۱۳۹۳/۰۶/۰۳

دانلود نسخه جدید فیلترشکن TunnelBear

نسخه 2.2.33.0 
قابل استفاده در ویندوز، مک، آندروید، آیفون و آیپد
TunnelBear  یک وی پی ان است که با ایجاد یک تونل امن  بین کامپیوتر شما وچند سرور که در کشورهای مختلف  قرار دارند امکان دور زدن سانسور اینترنت را فراهم می کند. این وی پی ان با حفظ حریم خصوصی و رمزگذاری اطلاعات  یک ارتباط امن را فراهم می کند.

این وی پی ان به دو صورت تجاری و رایگان ارائه شده است. نسخه رایگان آن دارای محدودیت 500 مگابایت در یک ماه است. برای استفاده از نسخه رایگان نیاز به ایجاد یک اکانت دارید. اکانت را می توانید بلافاصله بعد از نصب برنامه ایجاد کنید.
بعد از اتمام نصب برنامه یک پنجره باز می شود که از شما سئوال می کند که آیا در این سایت اکانت دارید و یا فاقد آن هستید. روی گزینه ایجاد اکانت کلیک کنید و آنجا یک نام و نام فامیلی مستعار انتخاب کنید در ادامه یک ایمیل واقعی وارد کنید سپس پسورد را انتخاب کنید (پسورد ایمیل را وارد نکنید. یک پسورد جدید انتخاب کنید).
در خانه آخر نام کاربری تویتر را می خواهد که اگر در تویتر اکانت دارید نام آن را وارد کنید و مراحل بعد را طی کنید تا یک پست که خود برنامه پیشنهاد میکند را روی پیج خود در تویتر ارسال کنید بعد از آن 1 گیگابایت دیگر به حساب شما اضافه خواهد شد.
بعد از اتمام کار یک ایمیل تایید دریافت می کنید که حتما باید لینک داخل آن را کلیک کنید. حالا می توانید وارد برنامه شوید و از آن استفاده کنید. توجه کنید که یک گیگابایت اعتبار اضافه را می توانید هر ماه دریافت کنید. برای این کار وقتی برنامه را باز کردید با کلیک بر روی لوگوی تویتر در پایین برنامه و ارسال یک متن به صفحه تویتر خود این اعتبار اضافه را دریافت می کنید.

برای دانلود نسخه ویندوز از یکی از لینکهای زیر استفاده کنید:

لینک دانلود شماره یک

لینک دانلود شماره دو

لینک دانلود شماره سه

......................

برای دانلود نسخه قابل نصب در مک اینجا را کلیک کنید

برای دانلود نسخه قابل نصب در آیفون و آیپد اینجا را کلیک کنید

برای دانلود نسخه قابل نصب در آندروید اینجا را کلیک کنید 

......................

انجمن فیلترشکن در فیسبوک - پرسش و پاسخ در مورد راه های عبور از فیلترینگ
https://www.facebook.com/groups/proxy.mpf

سایت منتشر کننده برنامه:
http://www.tunnelbear.com

۱۰ نظر:

  1. کار نمیکنه اولش گار مبکرد اما فقط نسخه اندروید و نسخه ویندور نه

    پاسخحذف
  2. سلام مدتی است اسکاپیپ در ایران کار نمیکنه دلیلش چیه؟ و اینه اگه با فیلتر شکن یا برنامه خاصی داره که باز بشه لینکشو بذارید دانلود کنیم ممنون

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست عزیز کار میکنه و مشکلی هم نداره
      http://www.skype.com/en/download-skype/skype-for-windows/downloading/

      حذف
  3. سلام دوستان افزونه Cyber Ghost vpn را از ادرس زیر روی مرورگر کروم نصب کنید و از اینترنت ازاد لذت ببرید(رضا ع)
    https://chrome.google.com/webstore/detail/cyberghost-vpn-free-proxy/fcbnikgemihknccdjaihjnfbapinljpi?hl=en-US

    پاسخحذف
  4. کار نمیکنه

    پاسخحذف
  5. اگه از ویندوز 8 یا 8.1 استفاده میکنید . قبل از اجرای برنامه از منوی استارت راست کلیک کرده و پنجره نتوورک کانکشن و باز کرده و بگزارین تا اتصال به سرور برنامه باز بماند . اصولا برنامه هایی که از openvpn استفاده میکنند این مشکل و با این ویندوز دارند .

    پاسخحذف
  6. راستی قبلا یک فیلتر شکن توپ بنام اسلیپ استریم بود که گویا سرویس از کا نادا داشت. و خیلی سرعت خوبی داشت. مدتهاست خبری از ان نیست. می خواستم ببینم ایران پراکسی اطلاعی از ان ندارد. اگر هست انرا لطفا با توضیحات روی سایت بگذارید. از سایت وزین ایران پراکسی بسیار ممنونیم.

    پاسخحذف
  7. راستی قبلا یک فیلتر شکن توپ بنام اسلیپ استریم بود که گویا سرویس از کا نادا داشت. و خیلی سرعت خوبی داشت. مدتهاست خبری از ان نیست. می خواستم ببینم ایران پراکسی اطلاعی از ان ندارد. اگر هست انرا لطفا با توضیحات روی سایت بگذارید. از سایت وزین ایران پراکسی بسیار ممنونیم.

    پاسخحذف
  8. من که مشکل دارم ایا از TunnelBear Adapter V9 Local Area Connection ایجاد میکند هست

    motaareaze@hotmail.com

    پاسخحذف