۱۳۹۴/۰۷/۰۵

فیلتر شکن Hide ALL IP 2015.07.31 Pre Activated Server Check Disabled - ویندوز


سلام دوستان عزیزم

فیلتر شکن Hide ALL IP 2015.07.31 Pre Activated Server Check Disabled

بدون نیاز به کرک،پیش فعال شده و بدون محدودیت زمانی
غیره فعال کردن سرور چک کردن آپدیت ورژن جدید برنامه

سیستم عامل:
ویندوز


دانلود

پسورد:
Soheil.DVBHS

سلامت و موفق باشید

Soheil.DVBHS
facebook.com/Soheil.DVBHS
Soheil.DVBHS@gmail.com


انجمن فیلترشکن در فیسبوک - پرسش و پاسخ در مورد راه های عبور از فیلترینگ
https://www.facebook.com/groups/proxy.mpf
 

۱۶ نظر:

  1. برنامه کل سیستم اینترنت رو خراب می کنه باید ویندوزنصب کنید = موقع قراردادن دانلودمنیجرو مرورگردلخواهتون در برنامه اینترنت قطع میشه ودیگه هیچ صفحه ای بازنمیشه = مرورگر من سایبرفاکس که وقتی داخل برنامه گذاشتم همه چی خراب شد = اگر هم نذاری هم که از فیلتر رد نمیشه و بذاری هم که خراب میشه = لطفا اگه کسی تونست بااین کارکنه به ما هم بگه = ما که قیدشوزدیم

    پاسخحذف
  2. رمز فایل اشتباهه

    پاسخحذف
  3. لینک دانلود اصلاح بشه لطفا

    پاسخحذف
  4. بسیار عالی.همه چیز خوب و درست کار میکنه.طبق راهنما عمل کردم.ویندوز 8.1.باید 3 روز صبر کنم ببینم آیا واقعا بعد از 3 روز غیر فعال میشه یا نه

    پاسخحذف
  5. لینک دانلود سایتش خرابه

    پاسخحذف
  6. دوستان تست کردم طبق راهنما عمل کنید.بعد از 3 روز غیرفعال نمیشه.ممنونم از
    Soheil.DVBHS
    و آزادنت

    پاسخحذف
  7. با تشکر از سهیل. بد نیست. فکر کنم از سرعت خیلی خوبی برخوردار نیست. اما بد هم نیست. و تشکر بسیار زیاد از سایت گرانقدر ازاد نت.

    پاسخحذف
  8. سرعتش عالیه

    پاسخحذف
  9. فیلترشکن خوبیه
    به نظر میرسه به این راحتیا نتونن ببندنش
    سرعتشم خوبه وامنیتشم خیلی بالاست

    پاسخحذف
  10. هیچ وقت واسه من کار نکرده
    این دفه منیزنه کد رجیستر بزن اما وارد نمیشه
    انگار این فیلترینگ هوشمند جدید واقعا کارش درسته

    پاسخحذف
  11. سلام و ممنون بابت تمام زحماتتتون.....
    فیلتر شکن عالی هست...دوستان طبق دستورات فایل راهنما پیش برید...هم نامحدود و هم سرعت فوق العاده بالایی داره...اگر تنظیمات و خودتون هم انجام بدید سرعتش فوق العاده میشه.
    تشکر

    پاسخحذف
  12. سلام این فایل راهنما کجاست واسه من دانلود که کردم فقط یه فایل application هست حجمشم 18.5 مگ

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام دوست عزیز...
      داخل همون فایل اپلیکیشنی که دانلود کردید یه پوشه وجود داره به اسم اموزش که مراحل نصب و اکتیو کردن برنامه رو با فایلهای تصویری و به صورت فارسی توضیح داده

      حذف
  13. برنامه کل سیستم اینترنت رو خراب می کنه باید ویندوزنصب کنید = موقع قراردادن دانلودمنیجرو مرورگردلخواهتون در برنامه اینترنت قطع میشه ودیگه هیچ صفحه ای بازنمیشه = مرورگر من سایبرفاکس که وقتی داخل برنامه گذاشتم همه چی خراب شد = اگر هم نذاری هم که از فیلتر رد نمیشه و بذاری هم که خراب میشه = لطفا اگه کسی تونست بااین کارکنه به ما هم بگه

    پاسخحذف
  14. کار نمیکنه

    پاسخحذف