۱۴۰۲/۱۰/۰۱

نرم افزار Hiddify-Next برای عبور از فیلترینگ اینترنت

نسخه 0.12.3

قابل استفاده در: ویندوز، اندروید، مک و لینوکس

Hiddify-Next یک کلاینت خودکار مالتی‌ پلتفرم برای اجرای پراکسی می باشد. این برنامه طیف گسترده‌ای از قابلیت‌ها را ارائه می‌دهد و همچنین از تعداد زیادی پروتکل پشتیبانی می‌کند. این برنامه رایگان، بدون آگهی و منبع باز است. Hiddify-Next یک ابزار امن و مطمئن برای دسترسی به اینترنت آزاد می باشد.


مشخصات و امکانات این کلاینت:

🔹استفاده بسیار آسان با رابط کاربری ساده
🔹انتخاب خودکار بهترین سرور و کانفیگ
🔹پشتیبانی از رنج وسیعی از پروتکل‌ها ECH, Sing-box, V2ray, Xray, Vless, Vmess, Reality, TUIC, Hysteria, ShadowTLS, SSH, Clash, Clash meta
🔹پشتیبانی لینک‌های سابسکریپشن‌ مختلف: کلش، سینگ‌ باکس و شدوساکس
🔹آپدیت خودکار لینک سابسکریپشن و کانفیگ‌ها
🔹نمایش اطلاعات پروفایل کاربر شامل روز و حجم باقیمانده
🔹اپن سورس، کاملا امن و کامیونیتی محور

دانلود برای سیستم عاملهای مختلف در لینک زیر

لینک سابسکرایب برای استفاده در این کلاینت
https://raw.githubusercontent.com/AzadNetCH/Clash/main/AzadNet_iOS.txt
 
آموزش استفاده در اندروید
 

 
کانال تلگرام فیلترشکن آزادنت
 
صفحه گیتهاب این نرم افزار

۴ نظر:

  1. نحوه ی کارشو میشه مختصر بگید؟

    پاسخحذف
  2. با ویندوز یازده شصت و چهار بیتی کار می کند اما با ورژن های دیگر ویندوز کار نمی کند! در حالی که بیش از نود درصد ایرانیان ویندوز هفت سی و دو بیتی به کار می برند!

    پاسخحذف
  3. من که 11 64 بیتی دارم برنامه باز نمیشه، با ادمین هم وارد شدم کلا برنامه باز نمیشه، فقط نصب میشه و تمام .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فیلترشکن برای این باز نمی شود که شما در مرورگرتان (مانند فایرفاکس یا کروم) افزونه نصب کرده اید، افزونه های نصب شده حتی اگر خاموش باشند باز هم فیلترشکن های دیگر را از کار خواهند انداخت! همچنین دو یا چند افزونه اگر در مرورگری نصب شده باشند حتی اگر همگی خاموش باشند و تنها یکی از آنها روشن باشد باز هم یا کار نخواهد کرد و یا بسیار کند و لنگ لنگان کار خواهند کرد! پس فرمول کلی درباره افزونه های فیلترشکن این است که اگر دو یا چند افزونه فیلترشکن در مرورگری نصب شوند یا هیچکدام کار نخواهند کرد و یا اگر هم کار کنند کارشان کند و ناکارآمد خواهد بود! پس چه باید کرد؟ شما یا باید تنها یک افزونه فیلترشکن در مرورگرتان نصب کنید که سرعت و کارکرد آن خوب باشد و یا اگر چند افزونه فیلترشکن در مرورگرتان نصب کرده اید باید به صفحه مدیریت افزونه های مرورگر بروید و به جز یک افزونه فیلترشکن همه افزونه های فیلترشکن را موقتا غیر فعال کنید تا آن یک افزونه فیلترشکن سرعت و کارائی خوبی داشته باشد، به هر روی شما اگر فیلترشکنی را می خواهید به کار بگیرید نخست باید به صفحه مدیریت افزونه ها رفته و همه افزونه های وی – پی – ان را خاموش کنید تا فیلترشکن شما کار کند و یا سرعتش بیشتر شود، این نکته پس از آزمایش های فراوان یافت شده است و شما نیز پس از یادگیری این نکته بسیار مهم آن را به دوستان دیگرتان نیز یاد دهید تا فیلترنت از میان برود و اینترنت شود!

      حذف