۱۳۹۴/۰۳/۲۱

آموزش دریافت سه ماه اکانت رایگان فیلتر شکن F-Secure Freedome VPN


سلام دوستان عزيزم

آموزش دریافت سه ماه اکانت رایگان فیلتر شکن F-Secure Freedome VPN




بعد از تمام شدن مدت زمان اکانت 3 ماهه با آموزشی که گذاشتم می توانید مجدداً سه ماه اکانت رایگان دریافت کنید

قابل نصب روی :
ویندوز
مک
iOS 7.0 به بالا...
اندروید 4.0.3 به بالا...



دانلود آموزش 

نسخه ویندوز 
نسخه مک 
نسخه iOS 
نسخه اندروید 

پسورد:
Soheil.DVBHS

سلامت و موفق باشيد...

Soheil.DVBHS
facebook.com/Soheil.DVBHS
Soheil.DVBHS@gmail.com


انجمن فیلترشکن در فیسبوک - پرسش و پاسخ در مورد راه های عبور از فیلترینگ
https://www.facebook.com/groups/proxy.mpf
 


۱۸ نظر:

  1. کمی توضیح می دادی. پورتش چیست. با دانلود منیجر ست می شود.؟

    پاسخحذف
  2. Get your F-Secure KEY Premium
    کلید آنتی ویروس به Freedome VPN نمیخوره .
    کجا برم که کلید Freedome VPN را برام بفرسته؟

    پاسخحذف
  3. درود ..خسته نباشید
    من از لنترن استفاده نمیکنم چون دائما در حال آپدیت کردنه و سرعتش خیلی پائینه . جدای از اینکه هر دفعه هنگام استفاده، باید چند دقیقه صبر کنم تا اماده کار بشه
    ضمنا این سیستم جدیدی که برای ربات نبودن انتخاب کردی، امکان نوشتن نظرات رو خیلی کم کرده . باید دائما ریفرش کنم تا بالاخره یک صفحه با عکسهای کاملش باز بشه تا بتونم انهارو انتخاب کنم . با این وضعیت سرعت نت و فیلترشکنهای کم سرعت ، واقعا اینکار سخت میشه!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ممنون دوست عزیز. این مشکل از طرف بلاگر هست و در تمام وبلاگهای بلاگر ایجاد شده

      حذف
    2. الان مشکل حل شده اما اون مرحله تشخیص تصاویر پابرجاست که گویا گوگل هم مثل فیسبوک میخواد با این روش جلوی ارسال کامنتهای اسپم رو بگیره. اما الان درست کار میکنه.

      حذف
  4. از کدامین لینک صفحه freedom در سایت f-secure باید وارد صفحه ثبت ایمیل شویم؟

    پاسخحذف
  5. برنامه ای عالی هست و با آموزشی که دادید خیلی راحت تونستم از 14 روز به 3 ماه افزایش بدم،مرسی از زحماتتون دوستان من

    پاسخحذف
  6. واقعا دمت گرم من فعالش کردم البته چون 14 روز رو قبلا استفاده کرده بودم 70 روز بیشتر بهم نداد ولی سرعتش که خیلی خوبه

    پاسخحذف
  7. واقعا کیف کردم بازم ازینچیزا بزار سرعت عالیه کسی مشابه سراغ داره معرفی کنه

    پاسخحذف
  8. زمان کانت شدن بالاست و قطعی زیاد داره ولی قبلا عالی بود الان مشکل ازمن هست یا همه چنین مشکلی دارن لطف کنید راهنمایی کنید

    پاسخحذف
  9. مرسی عالی بود....پسر تو خیلی حرفه ای هستی یا!!!!

    پاسخحذف
  10. Dadash az Freedom ke Vasam Email Miad Tush Code Nist
    Chikar Bayad Bokonam?

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. Aqa Ok Shod Vaqean Damet Garm

      حذف
  11. دوستانی که مشکل کد دارند بعد از دادن ایمیل واقعی به ایمیل مراجعه و لینک فعا لسازی را شلیک کنند در انجا یک حروف انگلیسی اگر دقت کنند در قسمت های پایین هست.حدود ده حرف انگلیسی.شاید کمتر خاطرم نیست.اون کد است.اون رو وارد کنند.

    پاسخحذف
  12. ایول دمت گرم حال کردم 100 درصد جواب میدم عالی بود ممنون

    پاسخحذف
  13. ایول دمت گرم حال کردم 100 درصد جواب میدم عالی بود ممنون

    پاسخحذف
  14. روی ایفون قسمت کد نیست چرا؟

    پاسخحذف
  15. https://freedome.f-secure.com/exclusive/3m/
    باز نمیشه Ar.daneshvar1369@gamil.com

    پاسخحذف