۱۳۹۳/۰۸/۱۰

فیلترشکن Alkasir برای عبور از فیلترینگ

قابل استفاده در ویندوز، مک و لینوکس

نرم افزار الکاسیر پرتابل می باشد و نیازی به نصب ندارد. بعد از دانلود برنامه روی آن دوبار کلیک کنید. ابتدا باید برنامه را از حالت فشرده خارج کنید پس بعد از کلیک کردن پنجره ای باز می شود که باید کلمه YES را با حروف بزرگ در آن پنجره وارد و سپس روی دکمه Continue کلیک کنید تا از حالت فشرده خارج شود. در فولدری که از حالت فشرده خارج شده روی برنامه alkasir کلیک کنید تا برنامه اجرا شود. بعد از اجرای آن یک آیکون کوچک در تسکبار ویندوز (پایین صفحه دسکتاپ و سمت راست – کنار ساعت و تاریخ) ظاهر می شود. صبر کنید تا برنامه active شود و آیکون به رنگ قرمز درآید. اکنون برنامه آماده استفاده است و می توانید هم از طریق مرورگر خود برنامه alkasir و یا مرورگر خودتان به سایت فیلتر شده مورد نظر بروید.
برای باز کردن مرورگر برنامه alkasir روی آیکون پایین صفحه کلیک راست کنید و در منوی باز شده روی گزینه Launch Browser کلیک کنید تا مرورگر باز شود. برای باز کردن صفحه برنامه و مشاهده وضعیت برنامه و وضعیت خود در همان منوی باز شده روی گزینه Open alkasir interface کلیک کنید.
 

برای استفاده از این فیلترشکن باید برنامه Net Framework را از سایت مایکروسافت نصب کرده باشید. Net Framework را از لینک زیر می توانید دانلود کنید:
https://www.microsoft.com/net/download/framework
 

نسخه های مختلف این نرم افزار را در صفحه زیر دانلود کنید
https://alkasir.com/en/index.html#download

.........................
انجمن فیلترشکن در فیسبوک
https://www.fb.com/groups/proxy.mpf


کانال تلگرام فیلترشکن آزادنت
https://telegram.me/AzadNet

سایت منتشر کننده برنامه
https://alkasir.com



۱۳ نظر:

  1. الان دانلود کردم و باهاش دارم نظر میزارم
    سرعتش تعریف نداره
    https هم برام نمیاره :(

    پاسخحذف
  2. سلام ایافیلترشکن رستم برای Pc امنیت دارد

    پاسخحذف
  3. با سلام و خسته نباشید:
    از این بلاگر بعیده که این برنامه رو به دوستان معرفی کنه!
    آی پی رو تغییر نمیده !
    کاربرانی که از این برنامه استفاده میکنند، باهاش هیچ پستی ننویسن.

    پاسخحذف
  4. سلام
    ادمین ممکنه ازت خواهش کنم با مسئولان پروژه آینیتا تماس حاصل کنی و این مسئله رو بهشون گوشزد کنی؟
    بخش ثبت نامشون مشکل داره و هیچیک از ایمیل های تاییدیه ارسال نمیشن بسیاری از دوستان من هم این مشکل رو دارن ما خودمون از بخش "تماس با ما" مطرح کردیم کسی پیگیری نکرد گفتم شاید به حرف شما گوش کنن

    پاسخحذف
  5. ببخشید درباره تنظیمات cyberghost توضیح میدین ؟ تنظیماتی داره که به نظر مفید میاد . مثلا TCP به جای USP یا اینکه مثلاً مشخصات مرورگر رو در سایتها نشون نده و ...

    ممنون میشم اگر وقت داشتین توضیح بدین

    پاسخحذف
  6. فعلا من در مورد میزان امنیت این نرم افزار نمیتونم نظری بدم چون هنوز مشخص نیست تا چه میزان میتونه اطلاعات رو رمزگزاری کنه. به همین دلیل اگر سرعت خوبی داره فقط برای کارهای معمولی استفاده کنید.

    پاسخحذف
  7. در مورد رستم نمیدونم دقیق کدومشون رو میگید. اگر خود رستم رو میگید که ضعف امنیتی داشت و قرار شد برطرفش کنن. اگر منظورتون هفت خوان وی پی ان هست اون رو اطلاعی از امنیتش ندارم.

    پاسخحذف
  8. در مورد آینیتا به صفحه فیسبوک زیر برید و اونجا براشون پیغام بذارید حتما جواب میدن:
    https://www.facebook.com/ProjectAinita
    چون ممکنه لازم باشه ایمیلتون رو بدونن تا پیگیری کنن.

    پاسخحذف
  9. ممنون بابت تذکری که به اول این پست اضافه کردید .
    شاد و تندرست باشید.

    پاسخحذف
  10. سلام ایران پراکسی
    خواستم تجربمو از یه سری از نرم افزارهایی که از وبلاگت دانلود کردم بزارم شاید بدردت بخوره.
    آینیتا هرچند سرعتش تعریفی نداره ولی میگن امنیتش بد نیست.vpn gate قبلا عالی بود ولی الآن نه تنها سرعتش افتضاح شده بلکه مدام قطع میشه طوری که اصلا نمیشه ازش استفاده کرد. الکثیر هم سرعتش خیلی پایینه و لی حداقل قطعی نداره، اما مشکلش اینه که آی پی رو تغییر نمیده، هات اسپات شیلد برام کانکت نمیشه. نرم افزار خودتون azad net چند روز کار می کرد سرعتش هم خوب بود ولی امروز اصلا کانکت نمیشه. سیمرغ سایت هم قبلا کانکت می شد خوب بود ولی چند وقتیه اون هم کانکت نمیشه. سایفون هم برام کانکت نمیشه. فری گیت کانکت میشه ولی سرعت رو خیلی پایین میاره.Olive Bundle هم کانکت میشه خوشبختانه ولی سرعتش تعریفی نداره و قطعی زیاد داره، همچنین Asproxy wing کانکت میشه و سرعتش نسبتا خوبه. Lantern هم آخرین باری که امتحان کردم کانکت میشد، Grangorz هم کانکت میشه ولی سرعت افتضاحه. این همه ی چیزایی بود که تست کرده بودم، امیدوارم بدرد بخوره. راستی ایران پراکسی شدیدا به آموزش استفاده از Shadow socks نیاز دارم خیلی پیچیدست و هرچی هم راهنمای فارسی براش هست خیلی گنگه. طرز استفاده از اسکریپت پراکسی گلایف یا جیمز مارشال هم اگه میشد آموزش بدی خیلی خوب میشد و نحوه ی استفاده از اکانت های hotsplots.
    خیلی ممنون
    یه مشتری همیشگی این بلاگ
    پی نوشت: راستی من این نرم افزارها رو تو قلعه حسن خان با adsl مخابرات تست کردم شاید جاهاید دیگه فرق کنه...

    پاسخحذف
  11. خیلی ممنونم دوست عزیز از گزارشی که دادی. این گزارش ها از وضعیت فیلترشکنها خیلی کمک بزرگی میکنه. و البته که نتیجه کار این فیلترشکنها در مناطق مختلف متفاوت هست. در مورد گران گرز پیگیری میکنم تا شاید بتونن با افزایش سرور سرعت رو بیشتر کنن. در مورد آزاد نت و سیمرغ سایت هم پیگیری میکنم تا ببینم دلیل کار نکردنش چیه. ممنونم

    پاسخحذف
  12. با سلام. جناب ناشناس تو که همه زحمات ایران پراکسی را بر باد دادی.بابا دیگه اینقدر اوضاع این چروکسی ها هم بد نیست. بلاخره فی شکنند و سرعت تا حدودی کند می شود. در مورد فری گیت عزیز بی انصافی کرده ای این جناب در اخرین ورژن خود یکه تاز است. و به همین دلیل دو سال است اپدیت نشده. اگر فقط اندکی در کار دانلود خود را به روزتر کند. روی دست ندارد. هات اسپات باید خوب باشد. البته اگر جوانمردی انرا کرک کند نسخه الیت انرا صد در صد محشر است.ازاد نت سرعتش عالی است ولی گرفت و گیر هایی دارد. باید رفع شود.با سایفون کار نمی کنم. ولی دو سه بار که کار کردم بدک نبود. ولی از همان اول از ان خوشم نمی امد. نمی دانم دلیلش چیست. اولیو باندل هم خوب است. اگر برنامه نویس ان کمی فقط کمی انرا بهتر کند فوق العاده است.هچنین چند افزونه که ایران پراکسی عزیز معرفی کرد. همگی روی دست نداشتند. البته بعضی ها متا سفانه رفیق نیمه راه شدند. اما واقعا عالی بودند.ایران پراکسی در این چند سالی که مخالفین ازادی که همین اقایانی باشند که با خود ما اتقلاب کردند و شعار ازادی دادند و امروز دنیا را برای ما سوراخ موش کرده اند و فقط خود شان را مستحق ازادی می دانند و بقیه را غلام حلقه بگوش می خواهند یک مامن و سر پناه بسیار خوبی بوده و امید وارم در همه کار ها موفق باشند و درد بلا یشان بخورد توی سر احمق هایی که در قرن چهار قیانوس هم می خواهند مثل حیوانات رفتار کنند. ای لعنت خداوند بر هر چه ادم احمق و نا دان و اسید پاش. اخرش به قبرشان می گ....یم!!!!

    پاسخحذف
  13. اين يكي اما تغييري در آي پي ايجاد نمي كنه!

    پاسخحذف