز 443 پورته دیگه ایی باز نیستش؟ من نمیتونم با 443 برم به فیس بوک :-(

    پاسخحذف
  35. لعنت بر ارتش سايبرياردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۲

    حرف نداريد
    فقط اگر ممكن است فيلتر ش ك ن هاي معتبر بگذاريد

    پاسخحذف
  36. سلام

    سوالی داشتم. پورتهای Open Vpn در ایران و ظاهرا چین فیلتره و نمیشه ازش استفاده کرد. حالا بعضی از شرکتهای معتبر و خارجی فروش وی‌پی‌ان میگن که شیوه جدیدی به نام Stealth Open Vpn طراحی شده و کردند که میتونند از سد این فیلتر بگذره. میخواستم ببینم درباره‌اش چه اطلاعی دارید؟ آیا در ایران قابل استفاده است.
    این لینک یکی از جاهایی که درباره این شیوه جدید توضیحی داده
    http://www.vpninstructions.com/is-openvpn-dead/
    تشکر از زحماتتان

    پاسخحذف
  37. آقای شهاب عزیز
    به نظر من اگر مردم بخوان برن توی سایتهای پورنو باز هم به ارتش سایبری و هیچ کسی مربوز نیست هر کسی هر چی که دلش بخواد میتونه ببینه یا نبینه من موندم خود خدا کاری با بندهاش نداره که ساختشون اونوقت بنده هاش با هم کار دارند این دیگه خیلی مسخره هست به نظر من یکی نیست به اینها بگه به شما چه مربوطه که ما میخواهیم بریم کجا و چی ببینیم اگر بهشت و جهنمی باشه به قول شماها خوب یا میریم بهشت یا جهنم شما چکاره اید

    پاسخحذف
  38. سلام علیکم
    در پاسخ پست بالا. داداش یا آبجی گلم، من قصد جسارت نداشتم.اگر حرفی زدم که یک درصد میشد ازش برداشتی بعنوان جسارت کرد، از همه ی شما معذرت میخوام. من هم با شما موافقم. اینکه به اینها ربطی ندارد. چون مربوط به امور خصوصی هر شخصه که بخواد بره یا نه..

    با احترام و معذرت مجدد

    پاسخحذف
  39. با سلام و ادب و احترام . وضعیت فیلترینگ بسیار وخیم شده . تقریبا همه نرم افزار فیلتر کن زمین گیر شدن ! حتی فری گیت ! ماهواره هم که اماج پارازیت قرار گرفته و نمیتونیم بی بی سی یا ... نگاه کنیم . لطفا راهی بیابید تا اخرین راه نفس کشیدنمان هم بسته نشده!!! ضمنا اگر امکان دارد در مورد فیلتر شکن JonDo اموزش کاملتری بگذارید موقع اجرا دها پیام گوناگون میدهد و دهها صفحه باز میشود که سر در نمی اوریم . لطفا کمکمان کنید تا پشت دیوار فیلترینگ خاموش و فراموش نشویم . کمک ... کمک ....کمک.....

    پاسخحذف
  40. اخه من نمیدونم شما به چه چیز ایران مینازید؟؟؟ما تو ایران چی داریم؟؟؟اخه شما تو کدوم کشور دیدید که استفاده از ماهواره ممنوع باشه؟؟؟تو کدوم کشور دیدید که وبلاگ یا سایتی رو فیلتر کنند؟؟؟مثلا تو کشور عربستان دین ما ظهور کرد ولی اون ها نه روسری درست حسابی دارند نه حجاب . . .بعد می خوایند ما به نحوه احسن به اسلام پایبند باشیم؟؟؟خداوند انسان را ازاد افرید نه یک زندانی . . .پس انسان مسئولیت اعمال خودش رو به عهده داره نه شما . . .

    پاسخحذف
  41. معلوم نیست که به این ارتش سایبری چند میدن که میاد اینجا این حرف مفت می زنه . بابت تمام زحماتتون ممنون موفق باشید به این ارتش سایبری هم زیاد توجه نکنید بذارید همین طور دست و پا بزنه بازم ممنون

    پاسخحذف
  42. جواب آقای ارتش سایبریمهر ۲۴, ۱۳۹۲

    جواب آقای ارتش سایبری
    من برام سواله ما توی مملکتی که این همه مشکل داریم شما پول مملکت رو صرف فیلتر کردن سایت موزیک و فیلم میکنید که دل مردم بیشتر خون بشه
    جواب آقای ارتش سایبری
    من برام سواله ما توی مملکتی که این همه مشکل داریم شما پول مملکت رو صرف فیلتر کردن سایت موزیک و فیلم میکنید که دل مردم بیشتر خون بشه
    جواب آقای ارتش سایبری
    من برام سواله ما توی مملکتی که این همه مشکل داریم شما پول مملکت رو صرف فیلتر کردن سایت موزیک و فیلم میکنید که دل مردم بیشتر خون بشه

    پاسخحذف
  43. برادر سایبری همش میگین دشمن
    امریکا .انگلیس .اسرائیل
    دوستای ما کیان اخه
    این دشمن بیکاره و فقط برا ما نقشه میکشه ؟؟؟؟؟
    ملت خودشو ول کرده رسیده برا نقشه کشی ما؟؟
    بابا من اسلام نمیخوام حداقل اسلام زوری نمیخوام
    من تو بدترین شرایط اقتصادیم
    چرا به فکر درست کردن اقتصاد نیستین
    تو 1 جا نوشتی مسئول سایت رو به زودی قراره دستگیر کنیم
    4 خط پایین تر نوشتی گزارش تخلف سایتو رد کردم
    خوب بی ناموس چرا دروغ میگی مگه مردم مثل شما خرن یا نفهمن که همش چاخان میکنی
    دروغ گو دشمن خدا
    بیشرف این سایت فیلتره تو خودت با چی اومدی توش
    خودتم فیلتر شکن داری

    پاسخحذف
  44. سلام به دوستانم یه چیزی بهتون بگم مراقب باشید این مادر قهبه که اسمش ارتش سایبری هست از خایه مال های اقاست راتستی این ایمل براتون گزاشته و از شما درخواست کرده که براش ایمیل بزنید اگه از زندگی تون سر شدین این کارو بکنین چون من یه گروه هک و برنامه نویسی دارم که 5 تا از هکر های کشور با من کار میکنن.اگه برای این فرد ایمیلی بفرستید این فرد میتونه از طریق برنامه جاسوسی و ip alh مکان زندگی شمارو بیدا کنه و راحت در کوتاه ترین زمان دم در خونتون حاضر میشن .از ما گفتن بود می خواید جدی بگیرید با نگیرید به حال من فرقی نمیکنه .... چون من ispe servr vرو سوزوندم.دوستانی که دوست دارن بگا برن ایمیل بزنن..

    پاسخحذف
  45. سایبری جان خفه شو امثالی مثل تو ریدن دیگه ملتو
    آخرش که چی به کجامیرسی تهش میخوای بمیری دیگه بدبخت الکی وعده بهشت بهت دادن بهت
    خایمالان درجهان صنعتگرن خایمالی میکنند باز هم خرند

    پاسخحذف
  46. This software is authorized by the millions of people around the world. It is very easy to use and user-friendly.
    http://syscracx.com/hotspot-shield-vpn-elite-7-20-6/

    پاسخحذف