۱۳۸۹/۰۷/۱۸

معرفی و دانلود برنامه alkasir برای عبور از فیلتر

alkasir نرم افزاریست سریع که مدتی تحت ازمایش بود که اخیرا مورد تایید امنیتی قرار گرفته و گروههای خارجی مثل sesawe انرا مورد تایید قرار دادند .
alkasir در عین اینکه سرعت بالایی دارد ( تقریبا مشابه VPN تجاری ! ) قابلیت مخفی کردن کامل IP شما را بصورت Highly Anonymous دارد . همچنین به این دلیل که با پروتکل قوی SOCKS 5 کار میکند بخوبی تمام سایتها از جمله فیس بوک ! را باز میکند . همچنین میتوانید انرا در مسنجر و دیگر نرم افزارهایتان نیز تنظیم کنید .

این نرم افزار توسط یک گروه دانشگاهی روشنفکر عرب برای حذف محدودیتهای اینترنتی و رسیدن به ازادی و امنیت بیشتر ساخته شد .( اکثر کشورهای عربی نیز از نظر فیلترینگ بسیار شبیه ایران هستند ) . alkasir از نظر مالی برای تامین هزینه ماهانه سرورهایش از سوی دو سایت دگر اندیش Mid East Youth و YemenPortal.net حمایت میشود .

برای استفاده از نرم افزار ابتدا باید پکیج Net Framework 2.0 را از سایت شرکت مایکروسافت دانلود و نصب کنید ( بدون نصب دات نت اصلا اجرا نمیشود ) :

۳۲ بیتی :

لینک اصلی نسخه ۳۲ بیتی از Microsoft

لینک مستقیم نسخه ۳۲ بیتی از Freenet

64 بیتی :

لینک اصلی نسخه ۶۴ بیتی از Microsoft

پس از نصب کامل .Net Framework که کمی زمان میبرد ، نرم افزار alkasir را از اینجا دانلود و نصب کنید :

لینک اصلی

لینک کمکی

یاد آوری : برای استفاده از این نرم افزار هم مثل یور فریدام و دیگر ابزارهای عبور در ویندوز ۷ باید UAC و فایروال خاموش باشد . همچنین برای نصبش در ویندوز ۷ به جای دابل کلیک عادی باید روی ان کلیک راست کنید و گزینه run as administraor را بزنید .

غیر فعال کردن UAC در ویندوزهای ۷ و ویستا

نرم افزار پس از نصب و اجرا ، بطور اتوماتیک به تسکبار ویندوز میرود و از همانجا با کلیک راست میتوانید انرا ببنید و یا در صورت تمایل به تنظیماتش بروید . وقتی که ایکونش به رنگ قرمز در امد یعنی متصل و فعال ( ACTIVE ) است.

این نرم افزار مثل AOL دارای مرورگر داخلی اینترنت میباشد که طبیعتا به ان نیازی ندارید ! وقتی که پس از نصب نرم افزار مرورگر داخلی alkasir باز شد میتوانید بسادگی انرا ببندید و سراغ مرورگر اصلی خود بروید . کافیست مشخصات انرا در فایرفاکس و یا مرورگر دلخواه خود تنظیم و از ان استفاده کنید .

برای استفاده از alkasir همراه فایرفاکس ، بخش تنظیم پراکسی فایرفاکس را اینگونه تنظیم کنید :

Socks Proxy 5 : 127.0.0.1

PORT : 8800

نکته : اگر زمان نصب درباره تنظیم پراکسی سوالی کرد گزینه Manual را انتخاب کنید نه اتوماتیک و فقط بصورت دستی و به شکل زیر تنظیم کنید :

۲ نظر:

  1. عالی است

    http://www.thepetitionsite.com/38/international-campaign-for-reconstruction-of-buddhas-statues-in-bamiyan/

    پاسخحذف
  2. پس چرا وقتی میخوام نصبش کنم رمزمیخواد؟

    پاسخحذف