۱۳۹۳/۱۰/۲۳

دانلود فیلتر شکن CyberGhost VPN

نسخه 5.0.14.7
قابل استفاده در ویندوز, اندروید, مک و iOS

این نرم افزار قابلیت تغییر آی پی و DNS و باز کردن سایتهای فیلترشده را دارد. این نرم افزار ضمن عبور دادن کاربر از فیلترینگ, اطلاعات رد و بدل شده بین کاربر و سایت مورد نظر را نیز رمزگذاری می کند.
برای دانلود فیلتر شکن CyberGhost VPN (نسخه ویندوز) روی عکس زیر کلیک کنید.

http://1drv.ms/UaH9mM



برای دانلود نسخه قابل نصب در اندروید اینجا را کلیک کنید

برای دانلود نسخه قابل نصب در مک اینجا را کلیک کنید

برای دانلود نسخه قابل نصب در iOS اینجا را کلیک کنید

.............................................

انجمن فیلترشکن در فیسبوک - پرسش و پاسخ در مورد راه های عبور از فیلترینگ
https://www.facebook.com/groups/proxy.mpf

سایت منتشر کننده برنامه:

۵ نظر:

  1. باسلام وخسته نباشید ، موقع نصب نسخه 5.0.14.7 سایبرگوست برنامه wyupdate هم همراه این برنامه الزامآ باید نصب شود ، محبت کنید بفرمایید این برنامه wyupdate برای آپدیت کردن نرم افزارهاست و اگر نصب شود فقط سایبرگوست را آپدیت می کند یا روی تمام نرم افزارهای سیستم تاثیرگذار است با تشکر.

    پاسخحذف
  2. سرعت خوبی داره. ممنون.. لطفا اگر کرک یا کیجن هم دارید بذارید

    پاسخحذف
  3. سلام من نصي ميكنم ولي فقطي روش كليك ميكنم كه باز ش ميشه ولي روي لودينگ واميست و هيچ كاري نميكنه ممون ميشم راهنماييم كنيد

    پاسخحذف
  4. موقعی که وصل میشه نمیدونم چرا وقتی هم که ازش استفاده نمی کنم دائما داره اطلاعاتی از سیستمم را send میکنه!!! ترافیک داده هایی را که میفرسته غیر معمول زیاده...

    پاسخحذف
  5. دست شما درد نکند این فیلتر شکن قبلا خیلی خوب بود ولی الان دیگر برای من کار نمی کنه ومن از اسپات شیلد ووب فریر استفاده می کنم ولی با اینها هم ویدیوها ویوتیوب را نمی توانم دانلود کنم.

    پاسخحذف