۱۳۹۱/۰۹/۰۳

نسخه جدید نرم افزار فیلترشکن Proxifier برای عبور از فیلترینگ - نسخه پرتابل

Proxifier Portable V 3.21

برنامه پروکسی فایر ابزاری قدرتمند برای عبور از فیلترینگ از طریق ساکس پروکسی و پروکسی پورت می باشد به این ترتیب که بعد از باز کردن برنامه می بایست ساکس پراکسی یا پراکسی پورت را در آن ست کرد تا برای کار آماده شود. این نسخه, پرتابل می باشد یعنی نیاز به نصب ندارد و می توان از آن در هر کامپیوتری بدون نیاز به نصب سخت افزاری استفاده کرد. به عنوان مثال می توان از آن در کافی نت یا کامپیوتر محل کار یا دانشگاه که اغلب اجازه نصب نرم افزار به کاربر را نمی دهند استفاده کرد. این برنامه چهار پروتکل HTTP - HTTPS - SOCKS 4 - SOCKS 5 را دارا می باشد. شماره سریال برای رجیستر کردن همراه فایل دریافتی می باشد. برای دانلود برنامه پراکسی فایر پرتابل روی عکس زیر کلیک کنید.



لینک دانلود کمکی شماره یک

لینک دانلود کمکی شماره دو


لینک دانلود کمکی شماره سه

سایت منتشر کننده برنامه:
http://proxifier.com

انجمن فیلترشکن در فیسبوک - پرسش و پاسخ در مورد راه های عبور از فیلترینگ
https://www.facebook.com/groups/proxy.mpf


۱۲ نظر:

  1. فیلترشکن torبرای من تا. وسط راه میره بعد همونجا می ماند علت چیه؟لطفا کمک کنید

    پاسخحذف
  2. فکر کنم ترکوندنش
    مال منم همینطوریه تا نصفه میره و هیچی دیگه

    پاسخحذف
  3. آقا دست شما و این وبلاگتون درد نکنه!
    سوال داشتم ازتون
    این پراکسی فایر یکی دو ماهه که دیگه کار نمیکنه. مثلا اگر فیس بوک دات کام رو وارد کنی بازم به فیلتر میخوری. با ده تا پراکسی هم امتحان کردم جواب نداد.
    علت چیه؟
    یعنی کار این نامردای بی همه چیزه؟

    پاسخحذف
  4. ساعت و تاریخ کامپیوترت را تنظیم کن درست میشه.

    پاسخحذف
  5. درود بر همه دوستان،
    دوستانی که با برنامه Tor مشکل دارند دلیلش این است که رژیم آخوندی جلو کار آن را گرفته. برای گذر از این مشکل می توانید همان برنامه Tor ولی Tor Obfsproxy را دانلود کنید. تفاوت این برنامه با Tor اصلی در این است که به شکل خودکار از سرورهای پراکسی بهره می برد و از روش پل زدن (Bridge) بهره می گیرد. من آن را آزمایش کرده ام و در همین روزهایی که هیچ برنامه ای کار نمی کند این Tor Obfsproxy کار می کند. در تنظیمات پراکسی برنامه می توانید فهرست سرورهای پراکسی آن راببینید و همچنین آن فهرست را کم یا زیاد کنید.

    پاسخحذف
  6. با درود و تبریک سال نو
    دوست عزیز لطفا در مورد این سایت هم که اکانت رایگان پروکسی فایر میده توضیح دهیدکه امن هست یا نه؟ و در صورت لزوم و صلاحدید اونو در سایت معرفی کنید.
    http://ainita.net/
    با سپاس

    پاسخحذف
  7. دوست عزیز به هیچ وجه نمیشه تشخیص داد که آیا اطلاعات یک کاربر نزد مسئول آن وی پی ان محفوظ است یا خیر. آی پی این سایت امن است و ترافیک کاربر را رمزگذاری می کند. اگر از امنیت صحبت می کنیم منظور خود آی پی نیست. بلکه منظور شخصی است که این خدمات را میدهد. تا چه حد می توان به آنها اطمینان کرد.

    پاسخحذف
  8. سپاس از فعالیت خوبتون به امید روزی که ما هم راحت بتونیم از اینترنت ازاد بهره مند بشیم و از سرعت واقعی اینترنت استفاده کنیم

    دوست دار شما فرهاد دوستار ازادی

    پاسخحذف
  9. سلام خسته نباشید دوستان واقعا ممنون یه سوال داشتم این پروکسی رو ایپد چه جوری میشه نصب کرد ؟؟ با تشکر

    پاسخحذف
  10. درود بر شما. متاسفانه پراکسیفایر در آیپد قابل نصب نیست

    پاسخحذف
  11. سلام دستتون درد نکنه چه طوری میتونم فعالش کنم.یوزرنیم و پسووردش چه طوری پیدا کنم

    پاسخحذف
  12. سلام ... کسی میدونه چرا من نمیتونم با پراکسی فایر سایت هایی جز فیسبوک و توئیتر رو باز کنم !!؟؟؟ این دوتا سایت باز میشن ولی هیچ سایت فیلتر شده ی دیگه ای باز نمیشه !! واقعا عجیبه برام ... ویندوز عوض کردم . میلیون ها سرور و پورت تست کردن . درست نشد ک نشد !!

    پاسخحذف