۱۳۹۱/۰۹/۳۰

دانلود نرم افزار فیلترشکن TunnelBear



TunnelBear 1.0.36

TunnelBear یک وی پی ان است که با ایجاد یک تونل امن  بین کامپیوتر شما و دو سرور دیگر که در بریتانیا (UK) و آمریکا (US) قرار دارند امکان دور زدن سانسور اینترنت را فراهم می کند. این وی پی ان با حفظ حریم خصوصی و رمزگذاری اطلاعات  یک ارتباط امن را فراهم می کند.
این نسخه از برنامه که دانلود می کنید در ویندوز 7 - 8 و xp قابل استفاده است. برای دانلود نسخه های دیگر به صفحه دانلود وبسایت این برنامه مراجعه کنید. اینجا را کلیک کنید.
این وی پی ان به دو صورت تجاری و رایگان ارائه شده است. نسخه رایگان آن دارای محدودیت 500 مگابایت در یک ماه است. برای استفاده از نسخه رایگان نیاز به ایجاد یک اکانت دارید. اکانت را می توانید بلافاصله بعد از نصب برنامه ایجاد کنید.
بعد از اتمام نصب برنامه یک پنجره باز می شود که از شما سئوال می کند که آیا در این سایت اکانت دارید و یا فاقد آن هستید. روی گزینه ایجاد اکانت کلیک کنید و آنجا یک نام و نام فامیلی مستعار انتخاب کنید در ادامه یک ایمیل واقعی وارد کنید سپس پسورد را انتخاب کنید (پسورد ایمیل را وارد نکنید. یک پسورد جدید انتخاب کنید). در خانه آخر نام کاربری تویتر را می خواهد که نیازی نیست پر کنید. بعد از اتمام کار یک ایمیل تایید دریافت می کنید که حتما باید لینک داخل آن را کلیک کنید. حالا می توانید وارد برنامه شوید و از ان استفاده کنید. برای دانلود برنامه روی عکس زیر کلیک کنید.


لینک دانلود کمکی شماره یک

لینک دانلود کمکی شماره دو

لینک دانلود کمکی شماره سه


۱۸ نظر:

  1. سللام اگه میشه برای آندروئیدش رو هم بذارید

    پاسخحذف
  2. برای آندروید از این لینک استفاده کنید:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tunnelbear.android

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من یه ایده دارم . جناب ایران پراکسی میتونید با فونت بزرگ در سایت بنویسید(اگه از سایت ما راضی هستید لطفا آدرس آن را به دیگران بدهید ) یا بازدید کننده ها هم ادرس سایت رو به دیگران بدند . چون وبلاگی که به کاربران احترام میگذاره باید نظر دهنده هاش بیشتر باشد

      حذف
  3. سلام ایران پراکسی
    اول: شما blogspot را امنتر میدانید یا wordpress را؟ یادم هست یک بار به سایت شما نفوذ شد و ایمیلهای تبلیغاتی به اعضا ارسال شد چگونه جلوی آن را گرفتید؟
    دوم: کاری ندارم که هستید و از کجا سایت را آپدیت میکنید و منطقی هم نیست که بگویید ولی فقط بفرمایید که جنابعالی میتوانید کاربران و صدها ایمیل اعضا را در مواقع خطر پاکسازی کنید؟ درست است نباید اقداماتتان را لو بدهید فقط با بلی یا خیر به کاربران اطمینان دهید؟ خودتان هم بسیار مواظب باشید نمیخواهیم سایتی به این عظمت و مرجع کامل را از دست بدهیم
    ممنونم

    پاسخحذف
  4. ما از شما و سایت پر محتوای شما همایت میکنیم

    پاسخحذف
  5. نیمه شب مست می گذشتم از در ویرانه‏ ای
    تا که چشمم خیره شد بر چراغ خانه ای
    نرم نرمک پیش رفتم تا کنار پنجره
    تا که دیدم صحنه ی ویرانه ای
    پدرک پیر و فلج افتاده اندر گوشه ای
    مادرک مات و مبهوت همچو پروانه ای
    پسرک از سوز و سرما میزند دندان به لب
    دخترک مشغول عیش خویش با بیگانه ای
    از ان پس سوگند خوردم تا که مست نروم سوی ویرانه ای
    تا نبینم دختری عصمت فروشد بهر نان خانه ای
    کوچه خاطره ها بروز شد
    http://aryaee.3de.ir
    http://targol.tk
    http://seda.3de.ir/

    پاسخحذف
  6. درود بازم مثل همیشه سپاس فراوان ادمین جان

    پاسخحذف
  7. درود بر شما. مرسی از دوستانی که لطف دارند. در مورد امنیت بلاگر یا وردپرس باید گفت که هر دو از لحاظ امنیتی در سطح بسیار بالایی قرار دارند و در این زمینه موفق هستند. اما بلاگر کمی امنیت بالاتری نسبت به وردپرس دارد زیرا شرکت قدرتمند گوگل پشت آن است. در مورد هک شدن که قبلا اتفاق افتاده بود از طریق بلاگر نبود بلکه از طریق یاهو گروپ بود و آن هم به این صورت بود که ایمیل ادمین را شبیه سازی کرده بودند و با ایمیل ادمین پست می فرستادند که خواه نا خواه سیستم گروپ آن را قانونی می دانست و اجازه پست را می داد که با تغییر ایمیل جلوی آن گرفته شد. ادمین گروپ که برای اعضا پست ارسال می کند در ایران نیست و از لحاظ شناسایی شدن مشکلی وجود ندارد و مطمئن باشید عضو بودن یک ایمیل در این گروپ هرگز جرم نیست و فقط آدرس ایمیل در اختیار ادمین قرار دارد و نه پسورد یا مشخصات جغرافیایی کاربر. و در آخر بله امکان پاکسازی ایمیلها وجود دارد.

    پاسخحذف
  8. از امكاناتي كه براي ما فراهم مي‌كنيد بي نهايت ممنونيم اجرت با همون خدايي كه مسئولين كشور ما با نامش نان مي‌خورند.

    پاسخحذف
  9. دوست عزیز ایران پروکسی چشم ما هستی
    چاکرتیم

    پاسخحذف
  10. جناب ایران پراکسی سایتون یکم دیر آپدیت میشه حداقل دو پست در روز بزارید و فقط به معرفی نرم افزار اکتفا نکنید بلکه آموزش های مربوط به این حوزه را هم بگذارید . در ضمن نظر دهنده هم کم است . باید این سایت رو تبلیغ کنید (مثلا از طریق فیسبوک) . ولی در کل سایتتون عالیه

    پاسخحذف
  11. سلام ایران پروکسی عزیز
    ظاهرا بازدید کننده ات در این هفته بیش از چهل هزارشد.جالبه
    یک پیشنهاد دارم:
    علاوه بر معرفی نرم افزارها به مباحث امنیت هم بپردازید یعنی سایتتون آموزشی هم باشه.مطلبی که در مورد پروکسی و وی پی ان های داخلی زده بودید جالب بود
    مباحثی در مورد امنیت ایمیل و سایبر و وب و چت و... اگر دلتان خواست میتوانم در این مباحث برایتان مطلب بفرستم.

    پاسخحذف
  12. درود بر شما. همیشه بازدیدکننده نوسان داره. بسته به نیاز به فیلترشکن کاربران مراجعه می کنند. در مورد مطالب آموزشی البته ما سایت نوفیلتر را داریم که فروم است و مباحث مختلفی اونجامطرح می شود اما در این وبلاگ به این فکر هستم که همکار نوسینده پیدا کنم. کسی یا کسانی که بتوانند در مورد امنیت در وب و مشکلات مربوط به فیلترشکنها مطالبی را بنویسند. در حال حاضر من تنها هستم و وقت کافی برای همه این کارها را ندارم. حتما به زودی در وبلاگ اعلام میکنم که ببینم کسی هست بتونه همکاری کنه یا نه.

    پاسخحذف
  13. دوست عزیز حسن شما خیلی لطف دارید البته که کاربران باید این وبلاگ را به دیگران معرفی کنند تا دیگران هم بتوانند راههای عبور از فیلترینگ را دریافت کنند. این وبلاگ تجاری یا شخصی نیست به همین دلیل کم بازدید بودن یا پر بازدید بودن آن هیچ فرقی به حال من نمی کند.

    پاسخحذف
  14. دیگر دوستانی که محبت دارند و در این پست به من لطف کردند شدیدا از شما سپاسگزارم

    پاسخحذف
  15. با سلام این هم یکی وی پی ان رایگان می باشد و سایتش هم این است:

    http://artofping.com

    و باید کانکشن را دانلود وسپس ثبت نام کنید و روی پورت 2020 است

    پاسخحذف
  16. آقا لطفا نسخه اندرویدشو برای دانلود بزارید.ما که تو ایران نمیتونیم از گوگل پلی دانلود کنیم

    پاسخحذف
  17. سلام دوستان میتونید از این سایت وی پی ان رایگان دریافت کنید:
    http://iran-speed.com/acc.aspx

    پاسخحذف