۱۳۹۱/۰۸/۰۱

معرفی و دانلود نرم افزار فیلترشکن TunnelBear



TunnelBear 1.0.32

TunnelBear یک وی پی ان است که با ایجاد یک تونل امن  بین کامپیوتر شما و دو سرور دیگر که در بریتانیا (UK) و آمریکا (US) قرار دارند امکان دور زدن سانسور اینترنت را فراهم می کند. این وی پی ان با حفظ حریم خصوصی و رمزگذاری اطلاعات  یک ارتباط امن را فراهم می کند. 
این نسخه از برنامه که دانلود می کنید در ویندوز 7 و xp قابل استفاده است. برای دانلود نسخه های دیگر به صفحه دانلود وبسایت این برنامه مراجعه کنید. اینجا را کلیک کنید.
این وی پی ان به دو صورت تجاری و رایگان ارائه شده است. نسخه رایگان آن دارای محدودیت 500 مگابایت در یک ماه است. برای استفاده از نسخه رایگان نیاز به ایجاد یک اکانت دارید. اکانت را می توانید بلافاصله بعد از نصب برنامه ایجاد کنید.
بعد از اتمام نصب برنامه یک پنجره باز می شود که از شما سئوال می کند که آیا در این سایت اکانت دارید و یا فاقد آن هستید. روی گزینه ایجاد اکانت کلیک کنید و آنجا یک نام و نام فامیلی مستعار انتخاب کنید در ادامه یک ایمیل واقعی وارد کنید سپس پسورد را انتخاب کنید (پسورد ایمیل را وارد نکنید. یک پسورد جدید انتخاب کنید). در خانه آخر نام کاربری تویتر را می خواهد که نیازی نیست پر کنید. بعد از اتمام کار یک ایمیل تایید دریافت می کنید که حتما باید لینک داخل آن را کلیک کنید. حالا می توانید وارد برنامه شوید و از ان استفاده کنید. برای دانلود برنامه روی عکس زیر کلیک کنید.







۱۵ نظر:

  1. vase mac kodoom filter shekan kar mikone????

    پاسخحذف
  2. vase mac kodoom filter shekan kar mikone????

    پاسخحذف
  3. سلام
    ببخشیدیعنی ماهی500مگ یاکلامیشه500مگ استفاده کرد؟
    ممنون اززحماتتون

    پاسخحذف
  4. هر ماه 500 مگ . اگر در یک ماه 500 مگ تمام شود باید تا ماه بعد منتظر ماند تا 500 مگ اضافه شود.

    پاسخحذف
  5. mamnoooooooooooooon

    پاسخحذف
  6. درود بر شما
    ایا راهی یا جایی هست بتوانم نسخه Grizzly این برنامه را داشته باشم؟
    متشکرم از زحمات شما.
    خدا قوت.

    پاسخحذف
  7. من برای فیسبوک رفتن ازالترااستفاده میکنم ولی سرعتش کم است و میخواهم ازیک فیلترشکن دیگراستفاده کنم که دچارمشکل تغییرای پی و اینجورسوالات نشوم ممنوم میشم اگر کمکم کنید باتشکر3>

    پاسخحذف
  8. درود بر شما
    نسخه Grizzly این برنامه اگر کرکی یا کی گنی دارد لطفن معرفی کنید.یه دنیا ممنون میشم.

    پاسخحذف
  9. سلام من جی پی ار اس ایرانسل دارم همه ساکس...قطع شدن تو سایت نو فیلتر دیدم نرم افزاری معرفی کرده از رو نا امیدی گرفتمش وارد سایتش شدم ثبت نام کردم دیدم جواب داد سرعتش عالی هست مدیر جان فقط نمیدونم تا کی اعتبار داره تحقیق کن مدیر جان جواب مارو بده همینجا مرسی.اگه قطع بشه چجوری باید دوباره تمدید کنم با همون ایمیل قبلیم دوباره تمدید میشه؟اینم ادرسش.نرم ابزارpd proxy که به صورت دوکانکشن داخل پوشه هست که به دوروش proxy و vpn به کاربرانش سرویس میده ازپروتکل جدیدicmp استفاده میکنه البته رایگان اون محدودیت استفاده 200مگابایت روزانه داره ولی سرعت بسیارمناسبی داره.
    لینک دانلود:
    http://www.pdproxy.com/download.htm
    بعدازدانلودازلینک زیر ثبت نام کرده:
    http://www.pdproxy.com/signup.htm

    پاسخحذف
  10. مسخره ! اينا هيجكدومش بيشتر از 500بايت دانلود نمي شن

    پاسخحذف
  11. در ۲ کامنت بالاتر یک شخصی یه وی پی ان (pdproxy) معرفی کرده میشه لطفا بگید در قسمت سرور باید چی بنویسیم ،ادرس خود سایت رو یا ... ممنون

    پاسخحذف
  12. نسخه رایگان برنامه pdproxy در هر روز 100 مگابایت پهنای باند در اختیار کاربر قرار می دهد. بعد از ثبت اکانت یک ایمیل ارسال می شود که حتما باید با کلیک کردن لینک داخل آن اکانت را فعال کرد. در قسمت سرور نیازی نیست چیزی نوشته شود خودش چند سرور را نمایش می دهد که البته در حالت رایگان فقط می توان از سروری که نام آن DEMO SERVER است استفاده کرد و در قسمت پایین آن باید نام کاربری و پسوردی که ثبت شده را وارد کرد.

    پاسخحذف
  13. ببخشید این نرم افزار چه گونه کار میکند

    پاسخحذف
  14. ممنون میشم سری جواب بدید خیلی ممنون

    پاسخحذف