۱۴۰۱/۰۹/۰۲

فیلترشکن SoftEther VPN

نسخه 4.41
قابل استفاده در ویندوز

SoftEther VPN نرم افزاری قدرتمند برای استفاده از پروتکل وی پی ان می باشد که با در اختیار گذاشتن سرورهای مختلف وی پی ان  که در سراسر جهان پراکنده هستند امکان دور زدن فیلترینگ اینترنت و دسترسی به سایتهای فیلتر شده را برای کاربر فراهم می کند.

برای دانلود از لینکهای زیر استفاده کنید. راهنمای نصب و استفاده از این برنامه همراه فایل دریافتی می باشد.



راهنمای استفاده از سرورهای وی پی ان سایت vpngate در برنامه OpenVPN (این روش در Mac,iPhone / iPad و Android قابل اجرا است)
https://hpip.blogspot.com/2013/04/vpn-gate-openvpn.html
 

راهنمای ساخت کانکشن دستی با استفاده از سرورهای وی پی ان موجود در سایت vpngate (این روش در Mac,iPhone / iPad و Android قابل اجرا است)
 

 
کانال تلگرام فیلترشکن آزادنت
https://t.me/AzadNet

انجمن فیلترشکن در فیسبوک
https://www.fb.com/groups/proxy.mpf

سایت منتشر کننده برنامه
http://www.vpngate.net/en

 

۳ نظر:

  1. این برنامه متصل میشه اما خب با توجه به وضعیت اینترنت کم سرعت ایران زیاد بدرد بخور نیست دوستان اگه واقعا دیگه احساس کردید که هیچ فیلترشکنی جواب نمیده و نیاز به بازدید موقتی از یکی دو سایتی که بازدید از اونها فقط در حد خواندن محتوای سایت نیاز دارید اونوقت بیایید از این برنامه استفاده کنید و الا به جد میگم نه سرعت خوبی داره و نه میشه به راحتی دانلود کرد تنها یه راه برای استفاده بهتر از این برنامه وجود داره و اون اینکه از طریق youtube، و طرز استفاده حرفه ای این برنامه رو یاد بگیرید، حالا شانس هم اگه بیارید وارد سایت آپارات بشید و سرچ کنید ببینید آیا آموزش این برنامه وجود داره یا خیر سر بزنید، بهترین راه ممکن برای استفاده از آی پی سرورهای سایت vpngate.net، اینکه خودتون یک کانکشن وی پی ان درست کنید، سرعت خوبی هم از این لحاظ رو میتونید مشاهد کنید یا اینکه از برنامه openvpn connect، استفاده کنید، توی این سایت یک افزونه ای بنام Neo Vpn، قرار داده شده کار تقریبا میشه باهاش کار کرد من نصب کردم روی آی پی های امارات و انگیس خیلی خوب و با سرعت بسیار عالی جواب میده.

    پاسخحذف
  2. دوستانی که توی گوشی هاشون فیلترشکن خوب و پرسرعت دارند، میتونن با برنامه های مانند Android Proxy Server یا Every Proxy، اینترنت پروکسی شده گوشی خود را بصورت Hotspot، با سیستم Share کنید البته به این نیاز دارید که توی سیستم برنامه پروکسی فایرو رو نصب داشته باشید که با انجام یک تنظیمات ساده به راحتی از اینترنت بدون فیلتر شده در سیستم استفاده کنید.

    پاسخحذف
  3. یه پیشنهاد دیگه برای دوستان و اون اینکه از برنامه Open SSTP Client، غافل نشید به راحتی میتونید اکانت های سایت VPNGate، رو در این برنامه ست کنید و استفاده کنید سرعتش هم خوبه قابل قبول هست. میتونه نیاز شما رو برطرف کنه، البته خوراکش اینترنت پرسرعت هست اما با اینترنت سیم کارت ایرانسل به خوبی جواب میدن.

    پاسخحذف