۱۳۹۱/۱۲/۲۱

دانلود نرم افزار فیلترشکن Freegate برای عبور از فیلترینگ

Freegate 7.39

نرم افزار قدرتمند و پرسرعت فری گیت امکان تغییر آی پی و عبور از فیلترینگ را به کاربران می دهد. این نرم افزار به صورت پرتابل می باشد و نیاز به نصب نرم افزاری نیست. به محض اجرای فری گیت مرورگر اکسپلورر به صورت اتوماتیک باز می شود و قسمت پراکسی در مرورگر اکسپلورر را تنظیم می کند. اما اگر قصد دارید از فایرفاکس یا دیگر مرورگرها استفاده کنید به قسمت پراکسی بروید و تنظیمات زیر را اعمال کنید:
address: 127.0.0.1
port: 8580
برای دانلود نرم افزار فری گیت روی عکس زیر کلیک کنید





۱۵ نظر:

  1. ایران پروکسی عزیز همه میتونن با رفتن به این سایت http://www.whereisip.net/از مخفی بودن هویت خودشون آگاه بشن ....فقط کافیه پروکسی و یا وی پی ان و یا ساکس خود را فعال کنید و به این سایت مراجعه کنید

    پاسخحذف
  2. سلام.نمیشه باهاش با دانلود منیجر IDM از YOUTUBE ویدیو دانلود کرد خطا میده راهی هست بشه این خطا رو درست کرد؟ممنون

    پاسخحذف
  3. برای استفاده همزمان از برنامه idm (اینترنت دانلود منیجر)و فریگیت باید به قسمت تنظیمات برنامهidm رفته و در قسمت پراکسی مشخصات زیر را وارد کنید:
    address: 127.0.0.1
    port: 8580

    پاسخحذف
  4. بهترین سایت طبق تحقیقات من www.ip.cc هست که امنیت و موقعیت و... را نشان میدهد

    پاسخحذف
  5. چرا با فری گيت نميشه تو فيس بوك عكس رو تو پست آپلود كرد.

    پاسخحذف
  6. ایران پراکسی نرم افزارهای خوب دیگر
    راهم بگذارید

    پاسخحذف
  7. زنده باش ایران پراکسی

    پاسخحذف
  8. بیشتر تلاش کن

    پاسخحذف
  9. نرم افزار محبوب spotflux برای آیفون هم اومد،و در وبسایت www.spotflux.com آماده دانلود هست،اینطور که در وبسایت نوشته بزودی نسخه اندروید هم در راه است.

    پاسخحذف
  10. محمد هاشمیاسفند ۰۴, ۱۳۹۱

    فری گیت خیلی ضعف داره مخصوصا برای استفاده از فیسبوک

    پاسخحذف
  11. با سلام من یه نرم افزار یا افزونه برای تغییر آی پی احتیاج دارم فقط کار کن باشه و فقط آی پی رو تغییر بده مختص همین کار باشه نه فیلتر شکن
    با تشکر

    پاسخحذف
  12. سلام.چرا وقتی سایت باز میکنم باهاش صفحه باز نمیشهواگرم باز میشه تصاویر سایت مورد نظر نمیاد؟وچرا porte 8580هست ولی لمیتونم آدرسو وارد کنم چون که محوه کلیدش؟ممنون

    پاسخحذف
  13. سلام.من سامسونگ گلکسی s3 دارم چطور باید از فیلترشکن استفاده کنم؟

    پاسخحذف
  14. با سلام. من به هنگام استفاده از فری گیت با مشکلی مواجه شدم که منو خیلی به شک انداخت. چون من از اینترنت مخابرات با ترافیک محدود استفاده می کنم بعد از مدتی متوجه کاهش شدید ترافیک دانلودی خود شدم و وقتی به سایت مخابرات مراجعه کردم متوجه شدم زمانی که از فری گیت استفاده می کنم میزان آپلود من به شکل مشکوکی تقریبا 20 تا 30 برابر می شه . حالا خود این چند مکابایت ترافیک که حروم میشه مهم نیست . می خواستم بدونم جرا در طی تنها یک ساعت میزان 40 مگابایت آپلود صورت می گیره؟

    پاسخحذف