۱۳۹۲/۰۵/۲۳

فیلترشکن SecurityKISS برای عبور از فیلترینگ

قابل استفاده در: ویندوز، مک، لینوکس، iOS و اندروید

SecurityKISS نام این وی پی ان و نام شرکتی است که در زمینه ارائه VPN فعالیت میکند. با اجرای این وی پی ان یک تونل امن بین کامپیوتر شما و سرورهای این شرکت برقرار می شود که می توانید گمنام و بدون سانسور و محدودیت از اینترنت آزاد استفاده کنید. از دیگر قابلیتهای آن حفاظت از حریم خصوصی کاربران در حین استفاده از وی پی ان می باشد. این وی پی ان دارای محدودیت 300 مگابایت در یک روز است, بدین معنا که به اندازه 300 مگابایت در یک روز می توانید در اینترنت گشت و گذار یا دانلود کنید. در حین استفاده از برنامه مقدار مصرف شده و مقدار باقیمانده برای شما نمایش داده می شود.
 

برای دانلود این نرم افزار قابل نصب در ویندوز یک ایمیل خالی بفرستید به آدرس: download@securitykiss.com بعد از چند لحظه لینک دانلود برای شما ارسال می شود.

برای دریافت نسخه قابل نصب در مک اینجا را کلیک کنید. در صفحه ای که باز می شود ایمیل خود را وارد کنید و سپس Send را بزنید تا برنامه برایتان ارسال شود.

برای دریافت نسخه قابل نصب در لینوکس اینجا را کلیک کنید. در صفحه ای که باز می شود ایمیل خود را وارد کنید و سپس Send را بزنید تا برنامه برایتان ارسال شود.

برای دریافت نسخه قابل نصب درiOS اینجا را کلیک کنید. در صفحه ای که باز می شود ایمیل خود را وارد کنید و سپس Send را بزنید تا برنامه برایتان ارسال شود.



برای دریافت نسخه قابل نصب در اندروید اینجا را کلیک کنید. در صفحه ای که باز می شود ایمیل خود را وارد کنید و سپس Send را بزنید تا برنامه برایتان ارسال شود.

.........................
انجمن فیلترشکن در فیسبوک
https://www.fb.com/groups/proxy.mpf

کانال تلگرام فیلترشکن آزادنت
https://telegram.me/AzadNet

سایت منتشر کننده برنامه
http://www.securitykiss.com

۱۹ نظر:

  1. یه چهار تا هم نرم افزار پرتابل معرفی کنید. پدر صاحب بچه در میاد بسکه هر روز باید فیلتر شکن جدید نصب کرد.

    پاسخحذف
  2. سلام و درود بر آزاد نت عزیز. یک سوال داشتم:
    آیا سایت http://ezynetwork.net امن می باشد؟

    پاسخحذف
  3. dustan lotfan begid VPNGate e shoma kar mikone ya na. bara man vasl mishe vali aslan ip ro taghir nemide va engar vasl nist.

    پاسخحذف
  4. لینک صفحه ای که ارسال می کنن باز نمیشه HTTP 500 INTERNAL SERVER ERROR

    پاسخحذف
  5. اینجا پست مربوط به vpngate نیست .لطفا رعایت کنید تا زودتر جواب بگیرید باتشکر از ایران پروکسی عزیز

    پاسخحذف
  6. درود. داداش لینک دانلود اصلا کارنمیکنه چندین بار باهمه ایمیلها تست کردم .میشه زحمت بکشی خودت واسه ویندوز ایکس پی بزاری؟ لطفا.....خودتم تست کن ..توی ایران اینطوریه یا شاید همه دنیا اینطور . ورژن جدید این نرم افزار قوی و سریع بزار .در بدترین شرایط بهترین سرویس گرفتم ازش با سیمکارت ایرانسل و............واقعا تک تک تک اگه این حرومزاده های حاکم که دشمن ایرانین ومامور به انهدام ریشه ما خرابش نکنن. منتظر گذاشتن نرم افزاریم و درباره نصب اندرویدم راهنمایی کن بیشتر.سپاس از کار حساس و دشمن شکنتون

    پاسخحذف
  7. با درود.این برنامه تا چندین ماه پیش در ایران کار میکرد اما از هنگامی که اتصال به وی پی‌ ان‌ها در ایران دچار مشکل شد و تقریبا بسته شد ، این برنامه هم از کار افتاد و حتا در ابتدا برنامه هم این پیغام میامد که متاسف هستیم ما در کشور مورد نظر شما (ایران) بلوک شده‌ایم .حال آیا تغیراتی‌ در این نسخه جدید ایجاد شده است که از ایران هم بتوان با آن متصل شد؟؟ آیا از ایران کسی‌ توانسته است با آن کانکت بشود؟؟

    پاسخحذف
  8. سلام

    وقتی از safeip استفاده میکنم به سایت http://proxycop.com/ میرم، ابتدای سایت همون آی پی safeip رو نشون میده. اماپائینش گزینه ای به نام Additional IP Information (via Flash & JavaScript) هست که زیر اون آی پی آدرس خودم رو نشون میده!!! با وی پی ان و پروکسی فایر این مشکل وجود نداره!! یعنی امنیت safeip اینقدر پائینه؟؟؟

    پاسخحذف
  9. 2ساله ازش استفاده میکنم بابلاترین سرعت حتی با اینترنت ایرانسل کارمیکنه .من پیشنهاد میکنم شما هم استفاده کنید نه اکانت ونه محدودیتی و همیشه هم بدون مشکل با ده ها سرور از چندین کشور میتونید انتخاب کنید و وصل بشید . مشکلم لینک دانلودی هست که میفرستن اصلا صفحه ای که توش دانلود کنیم و یا....نیست یعنی نشون داده نمیشه و مدیر محترمم اهمیت نمیده که خودش نسخه جدید بزار واسه دانلود . لطفا مدیر محترم و زحمت کش سایت اطلا خود نرم افزار نزار واسه دانلود . لینک ارسالی مشکل حکومتی داره و جلوشو گرفتن یا... شما هم نزار لطفا تا ما با نسخه قدیمی کار کنیم

    پاسخحذف
  10. مکتونید مستقیم از سایت خودش securitykiss.com دانلود کنید. احتیاجی به میل زدن نداره.

    پاسخحذف
  11. این ورژنش برای هرکاربر نسخه مخصوص و فیلترشکن مخصوص هست با کد فعالسازی مخصوص هرفرد در ایمیل .مشکل اینه که با هرروش سعی میکنم بوسیله لینک ارسالی دانلود کنم صفحه سفید میشه و دانلودی درکارنیست وبا دانلود منیجرو با انواع مرورگرا هم امتحان کردم امانمیشه درسایتم دانلود نمیشه نوشته دانلود اما میره به صفحه ارسال ایمیل...کسی واسه دانلودش میتونه کمک کنه .مطنم کسی نتونسته دانلود کنه با لینک ارسالی ویا غیره تا اونجا که من پرسیدم از دوستهام.واردا کمک کنن وب شرکت مشکلوبگن

    پاسخحذف
  12. چرا l2tp تو ایفون کانکت نمیشه؟اگه کسی از دوستان میدونه راهنمایی کنه

    پاسخحذف
  13. سلام مرسی از وب خوبتون ببخشید میشه ب جای اون پراکسیای رایگان حالا ک وی پی ان ها وصل شد اکنت وی پی ان رایگان بزارید ممنون!!!!!!
    وب تون حرف نداره خداش
    یا حق

    پاسخحذف
  14. سـلام.
    متاسفانه هر کاری کردم این "فیلتر شکن" برای من کار نکرد!!!
    اصلاء به سرور متصل نشد...!

    پاسخحذف
  15. سـلام.
    متاسفانه هر کاری کردم این "فیلتر شکن" برای من کار نکرد!!!
    اصلاء به سرور متصل نشد...!

    پاسخحذف
  16. بسیار برنامه ی خوبیه نسبت به هات اسپات فقط برای کارکردنش باید
    سرور رو بر بروی frankfurt قرار داد و پورت رو upd به راحتی وصل میشه

    پاسخحذف
  17. سرعتش پایینه ارزش نداره باز همون سایفون وهات اسپاد بهترن

    پاسخحذف
  18. ازایران وصل میشه فقط سرعت نداره....

    پاسخحذف
  19. ریدم به این حکومت.قبول دارید؟؟؟تا چند وقت دیگه سایتای خودشونم فیلتر میکنن

    پاسخحذف