۱۳۸۸/۱۲/۲۱

شرکت های حامی سانسور و فیلترینگ در جمهوری اسلامی ایران

ایران پروکسی: گسترش روز افزون سانسور در ایران امری هست که حاکمیت جمهوری اسلامی ایران بدنبال آن بوده تا بواسطه آن مانع از اطلاع رسانی آزاد ، گردش آزاد اطلاعات و در نهایت آزادی بیان شود .
سانسور در جامعه کنونی ، بسیاری از مباحث از جمله صنعت صدا و سیما ، نشریات ، آموزش ، موسیقی و اینترنت را در بر گرفته است که در این میان وجود شرکت های خصوصی و داخلی بی تاثیر نمی باشد .
این شرکت ها و اشخاص که صرفا بدلیل منغعت های واصله از این امر دست به چنین کاری می زنند یکی از قربانی کنندگان حقوق بشر و نقض کنندگان آزادی بیان می باشند .
لذا معرفی و افشا ساختن این عوامل نوعی مقابله با سانسور حاکم می باشد در این جهت مشخصات چند شرکت بزرگ که در امر سانسور و فیلترینگ اینترنت در پایتخت و شهرستان ها فعالیت می کنند را اعلام می کنیم .
هم میهنان عزیز با تحریم و نگرفتن سرویس از این شرکت ها در جهت اعتراض به وضعیت موجود می توانید ضررهای بزرگی به نقض کنندگان حقوق بشر وارد سازید .
شرکت امن افزار گستر شریف که از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز کرده است بعنوان یکی از اولین حامیان سانسور و فیلترینگ اینترنت در ایرانی می باشد .
این شرکت نرم افزار و سخت افزار های سپر ، سرند ، الک ، اسکورت فیلتر و پایگاه ادرسهای اینترنتی را در راستای عملی کردن فیلترینگ در ایران تولید و در اختیار مراجع مربوطه قرار داده اند .
شرکت داده پردازان دوران بعنوان یکی از اصلی ترین تولید کنندگان نرم افزار ها و سخت افزار های فیلترینگ در ایران بوده که این نرم افزار ها و سخت افزار ها در اختیار شرکت های زیر مجموعه برای اعمال سانسور و فیلترینگ قرار می گیرد .
نرم افزار ویژه سرویس دهندگان اینترنت ( ریل فیلتر ) و سیستم سخت افزاری و نرم افزاری فیلترینگ منطبق با مشخصات اعلام شده از طرف قوه قضائیه و شرکت فناوری اطلاعات (دیتا) از جمله محصولات این شرکت برای اعمال سانسور و فیلترینگ در اینترنت ایران می باشد
شرکت پارس آنلاین از بزرگترین شرکت های سرویس دهنده اینترنت در ایران و یکی از مجریان فیلترینگ اینترنت در پایتخت و شهرستانها می باشد این شرکت با ترفندی پیام فیلتر بودن سایت مورد نظر را برای کاربران نشان نمی دهد و کاربران فکر می کنند سایت مورد نظر مشکل فنی داشته و باز نمی شود .
گروه شرکت های داتک از بزرگترین سرویس دهنده های اینترنت پایتخت و از سخت گیر ترین مجریان فیلترینگ می باشد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر