۱۳۹۲/۰۱/۲۸

دانلود نسخه جدید فیلترشکن Obfsproxy برای عبور از فیلترینگ سایتها در ایران

Tor Obfsproxy 2.4.11-alpha-2
نرم افزار فیلترشکن Obfsproxy یا “بسته مرورگر ویژه (گیج کننده) تور” یک نسخه آزمایشی از برنامه معروف Tor bundle می باشد که توسط شرکت Tor Project منتشر شده و در سیستم‌های عامل های Windows, Linux و Mac OS X قابل اجرا است. این فیلترشکن قابلیت باز کردن پروتکل SSL/TLS در هنگام استفاده از اینترنت را برای کاربران اینترنت فراهم می آورد و به هیچ وجه قابل رد گیری و شناسایی نیست.
برخی از ویژگیهای بارز این نرم افزار:
برنامه کمتر هنگ یا crash میکند.
اگر به هر دلیلی دسترسی به پل‌های گیج کننده‌ی داخل بسته، توسط شبکه شما مسدود شود، با استفاده از رابط کاربری ویدالیا مستقیم قادر به اضافه کردن پل‌های بیشتری خواهید بود.
برای دانلود فیلترشکن Obfsproxy روی عکس زیر کلیک کنید.



لینک دانلود کمکی شماره یک

لینک دانلود کمکی شماره دو


لینک دانلود کمکی شماره سه



دانلود نسخه قابل نصب در مک

دانلود نسخه قابل نصب در لینوکس 32 بیت


دانلود نسخه قابل نصب در لینوکس 64 بیت



سایت منتشر کننده برنامه:
https://www.torproject.org/index.html.en

۵ نظر:

  1. تشکر فراوان.

    پاسخحذف
  2. ishala khoda khodeto blogeto baraye ma negah dare

    پاسخحذف
  3. سلام من با sumrando که وصل میشدم دیگه isp نمیتونست ip م رو تغییر بده که متاسفانه دیگه sumrando کار نمیکنه.از این سایر فیلتر شکن ها چیزی هست که این قابلیت رو داشته باشه؟

    پاسخحذف
  4. دوستان کسی میدونه برای استفاده از تونل بیر چه تغییراتی باید در تنظیمات پورت و آی پی مرورگر ایجاد کرد؟چون برای من از فیلترینگ عبور نمیکنه.

    پاسخحذف
  5. در رابطه با سوال اون دوستمون در مورد استفاده از sumrando باید بگم که شما فقط یه راه داری اگر واقعاً اصرار به استفاده از sumrando داری اونم اینه که با یه وی پی ان دیگه آی پی رو عوض کنی بعد sumrando رو ،روی اون سوار کنی .من امتحان کردم شد ولی خب سرعت رو میاره پائین

    پاسخحذف