۱۳۹۲/۰۱/۱۵

کاربران ایرانی پویای همیشگی اینترنت آزاد!

اینترنت آزاد و دسترسی آزادانه به محتویات شبکه جهانی اینترنت حق مردم ایران هم است. اما این هیچ وقت در حد شعار نبوده و کاربران ایرانی نشان داده اند که فیلترینگ را نمی پسندند و همچون دیگر مردم در کشورهای دموکرات خواهان دسترسی آزادانه به اینترنت هستند. چه دردآور است که با وجود سرعت بسیار پایین اینترنت در ایران مجبور شوی انواع و اقسام برنامه های فیلترشکن  را هم استفاده کنی تا بلکه بتوانی از سد فیلترینگ عبور کنی. اما کاربران ایران این سختی را به جان می خرند تا نشان دهند که هیچ تمایلی به محدود بودن ندارند و خودشان در مورد خوب یا بد بودن اینترنت تصمیم میگیرند.
این را آمارهای مختلفی که شرکتهای نرم افزاری مختلف مانند فری گیت و یورفریدوم و سایفون منتشر می کنند نشان می دهد. در آمار جدیدی که از طرف سایت منتشر کننده برنامه  SoftEther VPN نیز منتشر شده - اینجا - نشان می دهد که چطور کاربران ایرانی پویای راه حلی برای عبور از فیلترینگ هستند. بر طبق آمار این سایت بعد از چین کاربران ایران بیشترین استفاده را از این برنامه دارند و این در حالی است که تا حدود یک ماه پیش ایران در رده خیلی پایین تر این آمار بود ولی اکنون به صورت روزانه در حال افزایش هستند.
زنده باد اینترنت آزاد

۱۰ نظر:

  1. فیلترینگ باید وجود داشته باشه چون ادمای بی جنبه هم هستند ولی مشکل ما فیلتر بیشتر اینترنته که باید یک بخش فیلترباشه مثل فیسبوک که باید بخشی ازاون فیلترباشه ولی همش فیلتره این مشکله نه این که فیلتر نباید وجود داشته باشه.

    اقای adminدرسته؟

    پاسخحذف
  2. نمیدونم منظورتان از اینکه فیلترینگ باید باشد چیست و تا چه حد است. طبق قوانین بین المللی فقط دو دسته از سایتها شایسته فیلترینگ هستند و باید تحت پیگرد قانونی قرار بگیرد. یک دسته آن سایتهای پورنوگرافی هستند که از افراد زیر 18 سال استفاده می کنند. و دسته دیگر سایتهایی که تبلیغ ترور و یا تبلیغ خشونت می کنند یا وابسته به گروهای تروریستی هستند. در موارد دیگر هر کسی حق دارد از هر سایتی دیدن کند.

    پاسخحذف
  3. ناشناس
    به شما چه ربطی داره که آدم بی جنبه قراره از اینترنت چه استفاده ای بکنه!

    پاسخحذف
  4. خب که جی؟چه ربطی داشت چون قبلا ساکس و پروکسی داشتیم که اونم فیلتر شد.الانم اصلا از این نمیشه استفاده کرد سریع قطع میشه.لطفا تبلیغ الکی نکنین.

    پاسخحذف
  5. بیچاره کجا تبلیغ کرده. داره میگه آمار نشون میده که ایرانیها مدام تلاش می کنند از فیلترینگ فرار کنند.

    پاسخحذف
  6. زنده باد اینترنت آزاد

    پاسخحذف
  7. با درود.
    من از ادوانسد تور برای گذر کردن بهره میبردم که ناخوشبختانه از کار افتاد
    این نرم افزار بسیار بسیار خوب بود با آن همه آی پی آدرس گوناگون و خوبش!!!!! ولی حالا رو به نرم افزار هایی آوردم که بتواند گذر کند ولی زود قطع میشه چهSoftEther VPN و KProxy Agent و آولترا سورف که چند سالی بود داشتم آن هم همش یا فس فس میکنه و میاد و میره یا کُنده، سایفون که قطع و کلن دشوار تر شده راه یابی به اینترنت

    پاسخحذف
  8. بچّه ها تو رو خدا غیرت بگیرین از چین هم جلو بزنیم و هم از لحاظ حجمی و تعداد کاربر اوّل شیم
    تشکّر میکنم بابت همه زحمات دوستان

    پاسخحذف
  9. زنده باد به شما و ممنون از زحماتتون

    پاسخحذف