۱۳۹۲/۰۱/۲۴

معرفی چند سایت برای پیدا کردن پراکسی با پورت 443



از طریق 4 سایت زیر می توانید ساکس یا https با پورت 443 به دست بیاورید. اینها همان آی پی و پورتهایی هستند که در برنامه پراکسی فایر برای عبور از فیلترینگ  ست می شوند. مانند: 217.12.113.67:443
در این سایتها در بالای صفحه یا کنار آن محلی وجود دارد که می توانید تعیین کنید که چه پورتهایی برایتان جستجو شود. با توجه به اینکه فعلا در ایران پورت 443 خوب کار می کند  می توانید آنجا در قسمت Port عدد 443 را وارد کنید و Search را بزنید تا پراکسی با پورت 443 برایتان نمایش داده شود. سپس می توانید آنها را در برنامه پراکسی فایر استفاده کنید. بعضی اوقات آی پی های ایرانی نیز در این لیستها نشان داده میشوند پس از آنها استفاده نکنید:

http://spys.ru/en

http://hidemyass.com/proxy-list


http://incloak.com/proxy-list


http://www.freeproxylists.net


۴ نظر:

  1. درود
    پروکسی فایر که خیلی وقته کار نمیکنه.نزدیک یک ساله که هر نوع آدرس و پورتی رو چه تو پروکسی فایر چه تو مرورگرها ست میکنم بازم سایتها فیلترن.

    پاسخحذف
  2. پراکسی فایر از اواخر پاییز سال 91 دیگه کار نمیکرد بجز با پورت 443 اما امروز همون 443 هم باسرعت تقریبا 0 کار میکنه!

    پاسخحذف
  3. aghaye bi namo neshan systemeto check kon badam niaz be proxifier nadari toye lan settinget set kon ip ro va esme linko ba https bezan gheir az on to nemitooni estefade koni chera irad az in baba migiri ke vaght mizare mire ina ro peyda mikone in beja tashakorete!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  4. درود...
    با پورت 443 کار میکنه، اما سرعت پایینه!

    پاسخحذف