۱۳۹۱/۱۱/۰۹

دانلود نرم افزار Socks Proxy Checker برای عبور از فیلترینگ

Socks Proxy Checker 1.12

یکی از روشهای عبور از فیلترینگ اینترنت استفاده از ساکس پراکسی می باشد. وقتی یک لیست ساکس پراکسی در اختیار داریم, تست تک تک این ساکس ها برای اینکه ساکسهای سالم را از میان لیست پیدا کنیم بسیار وقت گیر می باشد. نرم افزار Socks Proxy Checker قابلیت چک کردن یک لیست ساکس و جداسازی آنها بر اساس سرعت و باز یا بسته بودن پورت را دارا می باشد. همچنین این نرم افزار این قابلیت را دارد که پس از عملیات تست ساکسها, به ساکس فعال وصل شده و فیلترینگ را دور بزند.
( توجه کنید چون در این برنامه آی پی های ناشناس به کار می برید و به آنها متصل می شوید پس فقط از آن برای کارهای معمولی و بدون خطر استفاده کنید) از طریق این نرم افزار می توان بدون نیاز به ست کردن آی پی و پورت در مرورگر با استفاده از خود نرم افزار از فیلترینگ عبور کرد. برای دانلود این نرم افزار روی عکس زیر کلیک کنید. راهنمای نصب و نحوه استفاده همراه فایل دریافتی می باشد.

لینک دانلود کمکی شماره یک

لینک دانلود کمکی شماره دو


لینک دانلود کمکی شماره سه



سایت منتشر کننده برنامه:
http://www.socksproxychecker.com


۴ نظر:

  1. سلام دوست عزیز،ممنونم بابت زحماتی که میکشید.گوشی موبایل من اچ تی سی هستش و ویندوز موبایل 6.5.فیلترشکن برای این نوع گوشی هستش؟

    پاسخحذف
  2. سلام
    فایل امروز راحت دانلود شد. ممنون از زحمت شما

    پاسخحذف
  3. افزونه cocoonمشکل. پیدا کرده و متصل نمیشه لطفا رسیدگی کنید

    پاسخحذف
  4. ایران پروکسی عزیز همه میتونن با رفتن به این سایت http://www.whereisip.net/از مخفی بودن هویت خودشون آگاه بشن ....فقط کافیه پروکسی و یا وی پی ان و یا ساکس خود را فعال کنید و به این سایت مراجعه کنید

    پاسخحذف