۱۳۹۳/۰۱/۰۴

افزونه friGate برای عبور از فیلترینگ

قابل نصب در مرورگرهای فایرفاکس و کروم

این افزونه قادر خواهد بود با سرعت بالا و بدون محدودیت سایتهای مسدود شده را باز کند. کار کردن با این افزونه چندان پیچیده نیست اما روش استفاده از آن در قالب یک فایل PDF و به صورت تصویری آماده شده است که میتوانید از طریق لینکهای پایین دانلود کنید.
ابتدا از طریق مرورگر کروم وارد لینک زیر شده و افزونه را نصب کنید:

و از طریق یکی از لینکهای زیر فایل راهنما را دانلود کنید:



.............................................
انجمن فیلترشکن در فیسبوک - پرسش و پاسخ در مورد راه های عبور از فیلترینگ
https://www.facebook.com/groups/proxy.mpf

سایت منتشر کننده
https://fri-gate.org

۴ نظر:

  1. خیلی خوبه ولی بعضی سایتها رو باز نمی کنه کسی می دونه چرا؟؟

    پاسخحذف
  2. چرته کار نمیکنه

    پاسخحذف
  3. ممنون به خاطر زحماتتون
    من از پروتابل freegate استفاده میکنم آیا این فرم افزار تاثیر مخربی روی خود سیستم نیذاره؟ از وقتی که ازش استفاده میکنم سرعتسیستمم خیلی پایین اومده و وقتی توی صفحات وب هستم سیستم هنگ میکنه کلا و فک کنم پاور سیستم هم مشکل پیدا کرده آیا این ها به خاطر فریگت هست ؟ یا نه ممنون میشم که راهنماییم کنین چون کسی دیگه ای رو سراغ ندارم

    پاسخحذف
  4. برامن اصلا کار نمی کنه

    پاسخحذف