۱۳۹۳/۰۴/۲۷

دانلود نسخه جدید نرم افزار فیلترشکن TunnelBear

V 2.2.25.0
قابل استفاده در ویندوز, مک, آندروید, آیفون و آیپد
TunnelBear  یک وی پی ان است که با ایجاد یک تونل امن  بین کامپیوتر شما و سه سرور دیگر که در بریتانیا (UK) آمریکا (US) کانادا (CA) ژاپن (JAP) آلمان (GER) و فرانسه (FR)  قرار دارند امکان دور زدن سانسور اینترنت را فراهم می کند. این وی پی ان با حفظ حریم خصوصی و رمزگذاری اطلاعات  یک ارتباط امن را فراهم می کند.
این وی پی ان به دو صورت تجاری و رایگان ارائه شده است. نسخه رایگان آن دارای محدودیت 1 گیگ و 500 مگابایت در یک ماه است. برای استفاده از نسخه رایگان نیاز به ایجاد یک اکانت دارید. اکانت را می توانید بلافاصله بعد از نصب برنامه ایجاد کنید.
بعد از اتمام نصب برنامه یک پنجره باز می شود که از شما سئوال می کند که آیا در این سایت اکانت دارید و یا فاقد آن هستید. روی گزینه ایجاد اکانت کلیک کنید و آنجا یک نام و نام فامیلی مستعار انتخاب کنید در ادامه یک ایمیل واقعی وارد کنید سپس پسورد را انتخاب کنید (پسورد ایمیل را وارد نکنید. یک پسورد جدید انتخاب کنید).
در خانه آخر نام کاربری تویتر را می خواهد که اگر در تویتر اکانت دارید نام آن را وارد کنید و مراحل بعد را طی کنید تا یک پست که خود برنامه پیشنهاد میکند را روی پیج خود در تویتر ارسال کنید بعد از آن 1 گیگابایت دیگر به حساب شما اضافه خواهد شد.
بعد از اتمام کار یک ایمیل تایید دریافت می کنید که حتما باید لینک داخل آن را کلیک کنید. حالا می توانید وارد برنامه شوید و از آن استفاده کنید. توجه کنید که یک گیگابایت اعتبار اضافه را می توانید هر ماه دریافت کنید. برای این کار وقتی برنامه را باز کردید با کلیک بر روی لوگوی تویتر در پایین برنامه و ارسال یک متن به صفحه تویتر خود این اعتبار اضافه را دریافت می کنید. برای دانلود برنامه روی عکس زیر کلیک کنید.

لینک دانلود کمکی شماره یک

لینک دانلود کمکی شماره دو

لینک دانلود کمکی شماره سه

برای دانلود نسخه قابل نصب در مک اینجا را کلیک کنید

برای دانلود نسخه قابل نصب در آیفون و آیپد اینجا را کلیک کنید

برای دانلود نسخه قابل نصب در آندروید اینجا را کلیک کنید

لینک دانلود کمکی نسخه آندروید


انجمن فیلترشکن در فیسبوک - پرسش و پاسخ در مورد راه های عبور از فیلترینگ
https://www.facebook.com/groups/proxy.mpf

سایت منتشر کننده برنامه:
http://www.tunnelbear.com

۴ نظر:

  1. عزیز برای ویندوزفون هم یدونه معرفی کن هیچی پیدا نکردم.مقصی

    پاسخحذف
  2. سلام خدمت دوستان خوبم. عزیزان اقای Soheil.DVBHS نسخه الیت وی پی ان هات اسپات شیلد را روی ادرس زیر قرار دادن عزیزان دانلود کنید و لذتش رو ببرید با تشکر از برو بچ ایران پروکسی (رضا ع)https://www.dropbox.com/s/cktx9nqvh555x37/Hotspot%20Shield%20VPN%20Elite%203.42%20Full%20Crack.exe

    پاسخحذف
  3. دستت درد نکنه دوست عزیز که زحمت میکشی اینم کار نمیکنه لیست سرورا رو نمیاره
    در ضمن این فیل توروكسی چیه همش تبلیغ میشه خیلی بوداره کار هم نمیکنه برادری که داره تبلیغش میکنه لطفا بس کنه

    پاسخحذف
  4. چيز خوبيه ولي 1 گيگ بيشتر استفاده بهت نميده

    پاسخحذف