۱۳۹۰/۰۵/۰۵

دانلود نسخه جدید نرم افزار فیلترشکن jap/jondo

Jap/Jondo 00.15.018

نرم افزار فیلترشکن jondo از سوی گروهی از ورزیده ترین هکرهای آلمانی برای شکستن فیلترهای اینترنتی در کشورهائی مانند ایران ساخته شده است.

در مراحل نصب برنامه توجه کنید وقتی به مرحله Select Install Type رسیدید اگر می خواهید برنامه را بر روی ویندوز یعنی روی کامپیوتر خود نصب کنید گزینه
Jondo-Desktop (integration in windows start menu)
را تیک بزنید. و اگر قصد آماده کردن نسخه برای USB را دارید گزینه
Jondo-Portable ( for take – away on USB flash drives)
را تیک بزنید.
بعد از نصب برنامه , در مرورگر مورد استفاده خودتان در قسمت تنظیمات پراکسی: کد 4001 را در قسمت پورت - و کد 127,0,0,1 را در قسمت پراکسی وارد کنید. اکنون برنامه آماده استفاده است.
برای دانلود برنامه روی عکس زیر کلیک کنید

۲ نظر:

  1. کارت ۲۰ من مخلصم
    از ایران برات اف میزارم
    من تازه سایتتو پیدا کردم قبلا اینا که گذاشتیو تو سایتا با گوگل سرچ کردم و پیدا کرده بودم این پروکسیا رو مرسی

    پاسخحذف
  2. با سلام

    برايم جاي سواله كه چرا چند فيلتر شكن بسيار كارا كه ارسال كردم در سايت قرار نداديد

    جوان

    پاسخحذف