۱۳۹۴/۰۸/۲۳

پایان فعالیت فیلترشکن سیمرغ سایت

امروز منتشر کننده نرم افزار فیلترشکن سیمرغ سایت در یک پیام فیسبوکی پایان فعالیت این فیلترشکن را اعلام کرد. سیمرغ سایت از پنج سال پیش فعالیت خود را شروع کرد و این فیلترشکن در بسیاری از مواقع راهگشای کاربرانی بود که در ایران قصد عبور از فیلترینگ را داشتند. منتشر کننده سیمرغ سایت دلیل پایان فعالیتش را ناتوانی در تامین هزینه های این فیلترشکن اعلام کرده است.
من به سهم خودم از همکار عزیز و منتشر کننده این فیلترشکن بابت این دوره فعالیت و مبارزه با فیلترینگ اینترنت در ایران تشکر میکنم و برایتان آرزوی موفقیت دارم.

آزادنت

۱۰ نظر:

  1. این نباشه یه فیلتر شکن دیکه ولی بازم متشکریم از زحماتتون نمیدونم چرا لنتر کار نمیکنه

    پاسخحذف
  2. با درود
    بنده نیز از زحماتتون در این 5 سال تشکر می کنم و امیدوارم روزی برسه که تو کشورمون نخواهیم برای آزادی هزینه کنیم
    پاینده ایران
    درود بر همکاران پروژه سیمرغ و نیز آزادنت

    پاسخحذف
  3. کاشکی میشد کمک مالی کرد که نرید. مرسی که تو این مدت کنارمون بودید و کمک کردید به آزادی اینترنت. مرسی

    پاسخحذف
  4. امیدوارم در ادامه زندگی موفق باشید. مرسی که این مدت کنارمون بودید. انسانهای شریف ممنون

    پاسخحذف
  5. فدایی دارید سیمرغ سایت و آزادنت. کاشکی نمیرفتید ما به شما نیاز داریم ولی خوب میدونم مشکل مالی هستش. شماها قهرمانان ناشناس ایران هستید

    پاسخحذف
  6. منم تشکر میکنم چندبار خیلی کمکم کردید

    پاسخحذف
  7. من نیز به نوبه خودم از سیمرغ سایت عزیز تشکر میکنم و امیدوارم روزی دوباره برگردید . سپاس بابت 5 سال فعالیت برای آزادی و مبارزه با فیلترینگ اینترنت.

    همچنین تشکر میکنم از آزادنت عزیز و برایتان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

    جاوید ایران زمین
    زنده باد آزادی
    دور باد استبداد

    پاسخحذف
  8. بادرود وسپاس از تهیه کنندگان سیمرغ سایت بابت زحمات این 5ساله.امیدوارم به زودی زود شاهد کار جدید شما در قالب و طرح نو باشیم.ممنون از شما.

    پاسخحذف
  9. سپاس از شماها

    پاسخحذف
  10. روحش شاد

    پاسخحذف