۱۳۹۲/۰۱/۱۷

معرفی دو سایت مفید برای مطرح کردن مشکلات مربوط به فیلترشکنها

دوستان از طریق دو سایت زیر می توانید به راحتی سئوالات فنی خود در زمینه برنامه های فیلترشکن و مشکلات مربوط به آن, امنیت در اینترنت, مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری در کامپیوتر و همه مسائل مربوط به کامپیوتر را مطرح کنید تا از طرف افراد کارشناس به سئوالات شما پاسخ داده شود. در این دو سایت فقط کافی است که یک حساب کاربری باز کنید و سپس می توانید سئوال خود را آنجا ارسال کنید. پس از مدتی یک کارشناس از طرف خود سایت به سئوال شما پاسخ می دهد:

سایت آزاد سایبر:
http://forum.azadcyber.info

سایت توانا:
http://tech.tavaana.org/forums

همچنین می توانید در صورت تمایل در گروپ  فیسبوک زیر عضو شوید و در زمینه فیلترشکن و مشکلات مربوط به آن مطالب و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و یا اگر می توانید به سئوالات دیگران پاسخ دهید:
https://www.facebook.com/groups/proxy.mpf

  و همچنین:
آخرین اخبار در مورد اینترنت، سانسور و فیلترشکن در ایران
https://asl19.org/blogfa

۷ نظر:

  1. جناب ايران پروكسي سلام برشما
    من دوسوال داشتم
    اول: تور دچار مشكل شده.آيا راه حلي تازه از طرف سايت براي رفع مشكل ارائه شده؟
    دوم: حضرتعالي ميدانيد كه فيلترشكن در ايران غالبا براي مراجعه به سايتهاي غيراخلاقي بكار ميرود.يك نوجوان 17 ساله نه مبارز است نه اهل فرهنگ و نه اهل ابراز عقايد.غالبا دنبال دوستيابي و سايتهاي پورنو ميباشد( به اقتضاي سنش)
    البته انكار نميكنم كه بسياري هم براي كسب خبر و نرمافزار و كارهاي سياسي و فرهنگي از آن بهره ميگيرند ولي قشراول غالبترند.يعني استفاده غلط بر استفاده صحيح غالب است.
    حال قبول داريد كه با توجه به بنيانهاي فرهنگي ايران فيلترشكن بايد محدود و در دست افرادي خاص باشد.مثلا افراد بالاي 18 سال؟
    ممنون اگر مرا توجيه كنيد.دوستان هم خواهشا جنبه داشته باشند و نظر دهند

    پاسخحذف
  2. درود بر شما . تنها راهی که تور ارائه داده استفاده از برنامه Tor Obfsproxy می باشد که اینجا توضیح داده:
    https://fa-blog.torproject.org/blog/2013/01/27/obfsproxy-iran-filtering/

    در مورد سئوال دوم شما فرض کنید که مانند بسیاری از کشورها هیچ فیلترینگی در ایران وجود نداشته باشد. آنموقع هم سایتهای پورنو وجود دارند. در این مواقع و برای افراد زیر 18 سال مانند همه جا این وظیفه والدین اون شخص هست که عملکرد او در اینترنت را کنترل کنند. گرایش به سکس فقط خاص ایرانیان نیست. یک امر طبیعی است که همه انسانها چه دختر و چه پسر آن را دارند اما برای زیر 18 سال همانطور که نمی توان برای ارائه اینترنت محدودیت سنی گذاشت برای ارائه فیلترشکن هم امکان تشخیص سن ممکن نیست.

    پاسخحذف
  3. آقا یه خبر خوب
    همه وی پی ان ها دوباره راه افتادند.
    خیره انشاالله

    پاسخحذف
  4. سلام

    ممنون از زحماتتون

    این دو سایت کدوم معتبره؟

    http://anchorfree.com

    http://www.hotspotshield.com

    پاسخحذف
  5. درود بر شما. هر دو سایت یکی هستند و مربوط به یک شرکت می باشند. هر دو امن هستند.

    پاسخحذف
  6. دوستان عزيز گوش شيطان كر برخي وي پي ان ها دوباره وصل شدند.معلوم نيست اون بالاها چه خبره؟ به هرحال غنيمته.تا فردا آقايون چه خوابي ببينند؟

    پاسخحذف
  7. چی وی پی ان هایی وصل شدند؟

    پاسخحذف