۱۳۹۹/۰۳/۳۰

دریافت اکانت رایگان OpenVPN برای عبور از فیلترینگ

قابل استفاده در همه سیستم عاملها

در سایت tryvpn.com با استفاده از یک حساب کاربری می توانید فایلهای OVPN (با پروتکل TCP) را دانلود و از آنها برای عبور از فیلترینگ استفاده کنید. در این سایت تعداد زیادی سرور در کشورهای مختلف و به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار داده می شود.
برای ایجاد حساب کاربری به یک ایمیل واقعی و پسورد دلخواه نیاز دارید. از لینک زیر استفاده کنید

بعد از ثبت ایمیل و پسورد یک ایمیل تایید برایتان ارسال می شود. آن را باز و لینک داخل آن را کلیک کنید تا اکانت فعال شود. سپس با استفاده از همان ایمیل و پسورد وارد اکانت خودتان شوید و در قسمت My account می توانید به لیست سرورها دسترسی داشته باشید.
برای دانلود فایلهای کانفیگ روی یکی از سرورها کلیک کرده و در پایین صفحه روی Download Configuration File کلیک کنید تا فایل دانلود شود



همچنین می توانید بعد از انتخاب سرور مورد نظر گزینه Send to email در پایین صفحه را کلیک کنید تا فایل کانفیگ به ایمیلتان ارسال شود


و در زیر عنوان Operation system سیستم عاملی که استفاده می کنید را انتخاب تا لینک آموزش در پایین صفحه ظاهر شود


برای استفاده از فایلهای OVPN می توانید نرم افزار OpenVPN (برای سیستم عاملهای مختلف) یا Securepoint SSL (برای ویندوز) را دانلود کنید.

۲ نظر:

  1. عالی بود

    پاسخحذف
  2. Hey, if you are Movies lover then you are here for good. Snaptube APK is best app for Downloading Youtube's videos and also Download. Snaptube APK is available on Medium site.

    پاسخحذف