۱۳۹۴/۰۱/۲۹

فیلتر شکن Hide ALL IP 2015.04.05 150415 Pre Activated - ویندوز


سلام دوستان عزیزم

فیلتر شکن Hide ALL IP 2015.04.05 150415 Pre Activated

بدون نیاز به کرک،پیش فعال شده و بدون محدودیت زمانی

سیستم عامل:
ویندوز


دانلود

پسورد:
Soheil.DVBHS

در صفحه دانلود روی گزینه Download File کلیک کنید


 

سلامت و موفق باشید

Soheil.DVBHS
facebook.com/Soheil.DVBHS
Soheil.DVBHS@gmail.com


انجمن فیلترشکن در فیسبوک - پرسش و پاسخ در مورد راه های عبور از فیلترینگ
https://www.facebook.com/groups/proxy.mpf

۱۸ نظر:

  1. اینکه موقع اکسترکت کردن خطا میده
    پسوردم Soheil.DVBHS میزنیم
    اون نرم افزار قبلیش که کرکش کار نکرد اینم از خطای اکسترکتش
    آقا لطفا از این سهیل خان نرم افزار نگذارید تا حالا یدونه نرم افزارش کار نکرده ما رو مسخره کرده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست عزیز این پست هایی که پسورد داره رو خود سهیل میذاره که با این وبلاگ همکاری میکنه. من تست کردم اما مشکلی در اکسترکت نداشت.

      حذف
  2. کرک نیست - کشور رو نمی شناسه

    پاسخحذف
  3. سلام . برای تامین امنیت هنگام ورود به پنل وبسایت خود از کدام سرویس امنیتی استفاده کنم ؟

    پاسخحذف
  4. آزاد نت گرامی: درود ... خسته نباشید.
    -این برنامه ایران را پشتیبانی نمیکند. تصویر پیام مربوطه در ادرس زیر:
    http://jpst.it/yh7q
    -برنامه اصلا کرک نیست! تصویر زیر گویای همین موضوع است:
    http://jpst.it/yh7x
    من از تمام دوستانی که به هر شکلی، سعی میکنن تا به امثال من برای گذر از فیلترینگ کمک کنن، تشکر میکنم . به خصوص سهیل عزیز و آزاد نت بزرگوار. اما توجه کردن به این دو نکته، میتونه زحمات شما گرامیان رو پررنگ تر کند . اول اینکه:
    سهیل عزیز و یا هر دوست دیگری که سعی در کرک کردن برنامه ها دارن،باید قبل از انتشارِ عجولانه آن، توسط دوستانی از ایران، این برنامه هارو امتحان و تست کنند تا کاربرانِ نهائی، با این وضعیت سرعت و قطع و وصل شدن و هزینه گزافِ اینترنت، بی نتیجه، دست خالی و ناامید، از این صفحه بیرون نروند. سهیل جان: سعی کن برنامه های اضافی در کنار فیلترشکنها قرار ندهی.
    نکته دیگر اینکه: آزاد نت بزرگوار، زحمات شما برای کمک به امثال من برای گذر از سد فیلترینگ بر کسی پوشیده نیست . به همین دلیل است که این صفحه شما، محل امیدی شده برایمان . شما که زحمت میکشید، سعی کنید با سهیل یا هر دوست دیگری، در ارائه و پیشنهاد نرم افزارها، هماهنگ تر باشید. حتی اگر لازم است، از کاربران ایرانی مورد اعتماد، برای تست برنامه (قبل از معرفی و انتشار) کمک بگیرید.
    با سپاس فراوان از زحماتتان . این صفحه، فراز و نشیبهای زیادی داشته تا به شکل امروز درآمده ... واقعا قدردان زحماتتان هستم.
    شاد و تندرست باشید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ممنون دوست عزیز. شما حق دارید. من با سهل تماس میگیرم که هم بیاد اینجا پاسخگو باشه و هم برنامه ها رو قبلش تست کنه.

      حذف
  5. سلام . برای ورود به پنل وبسایت خود از کدوم سرویس امنیتی استفاده کنم ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. از تور استفاده کنید که امنیت بالاتری داره

      حذف
  6. کیرم تو مغز آخوندها ، که نصف عمر من دنبال پیدا کردن فیلتر شکن گذشت.

    پاسخحذف
  7. سلام به همه دوستان
    اول اینکه همه فایلا چک میشه قبل از آپلود و بعد از آپلود...
    کار دادن یا ندادن فیلتر شکن بستگی به ISP شما سیستم عامل شما و...داره به من ربطی نداره ک کار میده یا نمیده...
    سلامت و موفق باید...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هی یارو بتو ربطی نداره پس گوه همه اخوندا و سپاهیا رو میخوری تو و این دوست جاکشت که فعالیت واسه فیلترشکن میکنید هرچی فیلترشکنه معرفی میکنید بعد 2 روز مسدود میشه ، کیر تو کوس ننتون شدید کاسه داغتر از اش . هرخارکسده ای مشکل فیلترینگ داره بره گمشه خودش گیر بیاره نمیخاد شما دوتا اوبنهی سگ گوه زیادی بخورید هی ویروس میذارید قروم ساقا

      حذف
  8. اره بستگی isp ها داره با اینترنت موبایل درسته ولی با idsl محدود شده و کار نمیکنه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. adsl نه idsl !!
      راستی بچه ها چرا کریو رایگان نمیزنید؟؟! سرعت بالا بدون قطعی و راحت.اینم از لینک :vpn4free.in
      دستم درد نکنه، عالی باشید.

      حذف
    2. یکی از نا امن ترین فیلتر شکن ها همین کریو هست...
      فقط کافیه استفاده کنی تمام اطلاعاتی ک ارسال و دریافت میکنی قابل مشاهدست...

      حذف
    3. با ویندوز محدود شدن نه با موبایل یا ADSL ! یکم تحقیق کن بعدش حرف بزن !
      درضمن این وایمکس مبین نت بدجور داره مسدود میکنه . از مبین نت استفاده نکنید
      یا حتی ایرانسل دزده حرومزاده پدر و مادر نامحرم .

      حذف
  9. سلام و تشکر فراوان از زحمات شما و سهیل عزیز - ایپی هدر رو در منطقه تهران پاسداران وهمچنین در لواسان با اینترنت مخابرات و موبایل استفاده کردم کرک به خوبی جواب داد. سپاسگزارم

    پاسخحذف
  10. من برای مبارزه با فیلترینگ ایران فیلتر شکن فری گیت پیشنهاد می کنم هم سرعتش خوبه هم فیلتر شکن مجانیه

    اینم لینک دانلودشه از سایت اصلی

    http://dongtaiwang.com/loc/download.en.php

    اینها هم سایت منه که دولت ایران شکنجم کرده 12 سال و 22 سال هم برای آمریکا کار کردم

    و دقیقا گفتم چه کارا کرده دولت ایران با من و من که جاسوس آمریکام و گفتم چه کاریی در ایران انجام دادم

    کل خاطراتم نوشتم مسعود وفادارنژاد هستم یا مسعود شستچی یا مرد 2000 چهره

    http://p30u.jimdo.com/

    این سایت یکم سنگین شده باید چند لحظه صبر کنین

    https://p30you.wordpress.com/2015/04/21/hello-world/

    این سایت نیاز به فیلتر شکن داره ولی سریعه2

    پاسخحذف
  11. وقتی سهیل خان محترم بشه متخصص پسوورد گذاری رو کرکهای کلکسیون ویروس
    شما هم حق داری بشی جاسوس اف بی آی .

    پاسخحذف