۱۳۹۱/۱۱/۱۸

رفع مشکل دسترسی به شبکه تور در ایران با استفاده از Tor Obfsproxy



کاربرانی که با فیلترشکن تور مشکل پیدا کردند و نمی توانند با استفاده از تور از فیلترینگ عبور کنند از برنامه Tor Obfsproxy که محصول شرکت Tor Project است و برای مواقع ضروری در ایران تولید شده است استفاده کنند. این پیشنهادی است که Tor Project به کاربران داخل ایران کرده است. برای دانلود آخرین نسخه Tor Obfsproxy اینجا را کلیک کنید. شما ممکن است برای دسترسی به شبکه تور همچنان به پل احتیاج داشته باشید پس برای دریافت پلهای جدید به شکل زیر عمل کنید تا برایتان ارسال شود:
از حساب کاربری جی میل خود یک ایمیل بفرستید به آدرس:
bridges@torproject.org
عنوان نیاز نیست اما در متن ایمیل فقط این را بنویسید:
transport obfs2

بعد از چند لحظه 2 آدرس پل برایتان ارسال میشود که میتوانید در برنامه Tor Obfsproxy ست کنید.
اگر جی میل ندارید از طریق لینک زیر دریافت کنید:
https://bridges.torproject.org
آنجا کد خواسته شده را وارد کنید سپس پلها در بالای صفحه برایتان نمایش داده میشود.
اگر روش ست کردن را بلد نیستید یک فایل راهنما مربوط به برنامه تور هست که روش آن شبیه به برنامه تور می باشد. این فایل راهنما را از اینجا دانلود کنید.
 از صفحه دو به بعد روش ست کردن پلها به صورت تصویری نمایش داده شده است.

۴ نظر:

  1. نرم افزارش کار میکنه ولی سرعتش بشدت کم شده، قبل فیلترینگ باز سرعتش بود. خودم ADSL 256 نامحدود مخابرات دارم

    پاسخحذف
  2. ایران پروکسی عزیز همه میتونن با رفتن به این سایت http://www.whereisip.net/از مخفی بودن هویت خودشون آگاه بشن ....فقط کافیه پروکسی و یا وی پی ان و یا ساکس خود را فعال کنید و به این سایت مراجعه کنید

    پاسخحذف
  3. جدیداً تور یه سیستم جدیدتر از obfsproxy آورده که به اسم flashproxy-pyobfsproxy آپلود کردن. خودش می‌گن سیستم قدیمی obfsproxy رو می‌خوان جمع کنن و با این سیستم جدید ادامه بدن. به نظر دیدن این چند وقته خیلی سرعت و پایداری سیستم پائین اومده و روش جدید ساختن.

    پاسخحذف
  4. نرم افزار محبوب spotflux برای آیفون هم اومد،و در وبسایت www.spotflux.com آماده دانلود هست،اینطور که در وبسایت نوشته بزودی نسخه اندروید هم در راه است.

    پاسخحذف