۱۳۹۲/۰۳/۱۴

دانلود نسخه جدید فیلترشکن Expat Shield برای عبور از فیلترینگ سایتها در ایران

Expat Shield 2.25

به دلیل عدم انتشار نسخه جدید, این نرم افزار فقط بر روی ویندوزهای XP/Vista/7  قابل اجرا است
 
Expat Shield برنامه ای است که رابط کاربری وعملکردی کاملا شبیه به برنامه هات اسپات شیلد دارد و محصولی از شرکت AnchorFree می باشد. این برنامه باعث می شود تا گشت و گذار در اینترنت و همچنین تمام اطلاعات یک کاربر از جمله محل اقامت یا آی پی پورت ناشناس بماند. هنگام استفاده از این برنامه ip کاربر به یک ip در بریتانیا تغییر می کند. برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید.


انجمن فیلترشکن در فیسبوک - پرسش و پاسخ در مورد راه های عبور از فیلترینگ
https://www.facebook.com/groups/proxy.mpf

سایت منتشر کننده برنامه:
http://expatshield.com

۲۷ نظر:

ناشناس گفت...

بهترین نرم افزاری که دانلود کردم عالی بود

ناشناس گفت...

عالی بود واقعا ممنون

ناشناس گفت...

یکی از سریع ترین قند شکن است مثل Hotsptot Shield elite کار میکنه بدون اعلانات بسیار حتمآ استفاده کنید

ناشناس گفت...

درود بر شما
خیلی بهتر از Hotsptot Shield است

سپاس

ناشناس گفت...

خیلی آقائی. دمت گرم کا

ناشناس گفت...

من از این فیلتر شکن استفاده کردم خیلی عالی هست به شما هم توصیه میکنم استفاده کنید

ناشناس گفت...

متاسفانه روی ویندوز 8 64 بیت کار نمیکنه

ناشناس گفت...

سرعتش الان عـــــــــــــــــالیـــــــــــــه

ناشناس گفت...

سلام.من دانلود میکنم امیدوارم که بهتر Hotsptot Shield باشه.برای اینکه نمیتونم باز پیغام بدم میگم اگه استفاده کردم عای بود!!! خیلی مردی 2 اگر بدرد نمی خورد وبلاگتو جم کن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

رضـا گفت...

فرق این برنامه با هات اسپات شیلد چیه ؟
چه از لحاظ سرعت و چه از لحاظ تبلیغات...
لطفا دوستانی که نصب کردن و اطلاع دارن برای بنده و سایرین یه توضیح کوتاه بدن
با تشکر

ناشناس گفت...

اقا ممنون خيلي دنبالش ميگشتم به نظرم يكي از بهترين نرم افزارهاست كه رقيبي براي اون نيست بسيار سريع و بدون قطعي ممنون و متشكر ورزن 2.24 از كار افتاده به خاطر همين اينو دانلود كردم و الانم كار ميكنه بسيار عالي بازم سپاس فراوان

ناشناس گفت...

همه سایتای فیلتر رو برام باز می کنه به جز فیسبوک کسی می دونه چرا؟

ناشناس گفت...

دانلود نمیشه

ناشناس گفت...

همه سايتها رو بدون استثنا باز ميكنه و داراي سرعت خوبي ميباشد و به شما هم توصيه ميكنم

ناشناس گفت...

سلام بچه ها خسته نباشید من برنامه رو که نصب میکنم وسط نصب کردن برنامه ارتباط adsl با modem قطع میشهیعنی اون مثلث زرد رنگه میاد بغل تلویزیونهای مدم بعد که برنامه رو پاک میکنم دوباره ارتباط adsl با modem وصل میشه یعنی تا برنامه نصب هست کلا اینترنت ندارم که برنامه وصل شه ویروس کش ندارم Firewall رو هم off کردم خواهش میکنم یکی مردونگی کنه کمک کنه متشکر

ناشناس گفت...

عالی.....بود

ناشناس گفت...

اقا خدا پدر و مادرتو واست حفظ كنه هر جا هستي موفق باشي نرم افزار بسيار عالي ميباشد دست گلت درد نكنه

parsa habibi گفت...

لطفا کمک کنید
وقتی نصب کردم این نرم افزار رو اینترنتم no network شد وقتی هم پاکش کردم درست نشد
کسی هست که بدونه برای رفع این مشکل چکار باید کرد

parsa habibi گفت...

لطفا کمک کنید
وقتی نصب کردم این نرم افزار رو اینترنتم no network شد وقتی هم پاکش کردم درست نشد
کسی هست که بدونه برای رفع این مشکل چکار باید کرد

علیرضا گفت...

عالیهههههههههههه....
ممنون از سایت بسیار خوبتون...
خیلی خیلی خیلییییییییی ممنون <3

ناشناس گفت...

از موقعی که ویندوزم رو عوض کردم نصب نمیشه. لازم به ذکره که ویندوز قبلیم هم همین بود متن ارورش اینه
this program has compatibility issues
hotspot shild
anchorfree inc.
you can get help on the microsoft website. if a solution exists, follow the instructions to try to fix the problem
خواهشن کمک کنید

mohammadreza c گفت...

اگر میخواین حتی 1 اگهی وتبلیغ نداشته باشه-برنامهکم حجم admuncherاز سایتهایی مثل سافت98 یاهر سایتی که شد دان کنید وبه راحتی وسرعت دوبل از برنامه استفاده کنید.

ناشناس گفت...

سلام آقا بسیار سپاسگذارم

نقشه برداری گفت...

با تشکر از سایت خوبتون عالی بود
موفق باشید
www.latyansazeh.com

طراحی وب سایت گفت...

عالی بود

ساخت اسکلت فلزی گفت...

tanks for good site
www.metalformiranian.com

ناشناس گفت...

تو ویندوز 8 کار نمی کنه